Gå til innhold

Er alle single menn lave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

O_o

Jeg er 168, og jeg synes det er best med menn som er høyere enn meg. 170 er høyere enn meg. Dog synes jeg mellom 175-185 er best for hvis jeg går i litt høyhælte sko så rager jeg ikke over vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn vil ha kvinner med former ikke streker

Anonymous poster hash: 3ca77...78f

De fleste menn vil ha kvinner med former ikke streker

Anonymous poster hash: 3ca77...78f

Du kan ikke svare for alle? Syns selv jenta på bildet er perfekt og kjenner ingen gutter som ville sagt neitakk til hun. Mye bedre enn en såkalt "kvinne med former" som alle jenter tror er store, dvaske lår og stor midje. Når gutta sier kvinner med former, mener de som regel store, faste pupper og en fast og fin rumpe. Men mange store kvinner føler seg vel bedre ved å rakke ned på slanke, veltrente kvinner. For det er jo helt ok.

Anonymous poster hash: 0e226...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Herre jesus. Jeg er like høy som deg og har en partner på 173. Til og med når jeg har på de høyeste hælene jeg har så blir jeg ikke høyere enn han. Og det er mye mer behagelig enn min ex på 193.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste? Menn er ulike akkuratt som oss kvinner skal jeg si deg. Noen liker tykke, noen liker slanke med former, noen liker muskuløse kvinner, noen liker tynne. Det er ingen fasit på hva "de fleste menn" foretrekker før du får gjort en spørreundersøkelse blant alle menn i hele verden, i alle aldere (voksen alder selvfølgelig).

Holder med et representativt utvalg på rundt 1-2000 pers. Og gjett hva; Dette er gjort. Menn har ganske like preferanser. De liker symmetriske ansikt med store øyne og liten nese, og den klassiske timeglassfiguren. Unntak finnes det selvfølgelig flust av. Men skal man snakke om menn flest, gjelder det overstående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Antakelig synes menn på 180-190 cm at du er alt for liten, og at de ikke gidder at du skal trenge å bringe med deg en fotskammel for å kline.

Anonymous poster hash: aaddd...748

De jeg har datet før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste har alle vært over 180. De fleste bryr seg ikke så mye skjønner du :) Høyde er ikke så viktig for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 192cm og har vært singel i mange år. jeg skremmer vel bort jentene :P



Anonymous poster hash: 49f62...e86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

175 cm har nesten ikke vært singel. Får mer enn nok oppmerksomhet av damene.



Anonymous poster hash: e3b22...34e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Jeg er 183 cm og kjekk. Du er litt vel lav for min smak. Too much dwarf action going on.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy.Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg. Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen????? Anonymous poster hash: e86fa...d74

Jeg er enig med deg i at høyde har noe å si i ett forhold. Jeg er mann og 178 høy. Altså litt under snittet. Og for meg er det ikke så aktuelt å date noen som er høyere enn meg. Og jeg tror ikke det er så mange jenter på over 180 som vil date meg heller ;)

Og jeg tror dette er ganske generelt for alle mennesker av begge kjønn. Menn vil ha nien lavere, og kvinner noen høyere.

Men jeg tror du kanskje sikter litt for høyt(!)

Siden du er såpass lav selv, så vil alle menn se på deg som potensiell (ut fra høydeparameteret, det er jo selvfølgelig andre ting som skal klaffe også da :)).

Hvis du tenner spesielt på menn over 180, må du nesten skrive det i profilen din.

Anonymous poster hash: d391d...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitt høyde på menn i Norge er 179 cm og 168 cm for damer men dette forandrer seg fra år til år.

Gjennomsnittet høyde på menn i 1900 var 170 cm så det virker som menn blir høyere og høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Gjennomsnittet høyde på menn i 1900 var 170 cm så det virker som menn blir høyere og høyere.

Ja, men det er ikke slik at denne trenden vil fortsette i det uendelige – faktisk har denne trenden stabilisert seg de siste 30 årene. Høyde er funksjon av stabiliserende seleksjon (de ekstreme verdiene i begge retninger har lavest fitness).

