Gjest rytterske Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Hvordan skal man ri en gutt? Jeg er litt uerfaren og vet liksom ikke om en skal bevege hele kroppen og og ned, frem og tilbake, eller bare hoftene liksom? Kan dere beskrive hvordan dere gjør det og hvordan det er godt?
Elbereth Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Jeg pleier å sitte på knærne og støtter meg på hendene. Beveger meg fram og tilbake (eller opp og ned). Da blir klitoris skikkelig stimulert, og jeg får også en god stimulering av g-punktet. Det funker på meg og gir absolutt de kraftigste orgasmene mine. I tillegg liker mannen min å suge/slikke på puppene mine, og da får vi kombinert det... :oops:
MISTRY Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Opp og ned, opp og ned, fram og tilbake, det er deilig ha hendene løs, for da kan du stimulere klitoris og kjæresten kan kna på puppene... det syntes jeg er deilig!! Du kan jo også sitte bak fram, for guttene pleier å tenne på rumpa!! Hold hendene dine på knærne hans, så kan han holde deg om hoftene! Bare vær god med hverandre, så blir det så deilig så!! Klem
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Sitt på huk over ham og beveg rumpa opp og ned. Slitsomt etter en stund men veldig bra!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Kan dere beskrive hvordan dere gjør det og hvordan det er godt? Slapp av og slipp deg løs. Gi blaffen i hvordan det "skal" gjøres. Gjør bare det du sjøl synes er godt og tillat deg sjøl å nyte. Da vil det garantert bli deilig for deg. -Og er det deilig for deg blir det bedre for ham en om du "rir etter boka" uten å slippe deg løs. Garantert!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 For å skape friksjon liker begge det godt når jeg setter meg på knærne og legger meg oppå ham... Og løfter rumpa opp og ned. Fungerer kjempebra. Det er også bra å sitte på huk, men som en annen sa, det kan bli slitsomt i lengden...
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Det å sitte på huk blir mindre slitsomt hvis han holder i rumpeballene dine hjelper til ....
Gjest Slitsomt.. Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 Helt enig! Det å sitte over skrevs på en mann på den måten er utrolig slitsomt! Jeg er godt trent men likevel gjør det vondt i lårmuskulaturen å sitte slik. Det minste mannen kan gjøre da er å hjelpe til å holde slik gjest over her sier.
Harald Skrevet 14. juni 2004 #9 Skrevet 14. juni 2004 Det er best når hun sitter på knærne, og legger seg framover. På huk så blir det så lite hud-kontakt, på en måte. Ellers, så er det bare å ri slik at det blir godt for deg, da blir det godt for han og.
Gjest Jotten Skrevet 14. juni 2004 #10 Skrevet 14. juni 2004 Helt enig med Harald her. Gjør det slik at det er godt for deg selv. Er ikke noe som er mer turn-on enn å se at dama nyter det :-)
Gjest Litt problemer her.. Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har litt problemer med dette. Det å sitte over mannen på knærne, gjør jo at avstanden til mannen blir for stor (underlivene!) Derfor betyr det at begge knærne og bena må skyves UT til sidene, og det er utrolig ubehagelig! Hva gjør man?
Gjest Harald igjen Skrevet 14. juni 2004 #12 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har litt problemer med dette. Det å sitte over mannen på knærne, gjør jo at avstanden til mannen blir for stor (underlivene!) Derfor betyr det at begge knærne og bena må skyves UT til sidene, og det er utrolig ubehagelig! Hva gjør man? Skjønner ikke helt problemet ditt? Vanligvis så bruker da mannen å "jokke i mot", altså heve underlivet sitt mot jenta, i samme rytmen? Det er heller ikke "forbudt" å legge bena ned langs hans, og jokke bare med rompa opp og ned? Eller at du trekker knærne lenger opp langs siden hans(skjønner?), slik at du kan senke underlivet lenger ned? Det er jo ikke meningen at du skal ha kun 90 grader bøying i knærne når du står på de, for da er det jo ikke så enkelt å rekke ned.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #13 Skrevet 14. juni 2004 Å sitte på huk er ikke den mest romantiske måten å ri på, men hva så ... Og på huk kan hun vrikke på hoftene, bevege seg i sirkler .... mmmm
Gjest Tilskueren Skrevet 14. juni 2004 #14 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har litt problemer med dette. Det å sitte over mannen på knærne, gjør jo at avstanden til mannen blir for stor (underlivene!) Derfor betyr det at begge knærne og bena må skyves UT til sidene, og det er utrolig ubehagelig! Hva gjør man? Det står en oppfordring øverst i dette sitatet, at "litt problemer her" skal skreve. "litt problemer her....Skrev" står det. Det er jo det hun gjør! Og det blir visst feil for henne.
Gjest Tilskueren Skrevet 14. juni 2004 #15 Skrevet 14. juni 2004 Å sitte på huk er ikke den mest romantiske måten å ri på, men hva så ... Og på huk kan hun vrikke på hoftene, bevege seg i sirkler .... mmmm Når knullingen er godt i gang, så er ikke romantikken så forbannet viktig lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #16 Skrevet 14. juni 2004 altså når jeg rir så sitter jeg på knærne, med knærne litt fremover sånn at jeg sitter skikkelig ned på ham. Jeg beveger bare underlivet frem og tilbake, eller i sirkler, og da synes kjæresten jeg har veldig erotisk vugging i hoftene. Jeg sitter oppreist, og da kommer han fint til og kan ta på klitten min og puppene mine. Når jeg rir jukker ikke han imot, det trengs ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #17 Skrevet 14. juni 2004 Ri som det var en hest! PS! Det er jævlig vondt når dama rir så heftig at hun mister kroppsbeherskelsen og pikken detter ut. Kommer den i klem kan katastrofale ting skje.
Gjest Virvar Skrevet 14. juni 2004 #18 Skrevet 14. juni 2004 Jeg sitter på kne, så lenge mannen ikke er veldig brei over hoftene så går det fint. Det er deilig å legge seg fremmover intil han og nusse, mens jeg beveger underlivet opp og ned, eller fremmover og bakover. Etter noen trening lærer man fort hvor mye man kan gjøre før pi**en glir ut. Min liker godt at jeg beveger bare bittelitt sånn har hodet så vidt er innenfor og får all stimuli. Å sakte trekke meg av, og så fort gli nedpå igjen er også bra for han. Pass bare på at ikke du bommer og treffer skjeivt på pi**en. Det blir AU for han!. Skal jeg ha nytenlsen så behøver jeg ikke bevege meg så mye, bare jeg får hard pi** mot g-punktet. men det blir kjedelig for han, så jeg pleier å variere. Ser og hører jo fort hva som faller i smak
Gjest Litt problemer her Skrevet 14. juni 2004 #19 Skrevet 14. juni 2004 Ja da ble det oppklart Harald, takk for det! Jeg tror nok deler av problemet mitt lå i at min eks lå helt stille uten å bevege seg det dugg..Dust!
Gjest Karoline Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 ok, det er her flaut å spørre om. men når man skal ri han, og tissen hans er hard, skal man bare sette seg på den lissom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå