aurinko Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Hei! Jeg er en jente på 20 år som har veldig lyst til å backpacke i januar/februar 2015, men det eneste som holder meg igjen er at jeg har ingen å reise med. Alle vennene mine har startet på studier, og jeg har veldig lyst til å reise før jeg slår meg ned med studier. Grunnen til at jeg søker reisepartner, er fordi jeg føler det er tryggere å reise to sammen, enn èn jente alene, Jeg har veldig lyst til å backpacke i sør og nord Amerika, og muligens reise over til Asia om tid og penger strekker til. Jeg er en veldig utadvendt jente, og kommer lett overens med folk. Det spiller ingen rolle om du er gutt eller jente, men gjerne i alderen 18-21 år. Du må være utadvendt, tørre å si fra, kunne lytte til hverandre og være åpen for nye kulturer. Så det store spørsmålet er hvis du også vil backpacke, og trenger en reisepartner så ta gjerne kontakt i innboks. Tar også gjerne i mot nettsider evt. hvor jeg kan finne andre backpackere fra Norge.
dillyduzit Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Å dette hadde jo passet perfekt, men så holder jobben meg igjen Kan jo se om jeg finner noen linker til noen gamle venninner av meg som dro ca samme steder om du vil ha dem?
gladidag Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Reisemagasonet Vagabond har en facebook side der du kan søke etter reisefølge:)
I all verden Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg vil anbefale deg å reise avgårde alene og bo på et hostell noen dager. Der deler du rom med andre, og hvis du er utadvendt og interessert i å bli kjent med andre vil du garantert få nye venner allerede første dagen. Noen der vil nesten helt sikkert ønske å reise videre sammen med deg. Det er veldig vanlig å treffe reisefølge på den måten. Hvis du ikke treffer noen med lignende planer med en gang, er det bare å vente noen dager eller prøve et annet hostell. Ikke baser deg for mye på å avtale med noen fremmede her i Norge på forhånd. Da risikerer du å bli veldig skuffet eller få ødelagt planene dine når personen må avlyse, eller når det viser seg at dere ikke går særlig godt overens. Må det være noen fra Norge? Folk fra andre land er hyggelige de også. Sjansen for å møte andre nordmenn på hostell er ganske god, men det er lettere å bli kjent med flere når man ikke er en egen liten klikk som snakker norsk sammen. Det er massevis av fremtidige venner der ute som gjerne vil reise sammen med deg! Problemet er bare at veldig få av dem leser etterlysningen din her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå