Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #21 Skrevet 23. mai 2014 hehe.. Gudskjelov var det i hvert fall to som likte truser da. Og joda, gjerne trang og hvit av og til. Boxer blir alt for mye stoff å ha på under buksa. Bortsett fra kanskje på kaldeste vinteren da.. Og som om ikke det var nok.., jeg sverger til badebukse/speedo også. Badeshorts er skikkelig nedtur å ha på seg for en som liker å bade og være i solen. (Ser for meg en storm av anklager her...) Ingen anklager fra meg iallefall Jeg bare klarer ikke gå i speedo selv....Føler jeg har utstyret mitt blottlagt for alle rundt meg Vil heller gå naken faktisk enn truse eller speedo. Vet det er rart men...
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 Sånn her er så digg! Anonymous poster hash: 57923...482 Ja hadde jeg hatt 12packen til han der så kanskje jeg ville starta med sånne
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 Er vel ingen hannkjønn over 12 år som går i truse. Eller, kanskje noen over 70 år. Anonymous poster hash: baa40...f07
Gjest Ung tøff mann Skrevet 23. mai 2014 #24 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Boxer, uten tvil. Endret 23. mai 2014 av Ung tøff mann
Kjell Skrevet 23. mai 2014 #26 Skrevet 23. mai 2014 Truse... tynt stoff sådan. Herlig. Om profilen av utstyret vises, so what... Har prøvd boxer, men det er ikke noe for meg. Likens i svømmehall eller på stranda for den del. Alltid brukt brukt badebukse. Gutter burde heller være stolt av å være gutter, en å pakke den inn i masse stoff.
Crobern Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #28 Skrevet 23. mai 2014 Er det lov å si at jeg syntes det er råsexy at dama har på seg en veldig tettsitende boxer? Jeg vet du spør om oss menn og hva vi foretrekker på oss men... Overasket meg at hun kledde det så godt [/quote Det er lov;) Mange jenter som liker å bruke boxer;)
Erazor Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Boxershorts som sitter godt slik at ikke alt henger og slenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå