Gå til innhold

Jeans av god kvalitet, hvilken butikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut

Jeg holder meg trofast til Esprit jeg. ^^, Synes jeans til 6- 800 kr er mer enn nok. Kvaliteten er og bra. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å nevne Line of Oslo.. Har ei lys og ei mørk bukse fra det merket, og er superfornøyd. Mine kjøpte jeg i butikk, men vet at f.eks zalando.no fører det merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boltiten

Lee-bukser. De er kjempefine, relativt rimelige, holder bra på fasongen (i alle fall om en kjøper dem trange nok), og de varer lenge. I alle fall har mine gjort det. Mange fine modeller her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lee-bukser. De er kjempefine, relativt rimelige, holder bra på fasongen (i alle fall om en kjøper dem trange nok), og de varer lenge. I alle fall har mine gjort det. Mange fine modeller her.

Signerer denne. Har mange billige jeans og bukser som etter hvert mister formen, og for meg er det viktig at de er trange og sitter godt, og Lee holder seg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Religion, har sikkert 30 bukser av dette merket, sømmene og look'en er

helt fantastisk, skikkelig sånn vintage 70' talls look med kul Americana preg....men

dyre er de, kvalitet koster jo penger.

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Religion, har sikkert 30 bukser av dette merket, sømmene og look'en er

helt fantastisk, skikkelig sånn vintage 70' talls look med kul Americana preg....men

dyre er de, kvalitet koster jo penger.

Hva skal man med 30 jeans???

Anonymous poster hash: 99ca8...9ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Hva skal man med 30 jeans??? Anonymous poster hash: 99ca8...9ea

Hva skal kvinner med 30 par sko eller 30 vesker? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal kvinner med 30 par sko eller 30 vesker? <_<

Ikke vet jeg, men denne tråden handler om jeans. Hva skal noen med 30 stk, til og med i samme merke?

Anonymous poster hash: 99ca8...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Ikke vet jeg, men denne tråden handler om jeans. Hva skal noen med 30 stk, til og med i samme merke? Anonymous poster hash: 99ca8...9ea

Tja, kanskje man liker merket og kanskje jeansene er forskjellige? O_o

Noe familie jeg en gang bodde hos i statene hadde en datter som hadde 50 jeans- alle i samme merket, og alle med sleng.

Til sammenligning har jeg "bare" 7 jeans i samme merke. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardou & Dean har noen fine modeller, de har og tidligere vært et denim merke. Har en bukse derfra, og den har holdt seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boltiten

True Religion, har sikkert 30 bukser av dette merket, sømmene og look'en er

helt fantastisk, skikkelig sånn vintage 70' talls look med kul Americana preg....men

dyre er de, kvalitet koster jo penger.

Hvor får man kjøpt True Religion? Er helt enige i at de ser helt fantastiske ut, men har lett lenge uten å finne dem. Kan du eller noen andre svare meg, blir jeg kjempeglad. Stella Super er en modell jeg har sett meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig fornøyd med super flex fra Bik Bok. Holder fasongen utrolig godt, og er digge å ha på. Men, de varer ikke lenge nok synes jeg. Lengste jeg har hatt en før den revna er i 9 mnd, og det synes jeg er litt kort tid. Vurderte å kjøpe en ny nå (da mine to forrige nettopp revna), men gikk heller på H&M og kjøpte 2 slim fit stretch jeans, til 199 per stk. Må teste disse og se hvor lenge de varer. Er veldig gode på i alle fall, men har enda ikke vaska dem.



Anonymous poster hash: 7c907...100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine Henry Choice, innkjøpt på Match, har holdt i en årrekke. Tror den nyeste er 4-5 år og de to jeg har har jeg stort sett vekslet mellom å bruke, så de er hyppig brukt. Ser ikke slitasje på dem, men har vel vasket vekk noe farge etterhvert. (Kan ikke huske om de var særlig mye mørkere som nye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt True Religion? Er helt enige i at de ser helt fantastiske ut, men har lett lenge uten å finne dem. Kan du eller noen andre svare meg, blir jeg kjempeglad. Stella Super er en modell jeg har sett meg ut.

Kjøper mine via e-bay, eneste plassen jeg vet om her tillands er på nettbutikken zalando:

http://www.zalando.no/premium-dame/true-religion/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boltiten

Hvordan er de i størrelsen? Samme som vanlige jeans som Levis og Lee? Er de stretchy? Hvis de er det må man jo ned et par størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville prøvd Acne's Skin 5 pocket jeans. Meget behagelige på, mid rise i livet og super skinny modell. Modellen holder godt på formen, og blir ikke slaskete noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de i størrelsen? Samme som vanlige jeans som Levis og Lee? Er de stretchy? Hvis de er det må man jo ned et par størrelser.

Vil hevde at de er veldig like Levis sine i passform, anbefaler Super T utgaven om

du tenker å kjøpe, koster litt mer, men tråden i sømmene ser nydelig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde akkurat de push up jeansene fra Cubus og OMG for en rompe man får, og så for 500 kr da! Aner jo ingenting om hvor lenge de holder seg eller om fargen falmer, men seriøst den buksen som har gitt rompen min nytt liv!



Anonymous poster hash: c12f5...d99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Kjøper alltid jeans på Carlings. Veldig glad i både Levi's, Lee og G-star, men Diesel er favorittjeansene mine. Det koster litt, men det er verdt det for skikkelige jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...