Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns selv jeg er mørk blond av typen kommunefarget, men frisøren kaller det mellomblond med asketoner. Sikkert fordi det høres finere ut :P Frisøren brukte en blanding av to av disse etter en runde med striping som ble altfor lys og gyllen for å gjøre det litt mørkere og kaldere, med fantastisk resultat. Har ikke vært antydningen til grønt hos meg, hverken den gang eller når jeg har gjort det hjemme i ettertid. Jeg betaler forresten ca 150 per flaske hos frisøren, og en flaske holder til to farginger.

Nå har jeg vært i salong å bestilt Wella Color Fresh!:) Hun frisøren fant er farge som skal gjøre overgangen fra etterveksten til det blonde finere. Håper dette blir bra. De får den ikke inn før i neste uke, så får ikke prøvd den før da. Hun sa jeg skulle påføre fargen i vått hår. Gjør du også det? Synes det er litt merkelig at den ikke skal påføres i tørt hår?

ts:)

Anonymous poster hash: 5f849...3d9

Skrevet

Jada, jeg har den i vått (håndkletørket) hår :) Jeg gjør sånn som frisøren gjorde, og masserer det inn nesten som en shampo.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget akkurat håret mitt lilla med revlon nutri color cream, noen som vet om fargen går ut etterhvert? Og isåfall hvor mange vask ca? 

Anonymkode: 1cea6...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...