Gå til innhold

Ung og uerfaren - blowjob-tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Er det vanskelig å utføre en blowjob? Råd og tips mottas med stor takk!

Anonymous poster hash: 0e702...0e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er heteroseksuell og gir ikke blowjobs... men får. Mitt beste tips er ut fra hva jeg liker selv.

Bruk godt med spytt slik at det blir glatt og vått.

Ikke hold for hardt rundt penis da dette tar fokus bort fra det du gjør og kan ødelegge for følsomheten. Jeg foretrekker faktisk å bli suget uten at hun holder med hånden.

Området under penishodet, langs strengen, er veldig følsomt og en leken tunge er helt magisk akkurat der.

Det beste du faktisk kan gjøre at mens du suger så ha et lite øye opp på kjæresten din, se om han har det bra og hva kroppen hans reagerer på at du gjør. Lytt også etter pusten hans og hør etter lyder - da lærer du mye om hans nytelse. Alle menn liker ulike ting, derfor er det viktig å følge med på hva som gir din kjæreste nytelse, igjen, se og hør :)

Helt til slutt, ikke la deg presse til noe underveis om det ikke føles bra for deg. Heller ikke svelg dersom du selv ikke har lyst. Du kan også avtale at han sier i fra før han kommer. Det er greit at det går for ham utenfor munnen din, mellom puppene eller hvor som helst ellers...

Have fun !

AnonymBruker
Skrevet

Ha kontroll over tennene dine. Ikke godt da de skraper i penis.

Anonymous poster hash: 89455...832
AnonymBruker
Skrevet

Etter min limiterte erfaring liker forskjellige menn forskjellige ting.

Det plaget meg veldig etter de første gangene jeg sugde typen at jeg ikke fikk han til å komme, vi snakket rett og slett om det og fikk med meg hva han likte.

Som er mye motsatt til det som ble sagt over her.

Anonymous poster hash: 871e3...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...