Gå til innhold

Betennelse i senefestet i kneet

Fremhevede innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Ja som tittelen sier er det noen som har erfaring med dette?Har hatt store problemer og et smertehelvete i kneet,og når legen undersøkte kneet sa hun at det var betennelse.Fikk resept på orudis som jeg skal smøre på 3 ganger om dagen.Så til dere andre som har sliti med dette sånn ca hvor lang tid tok det før dere kjente bedring? Er jo fullstendig handlingslammet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det var i senefestet, men har slitt mye med betennelser i begge knær. Ingenting annet enn betennelsesdempende hjelper, som feks. voltaren og vimovo, og streng hvile. Bedring etter tre-fire dager, da har jeg kombinert voltaren for betennelsen og paracet mot smertene. Og alltid pute under kneet i sofaen og senga, og mye massasje ovenfor kneet for å få bort helvelse. Er forferdelig vondt med slike betennelser, ønsker deg riktig god bedring!

Gjest Blomst83
Skrevet

Det er betennelsesdempende jeg har fått nå. Håper på bedring i løpet av 3 til 4 dager jeg også da.Sitter med pute under beinet. Ja det er forferdelig vondt. Kommer man borti gjør det vondt,å strekke ut beinet gjør vondt,å går gjøre vondt. Alt er jo vondt.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...