Gå til innhold

Jippi kjolen min er i boks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må fortelle det til alle...

Nå skal dere høre at dagen min i går startet på den verst tenkelige måten som den kunne gjøre. Jeg ringte til lånekassen for å høre om søknaden min på lån og stipend hadde blitt innvilget, noe den ikke hadde gjort pga at jeg var forsinket med 1 år i utdannelsen min. Dermed så brast jo alt, da vi hadde tenkt å betale bl.a brudekjolen min med deler av studielånet. Så jeg ringte til min mor som er på ferie hos mormor og fortalte hva som hadde skjedd. Og svaret jeg fikk var "Slapp av det ordner seg". Og jeg syntes ikke det var noe oppmuntrende svar... Min mor hadde da tydeligvis fortalt mormor hva som hadde skjedd og mormor syntes så synd på meg at hun kjøpte fire flax lodd til meg. Ti minutter etter ringer mamma og sier at jeg må sette meg ned... Noe jeg så gjør, før hun forteller meg at jeg har vunnet 10 000 kr på det ene flax loddet. Jeg visste ikke engang at de hadde kjøpt flax lodd. Så i går fikk jeg altså akkurat den summen jeg trengte for å få kjøpt kjolen min og nå sitter jeg bare og venter på at pengene skal komme inn på konto slik at jeg får bestilt den. Tenk så ironisk det er alt sammen. Skjebnen min ville tydelig at jeg skulle få gifte meg i den kjolen. Kan bare ikkefå sagt hvor glad jeg er. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

woooow så heldig du er :) så fint at det ordnet seg tilslutt!

Kjempe kos i fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...