Gå til innhold

Er dette galt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venn som nettopp har fylt 25 år. Hans store mål i livet er å ha sex med flest mulig jenter før han fyller 30 år. Så når helgen kommer reiser han på byen med kun det ene målet å finne seg noen å ligge med. Nå er fredag, og han sa til meg i stad at målet denne helgen er 4 jenter. Serr!! Det verste er at han good looking og jentene faller for han. Hans forrige rekord var på 3 damer en helg. Er dette vanlige mål å ha for gutta? Jeg er selv jente. og kan ikke skjønne dette. Og jeg har kjæreste og er ikke interessert i kompisen min.

Anonymous poster hash: 4819c...61f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin måte å spre rundt kjønnssykdommer, haha.

Men alt i alt, så er det faktisk kompisen din sitt valg. Du kan fortelle han du mener det er galt, men det er lite sannsynlig han vil endre på noe. (han virker som en coocky person)

Det er trist hvis noen av jentene faller for den overfladiske sjarmen hans, og senere får vite det var bare et "spill". Men det finnes også mange jenter der ute som kun er ute etter sex, og intet mer. Som driter totalt i hva gutten driver på med, så lenge det er clean.

Han får ha lykke til videre i livet :) En av mine tidligere "kjærester" kom fram med at han hadde ligget med over 30 stykk, det for meg var litt avstandsverdig, og en veldig turn off..

Anonymous poster hash: b818c...241
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Galt schmalt - men særlig vanlig tror jeg ikke det er. Hva forventer han å få ut av dette og hva skal det brukes til? :vetikke:

Er mest imponert over at han finner såpass mange kvinner han oppriktig ønsker å ha sex med, men det stilles muligens ikke så høye krav? :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er vel vanlig hos noen gutter, det finnes både kjipe gutter og jenter. Han puler jo ikke seg selv, jenter kan være likedan.

Ønsker ikke at mine barn skal bli sånn. Lavmål syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid! Det er alltid galt med slut shaming, uansett om det gjelder dame eller mann. Han har full rett til å leve ut sin seksualitet.

Anonymous poster hash: da6c8...076
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

. Hans store mål i livet er å ha sex med flest mulig jenter før han fyller 30 år.

Anonymous poster hash: 4819c...61f

Mitt store mål er å holde meg til en kvinne i livet. Så langt går det veldig bra! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med menn som har hatt 30 partnere? Min eks hadde noe et sted mellom 30 og 40. Jeg syns det er helt greit. Bare masse erfaring :)

Anonymous poster hash: cd592...38e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...