AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #21 Skrevet 28. april 2014 Jeg syns selv jeg er mørk blond av typen kommunefarget, men frisøren kaller det mellomblond med asketoner. Sikkert fordi det høres finere ut Frisøren brukte en blanding av to av disse etter en runde med striping som ble altfor lys og gyllen for å gjøre det litt mørkere og kaldere, med fantastisk resultat. Har ikke vært antydningen til grønt hos meg, hverken den gang eller når jeg har gjort det hjemme i ettertid. Jeg betaler forresten ca 150 per flaske hos frisøren, og en flaske holder til to farginger. Nå har jeg vært i salong å bestilt Wella Color Fresh! Hun frisøren fant er farge som skal gjøre overgangen fra etterveksten til det blonde finere. Håper dette blir bra. De får den ikke inn før i neste uke, så får ikke prøvd den før da. Hun sa jeg skulle påføre fargen i vått hår. Gjør du også det? Synes det er litt merkelig at den ikke skal påføres i tørt hår? ts:) Anonymous poster hash: 5f849...3d9
Thorn Skrevet 28. april 2014 #22 Skrevet 28. april 2014 Jada, jeg har den i vått (håndkletørket) hår Jeg gjør sånn som frisøren gjorde, og masserer det inn nesten som en shampo.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #23 Skrevet 27. juli 2018 Jeg farget akkurat håret mitt lilla med revlon nutri color cream, noen som vet om fargen går ut etterhvert? Og isåfall hvor mange vask ca? Anonymkode: 1cea6...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå