Gå til innhold

idag gjorde jeg noe rart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Den 28. april 2014 at 19.42, AnonymBruker skrev:

Du måtte da merket at du var barbeint når du satt og tråkket på pedalene i bilen? Anonymous poster hash: f5370...8b0

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei jeg er så vant til å kjøre barbeint,ikke noe jeg tenker over

Sitat fra Bergensavisen: "bare en liten sten mot din barbeinte fot kan få refleksene dine til å trekke til deg foten"

Tenk deg en situasjon hvor du blir nødt til å bremse. Please ta på deg sko neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Sitat fra Bergensavisen: "bare en liten sten mot din barbeinte fot kan få refleksene dine til å trekke til deg foten"

Tenk deg en situasjon hvor du blir nødt til å bremse. Please ta på deg sko neste gang

Hvor ofte opplever du at det henger steiner fast til pedaler:))

Har aldrig opplevd dette og vet med sikkerhet at står det mellom og krasje og litt vondt under foten så er valget enkelt,har kjørt barbeint i mange år og synes det er hærlig,går mye barbeint ellers og så jeg er nok litt herda under føttene da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var skikkelig ekkelt. Tær er noe av det ekleste jeg vet (beklager det altså) og jeg kan ikke fordra at folk går barbeint inne. Folk som kommer på besøk uten sokker har jeg lyst til å sende hjem igjen. I butikken? Æsj, nei takk. Jeg ønsker ikke å se barbeinte folk samtidig som jeg handler mat.

Anonymous poster hash: f3060...def

Hvem bryr seg om hva du syns er ekkelt. Hold det for deg selv. Hva gjør du eventuelt på sommeren, burer du deg selv inne på rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Synes det virker litt uhygenisk

Anonymous poster hash: 2e60c...d94

Synes det virker litt uhygenisk

Anonymous poster hash: 2e60c...d94

Hvordan kan nakne føtter være mer uhygenisk en skitne sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte opplever du at det henger steiner fast til pedaler:))

Har aldrig opplevd dette og vet med sikkerhet at står det mellom og krasje og litt vondt under foten så er valget enkelt,har kjørt barbeint i mange år og synes det er hærlig,går mye barbeint ellers og så jeg er nok litt herda under føttene da

Hvor ofte opplever du at du havner i en bilulykke? Regner med at du bruker bilbelte likevel.

Det er en refleks å trekke til seg foten når man plutselig tråkker på noe skarpt, det er ikke nødvendigvis noe man kontrollerer. Tenk om et barn løper ut i veien og du trekker foten til deg når du tråkker på bremsen. Det er usannsynlig, men det er også svært unødvendig å ta den risikoen. Det er en grunn til at det frarådes. Så med mindre føttene dine er så herdet at de er like sterke som skosåler, vær litt sikkerhetsbevisst og ta på deg sko, vær så snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan nakne føtter være mer uhygenisk en skitne sko?

I butikken er det ikke mer uhygenisk, men hvis hun deretter går rundt hjemme uten å vaske føttene, synes jeg det er det. Det er en grunn til at man som regel tar av skoene før man går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slutt lurer jeg på hvorfor du startet denne tråden. Så utrolig "rart" at du gikk barbeint inn på butikken gitt, men du nevner gang på gang hvor deilig det er å kjøre bil barbeint. Kjører du bare rundt uten sko for så å ta dem på deg når du går ut av bilen? Høres helt latterlig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Til slutt lurer jeg på hvorfor du startet denne tråden. Så utrolig "rart" at du gikk barbeint inn på butikken gitt, men du nevner gang på gang hvor deilig det er å kjøre bil barbeint. Kjører du bare rundt uten sko for så å ta dem på deg når du går ut av bilen? Høres helt latterlig ut

vel nå er det ikke meg som har startet denne tråden:)det er nok flere av oss barbeinte her i verden

Men når det er sagt,så velger jeg litt med omhu om jeg skal ta på sko eller ikke,alt etter hva jeg skal ut på.Feks

Skal jeg på butikken så er det på med sko☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel nå er det ikke meg som har startet denne tråden:)det er nok flere av oss barbeinte her i verden

Men når det er sagt,så velger jeg litt med omhu om jeg skal ta på sko eller ikke,alt etter hva jeg skal ut på.Feks

Skal jeg på butikken så er det på med sko☺️

Ikke lett å vite hvem som startet tråden, var ganske likt språk. Og når en AB starter tråden er det hvertfall ikke enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Ikke lett å vite hvem som startet tråden, var ganske likt språk. Og når en AB starter tråden er det hvertfall ikke enkelt

Hehe,nei jeg ser jo at det kunne virke som meg,hva er AB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...