Gjest Guilty Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Hei! Da er det bestemt at jeg og kjæresten skal ta en tur til Paris i slutten av september. Jeg lurer på om noen vet om noen hoteller(ikke altfor stiv pris, men kan betale litt for det) i fine områder med god standard, service osv. Også lurer jeg på om noen har forslag til hva vi burde gjøre og få med oss når vi er der. Har satt av en dag til en konsert men vi har ikke bestemt oss for hvor lenge vi skal være der enda
Gjest Mary Quant Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 (endret) Første gang vi var i Paris kjøpte vi billetter til diverse sightseeing og utflukter fra Parisbilletter.no. Kjøpte det før vi reiste hjemmefra slik at jeg fikk printet ut billetter før avreise. Husker at vi deltok på bla sightseeing rundt i Paris, en fantastisk tur til Versailles med utrolig proff omvisning på slottet og i den fantastiske parken utenfor, samt et Dinner cruise med en fantastisk 3-retters middag og Paris by night - skikkelig vakkert. Når det gjelder hotell så må jeg bare anbefale dette nydelige hotellet som jeg selv ble anbefalt av folk som reiser masse til Paris: Grand Hotel St Michel Endret 24. april 2014 av Mary Quant
Gjest Anastasia Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Jeg anbefaler ofte dette hotellet i St Germain, ligger i gåavstand til Notre Dame blant annet: http://www.booking.com/hotel/fr/trianon-rive-gauche.no.html Anbefaler en båttur på Seinen! Veldig fint! Og Eiffel-tårnet så klart.. gå innom cafeer og ta et glass rosévin og noe god mat, veldig mye god mat der borte. Liker dere å shoppe så er det kjempebra utvalg overalt egentlig!
Gjest Guilty Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Tusen takk! Mye av dette jeg ikke hadde kommet på selv
brightness Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Eiffeltårnet. Vil anbefale å se utsikten om natten. Jeg har sett både dag og natt da, men syns natt var finest. Katakombene var veldig kjekke å gå i, men da bør du være der i goooood tid før de åpner for det er en helt sinnsyk kø. Triumfbuen, sacre cæur, notre dame, sightseeingbuss/båt.
Gjest Blyanten Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Bestill billetter til Eiffeltårnet på nettet på forhånd, så sparer dere MYE tid i kø. www.tour-eiffel.fr
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Gå heller på toppen av Triumfbuen, Eiffeltårnet tar alt for lang tid. Det går fort en halv dag, utrolig bortkastet. Kjøp todagers billett til de grønne turistbussene. De har flere forskjellige ruter og du får sett utrolig mye av Paris på den måten. Sacre Coeur og Montmatre er fantastisk, et must å få med seg. + http://www.paristips.no/ting-a-gjore/attraksjoner/jardin-du-luxembourg/ Kan anbefale å lese The Paris Wife rett før du drar. Anonymous poster hash: b019b...614
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå