AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Har tatt min aller første allergisprøyte nå. Hvor lang tid tar det før den begynner å virke? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 6a519...ad2
LunaLove Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg har tatt det et par ganger for mange år siden når jeg slet voldsomt med allergi, jeg hadde effekt etter få timer faktisk :^) etter et par dager var alle symptomer vekk. Kommer sikkert an på hva slags medisin du har fått, jeg tok Kenacort som er kortison
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 6a519...ad2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Hvorfor i all verden hørte du ikke med legen som satte sprøyta? Løpe til KG etter et legebesøk... Anonymous poster hash: 59a47...8a2
LunaLove Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Hvorfor i all verden hørte du ikke med legen som satte sprøyta? Løpe til KG etter et legebesøk... Anonymous poster hash: 59a47...8a2 Hvem vet, kanskje vedkommende glemte det inni all kløen, snørra og jævelskapen skikkelig allergi fører med seg? Hvorfor i all verden tenkte ikke du på det? Skjønner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå