AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #21 Skrevet 26. april 2014 Må presisere at jeg ikke klager fordi jeg ikke finner noen. Jeg er ikke gammel, jeg er tålelig søt og relativt lett å bli glad i. Dette er ikke en buhu-jeg-finner-ikke-kjæreste-tråd, jeg er klar over at jeg er ung og har all verdens med tid. Jeg har bare ikke lyst til å ha lyst på en kjæreste, fordi det ødelegger meg.Anonymous poster hash: 0a8a0...45d
Gjest Steamboat Skrevet 26. april 2014 #22 Skrevet 26. april 2014 Mja, jo. "Snakke med noen" er alltid den magiske løsningen som alle presenterer. Anonymous poster hash: 0a8a0...45d Ingen som sier det er en magisk løsning. Ingen tror at alt ordner ser for deg bare du går til fastlegen, du må jo faktisk jobbe med deg selv.
Gjest Timber Skrevet 26. april 2014 #23 Skrevet 26. april 2014 Mja, jo. "Snakke med noen" er alltid den magiske løsningen som alle presenterer. Jeg vet ikke helt jeg. Mest sannsynlig blir jeg bedt om å ta meg sammen, ser jeg for meg. Jeg er ikke dum, jeg vet at jeg er irrasjonell. Men jeg er også på grensen til galskap, bare for å bli enda mer melodramatisk, og derfor har jeg en smule vanskeligheter med å vite hva som er irrasjonell tankegang og ikke. Men jeg vet at jeg er lykkeligere alene, selv om det betyr at jeg skyver problemene mine under teppet. Men vi kan ikke alle havne i lykkelige forhold, og jeg vil helst kunne slå meg til ro med at jeg er en sånn. Jeg ser for meg at det vil gjøre livet mitt lettere. Spørsmålet er bare hvordan.Anonymous poster hash: 0a8a0...45d Man må snakke med de riktige personene. Om det er en god venn, lege, terapaut eller et annet menneske man stoler på. Og som ikke bare ber enn "ta seg sammen". Er man langt nok nede, så er det tross alt ikke bare å ta seg sammen. Det er ingen magisk løsning som gjør at alle problemer forsvinner, men det kan gjøre hverdagen din lettere. Så hvorfor ikke gi det en sjanse? Har du nok å fylle dagene dine med? Som interesser, venner, jobb eller studier. Tenker at kanskje en singeltilværelse er enklere å takle dersom man ikke sitter mye alene på kveldene om man ikke liker det. Selv er jeg lykkelig singel, men kan dessverre ikke gi noen oppskrift på det siden jeg aldri har hatt noe spesielt ønske om forhold. Annet enn at jeg har mange interesser og noe i vinden hele tiden. Så jeg sitter aldri i ro og kjeder meg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #24 Skrevet 27. april 2014 Signerer denne. Min single sidekick Chloe87 Det er dette som er innstillingen jeg leter etter. Hvordan kom du dit? Har du alltid følt det slik eller er der noe du bevisst har gått inn for? Jeg vet jeg har det bedre alene, jeg må bare riste av meg småpikefantasiene om den hvite riddere og alt det tullet.Anonymous poster hash: 0a8a0...45d Har hatt forhold. Var ikke noe for meg. Trives best alene med den enorme friheten det gir Anonymous poster hash: b8eba...9ad
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #25 Skrevet 28. april 2014 Jeg kommer til å være evig singel, noen ganger tenker jeg at det er kjempefint med all den friheten det gir. Andre ganger synes jeg det er vanskelig å tenke på. Jeg har vært i mange forhold og jeg klarer ikke det lenger, jeg har det aldri bra med meg selv når jeg har kjæreste. Jeg vet ikke helt hva slags råd jeg kan gi deg, jeg tror det er noe man må jobbe med en stund for å føle at man er enig med seg selv om dette. Anonymous poster hash: efc9a...e8a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #26 Skrevet 28. april 2014 Hver gang man savner en partner, så ta en tur innom "Samliv og relasjoner" delen og les noen tråder. Så er man lykkelig igjen over å være singel. Anonymous poster hash: c6c9f...ebf 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #27 Skrevet 29. april 2014 TS, du minner meg om x-en min. Min erfaring er at kjærligheten sjeldent seirer i et forhold, men den står til siste slutt i det store og hele. Elsker henne, og vil alltid elske henne. Mitt råd til deg, kom deg på beina igjen. Ikke jakt etter kjærligheten, for den vil ta livet av deg sakte men sikkert. Gi sårene dine tid til å gro. Gjerne flere år. Anonymous poster hash: cdde5...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #28 Skrevet 29. april 2014 Eller rettere sagt, jeg trenger å akseptere min egen situasjon akkurat slik den er, legge fra meg småpikefantasiene og bygge meg opp igjen uten å basere noe av det på den antatte kjærligheten fra et annet menneske. Anonymous poster hash: 0a8a0...45d Her er du inne på noe vesentlig i psykologien. Å lære seg å ha det bra med seg selv. Å ikke være avhengig av ytre faktorer for å være lykkelig. Å mestre den indre samtalen med seg selv. Det er avgjørende for å få et godt liv. Klarer du det, så vil du se på kjærligheten som en bonus. Du har sikkert allerede familie som elsker deg. Sett pris på det. Det finnes mennesker som er lykkelige, som ikke har noen, tenk på det. Anonymous poster hash: ece19...442
Gjest heihade Skrevet 29. april 2014 #29 Skrevet 29. april 2014 (endret) Noe sier meg at ts er en dramaqueen. Når trådtittelen er "evig singel" og hi handler om å få "hjertet til å bli enig" blir det eneste jeg tenker at du er en person som overdramatiserer de fleste situasjoner. Hvis du vil få det bedre med deg selv, singel eller ei, tror jeg du hadde hatt godt av å lære deg å ikke ta småting så veldig tungt. Men hva vet jeg. Jeg kjenner deg ikke. Det kan jo faktisk hende at livet ditt er så godt som over i en alder av 24. Hvis ikke - ta tak i problemene dine og gjør noe konstruktivt for å hjelpe deg selv. Eventuelt kan du fortsette å synke ned i selvmedlidenhet og bli maler eller diktskriver eller noe. Endret 29. april 2014 av heihade
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #30 Skrevet 29. april 2014 Noe sier meg at ts er en dramaqueen. Når trådtittelen er "evig singel" og hi handler om å få "hjertet til å bli enig" blir det eneste jeg tenker at du er en person som overdramatiserer de fleste situasjoner. Hvis du vil få det bedre med deg selv, singel eller ei, tror jeg du hadde hatt godt av å lære deg å ikke ta småting så veldig tungt. Men hva vet jeg. Jeg kjenner deg ikke. Det kan jo faktisk hende at livet ditt er så godt som over i en alder av 24. Hvis ikke - ta tak i problemene dine og gjør noe konstruktivt for å hjelpe deg selv. Eventuelt kan du fortsette å synke ned i selvmedlidenhet og bli maler eller diktskriver eller noe. Jeg tror du misforstod tråden litt, men takk for tipset uansett Anonymous poster hash: 0a8a0...45d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå