Gå til innhold

En anelse lesbisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å være med en kvinne, men det er en eneste ting jeg tror jeg hadde syntes var ekkelt: f....saft. Kunne gjerne tatt på det, smurt henne inn i det og alt det der, det ser jeg på som opphissende, men smake på det? DER trro jeg det stopper for meg.

Vil det da si at jeg IKKE er lesbisk/bifil? Siden jeg ikke kunne tenke meg å smake de saftene? Jeg kunne gjerne slikket om det ikke var for saftene..... Mine egne safter har jeg ikke noe imot, jeg smaker jo godt! :laugh:

Jeg er ingen fjortis, er godt over 30, og har hatt slike tanker i mange år.

Anonymous poster hash: 42dc8...eb7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En kan jo være hetero og ikke like sperm, eller evt. slikke dama.

Anonymous poster hash: 5ea4b...8cc
  • Liker 4
Skrevet

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Ja...joda, men sexen mellom to damer blir vel litt punktert dersom den ene ikke tåler å få saft i munnen?

Jeg tenner jo på tanken på å slikke, det er bare saften jeg ikke kan tenke meg at jeg hadde likt noe særlig. Sperm er greit, men ingen høydare på smakstoppen.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har sex med menn er du i hvert fall ikke lesbisk. Men om du ønsker å slikke ei jente eller ikke definerer deg ikke som bifil eller ikke. Det er folk i alle "filer" som ikke ønsker å slikke/suge. Og de blir ikke mer eller mindre hetero eller homo av den grunn.

Anonymous poster hash: b40df...9a0

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke lesbisk dersom du har/har hatt sex med flere menn.

Du er nok det som kalles for bisesksuell.

AnonymBruker
Skrevet

Når du mener saftene dine smaker godt, hva får deg til å tro at andres safter ikke gjør det? Det er faktisk ikke veldig stor forskjell akkurat mellom damer, sålenge hu er frisk.

Anonymous poster hash: 7befd...8e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja...joda, men sexen mellom to damer blir vel litt punktert dersom den ene ikke tåler å få saft i munnen?

Jeg tenner jo på tanken på å slikke, det er bare saften jeg ikke kan tenke meg at jeg hadde likt noe særlig. Sperm er greit, men ingen høydare på smakstoppen.

Lesbiske har sex på andre måter enn kun slikking da.

Om du liker tanken på å slikke, men ikke selve smaken, så er det vel på grunn av en forestilling du har om hva det smaker av andre. Jeg har hittil aldri smakt på noen som smaker vondt eller spesielt ulikt fra meg selv. Det viktigste er at damene har normal hygiene.

Anonymous poster hash: 29ca7...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun nyvasket smaker hun godt i all kåtskapen :)

Fittesaft ved siden av brødskiva kunne jeg ha byttet ut med bringebærsmak. Det er godt fitta ikke smaker bringebær eller mat. Det skal smake kvinne.

Det virker som om det er en del kvinner som kunne tenke seg sex med eget kjønn. Det er så ekstremt mange deilige kvinner at selv kvinner blir betatt.

Anonymous poster hash: 5136c...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...