Gå til innhold

Prevensjonsdilemma

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp blitt singel og det er tomt for NuvaRing hos alle apotek i nærheten. Dette er kanskje et greit tidspunkt å slutte, for jeg skal jo bruke kondom fremover med eventuelle nye partnere. Men jeg liker tanken på å være dobbelt sikret (for vil absolutt ikke bli gravid). Jeg liker også å vite når jeg får mensen, og ha muligheten til å utsette den. Og så vet jeg ikke hvordan det er å slutte og begynne igjen (hvis det blir et nytt forhold)? Burde jeg vente på ny forsyning med NuvaRing (veldig fornøyd med den!) og begynne etter en periode uten, eller gå over til noe annet, som feks p-plaster? Eller la kroppen få slippe?

Anonymous poster hash: ccf5f...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytte prevensjon ofte øker faren for blodpropp, så ville heller brukt kondom (eller leve "avholds") til ny forsyning kommer, mest sannsynlig på tirsdag. Burde klare å "vente" så lenge

Anonymous poster hash: ad224...fd8
AnonymBruker
Skrevet

Bytte prevensjon ofte øker faren for blodpropp, så ville heller brukt kondom (eller leve "avholds") til ny forsyning kommer, mest sannsynlig på tirsdag. Burde klare å "vente" så lenge

Anonymous poster hash: ad224...fd8

Jeg skal sette inn ny på onsdag, men apoteket her trodde de fikk inn først uken etter det. Får ta en periode uten, og så sette inn ved neste mens da?

Anonymous poster hash: ccf5f...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...