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Vel siden du kun er 160, så blir jo en mann på rundt 170 høy for deg. Skjønner jo godt at disse mennene prøver seg. Hvilke alternativer har disse mennene å gå etter hvis de ikke går etter noen som er lavere enn seg selv. De fleste damer vil jo ha en mann som er høyere enn seg, og kanskje helst over gjennomsnittet høy.

Kanskje er det slik at en del damer plukker de mennene de tror er best ut i fra høyde. Da ender man opp med at det er en resterende gruppe menn igjen som er lavere enn gjennomsnittet. Det er jo tross alt ikke nok norsk menn over 180 til at alle damer her i landet.

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Anonymous poster hash: b02b5...67c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Vel siden du kun er 160, så blir jo en mann på rundt 170 høy for deg. Skjønner jo godt at disse mennene prøver seg. Hvilke alternativer har disse mennene å gå etter hvis de ikke går etter noen som er lavere enn seg selv. De fleste damer vil jo ha en mann som er høyere enn seg, og kanskje helst over gjennomsnittet høy.

Kanskje er det slik at en del damer plukker de mennene de tror er best ut i fra høyde. Da ender man opp med at det er en resterende gruppe menn igjen som er lavere enn gjennomsnittet. Det er jo tross alt ikke nok norsk menn over 180 til at alle damer her i landet.

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Anonymous poster hash: b02b5...67c

En person på 170 er ikke høy for en person for 160. Det vil bare være en liten høydeforskjell.

Jeg er 183 cm og kjekk. Du er litt vel lav for min smak. Too much dwarf action going on.

Du vet at selv om TS er teit så trenger ikke du å slenge dritt tilbake? :) Jeg tror ikke akkurat det hjelper altså ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Du vet at selv om TS er teit så trenger ikke du å slenge dritt tilbake? :) Jeg tror ikke akkurat det hjelper altså ;)

Hehe. :) Såpass bør hun tåle, når hun lager slike tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Det eneste jeg vet er at så lenge det finnes kvinner som deg takker jeg den Gud jeg ikke tror på at jeg er singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg at det ikke er aktuelt med en mann som er lavere enn meg selv. Kan selvsagt forandre mening om jeg møter en fantastisk, litt lavere mann. Er selv 175cm. En høy mann, gjerne 185cm eller mer, får meg til å føle meg mer kvinnelig. Får litt behov for beskyttelse når jeg står ved siden av en høy mann

Du mener du får dekket ditt behov for beskyttelse med en høy mann, ikke at du får behov for beskyttelse?

Anonymous poster hash: 50c99...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person på 170 er ikke høy for en person for 160. Det vil bare være en liten høydeforskjell.

Jaja, verdens høyeste mann som har levd på rundt 270 cm, vil bare ha en liten forskjell i høyde i forhold til en gjennomsnittlig norsk jente på 167 cm.

Det er vel bare øye som ser ;)

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hehe. :) Såpass bør hun tåle, når hun lager slike tråder.

Ja, men du må tenke litt også da. Den drittslenginga di går ikke akkurat bare ut over TS. Ikke akkurat så kjekt å lese slikt som det du skriver.

Det viktigste er at man fyller seg selv fra topp til tå. Og jeg ser ikke hvorfor det skal være noe problem for en person som er helt gjennomsnittlig å date en person som ikke er så mye lavere (nei, 20 cm er ikke akkurat så fryktelig mye) og jeg ser ikke hvorfor det skal være noe problem å date noen som er bare 10 cm høyere enn en heller. Om man skal ha så sterke kriterier til høyde så tror jeg at man vil slite med å finne seg en partner :)

Jaja, verdens høyeste mann som har levd på rundt 270 cm, vil bare ha en liten forskjell i høyde i forhold til en gjennomsnittlig norsk jente på 167 cm.

Det er vel bare øye som ser ;)

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Anonymous poster hash: b02b5...67c

Jeg vet ikke hvorfor du skulle svare dette jeg da, men? De fleste som har øyer i det hele tatt klarer å se at 10 cm ikke er store forskjellen i høyde. Jeg ser ikke hvorfor det er noe problem heller at 10 cm ikke er så veldig mye, så det må du gjerne fortelle!

Kanskje du skal få deg en synstest? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...