Gå til innhold

Unngå fyllesyke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er den at jeg skal på fest hos noen venner i morgen, å det blir servert alkohol. Nå har ikke jeg drukket alkohol på over 1 år, mye pga av helsen og at jeg blir så syk dagen derpå.

Dette er en meget livlig gjeng, å jeg vet det kommer til å bli endel drikking og hæla i taket.

Har noen der ute gode tips til hvordan jeg kan unngå å bli syk, spying og elendighet? Unntatt å begrense inntaket selvfølgelig.

Noe mat som er gunstig? Gjerne noen tips til hva jeg kan gjøre før drikkingen begynner også :)

Anonymous poster hash: 4584c...f38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å si at du kunne la være å drikke;) Drikk ett glass vann til hver enhet alkohol. :)

AnonymBruker
Skrevet

Å la være å drikke blir veldig kjedelig, så tenkte å prøve meg. Det med vann er lurt ja.

Noe spesiell mat som er gunstig og som suger til seg alkohol?

Skrevet

Drikk masse vann mens du drikker masse annet, klar å begrense deg selv - eller ta støyten som en mann eller kvinne alt etter som hvilket kjønn du har :)

For meg funker sjokolademelk, et par Paracet og en skikkelig burger :) Føler meg alltid bedre etterpå!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Zyrtec, da fyllesyke er en allergisk reaksjon!Ta en tablett før du begynner å drikke.

Anonymous poster hash: 214f2...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...