AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Hei Om et par dager skal jeg på overnattingsbesøk hos en fyr jeg møtte på byen for noen uker siden. Vi fant tonen den kvelden, jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Etter det har vi hatt bittelitt kontakt, og for litt siden sa han at jeg kunne komme til han en kveld og sove over. Jeg er klar over at dette kun dreier seg om sex, at han mest sannsynelig ikke er interessert i noe mer, og det er i bunn og grunn helt greit for meg ettersom jeg er "nysingel" og ikke på utkikk etter noe romantisk forhold akkurat nå. MEN jeg har et litt teit spørsmål angående dette overnattingsbesøket. Av en eller annen merkelig grunn synes jeg det virker fryktelig kleint å komme til han med bagen full av toalettsaker, sminke, tannbørste osv., akkurat som om jeg er klar for å flytte inn. Vet ikke hvorfor jeg synes dette er så kleint, men kan ha noe med at jeg forbinder det med det å være i et forhold. Den bagen virker liksom så forpliktende. Så mitt spørsmål er egentlig bare om dere hadde reagert om dere hadde hatt et lignende forhold med en dame, og hun tok med seg en bag med nødvendige saker og ting før overnattingsbesøket? haha, når jeg leser innlegget nå innser jeg hvor latterlig det høres ut. Men jeg må jo bare spørre Anonymous poster hash: 5d0e1...ac5
Panter mannen Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Det hadde virket mer dumt om du hadde avtalt å overnatte, og ikke hatt med deg noenting 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Kommer helt an på forholdet deres. Men har jeg vært deg hadde jeg bare tatt med tyggis eller mintspray for å friske opp ånden. Anonymous poster hash: 61ad4...204
Madelene B Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 (endret) Jeg er ikke mann, men kan jeg svare..? Jeg hadde stusset på hvorfor i hele hel**** du ikke hadde hatt med deg saker som kunne holdt munnen din ren, svetten vekk,m*** di ren, osv. Jeg mener, du sier selv at dere skal ha sex, så ta med ting og hold deg ren! Endret 24. april 2014 av Madelene B
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Jeg hadde ikke brydd meg. Er vant med jenter med store vesker og dilldall. Anonymous poster hash: 816c9...58a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Ta med deg en normal størrelse veske som du går med til daglig, sånn at det ikke virker som om du har pakket, men bare rett og slett har med deg det som du har med deg overalt uansett. Ta med tannbørste, tyggis og bare det mest essensielle når det kommer til sminke og kanskje en ren truse og deoderant. Mer trenger du ikke. Det kommer nok ikke til å være et vanlig kveldstell tenker jeg med bytting til pysj og vasking av fjes, og jeg regner ikke med at du har planer om å være der så langt ut på formiddagen dagen etter, så bare fresh opp sminken når du våkner og puss tenner men en svær overnattingsbag ville jeg unngått Anonymous poster hash: 0ff40...009
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Ta med deg en bag som om du kommer rett fra trening ? Anonymous poster hash: 97c1b...fa0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Du har å holde glufsa de ren TS! Anonymous poster hash: d76e6...e23
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Dette var ikke et kjapt spørsmål. Makan ti lure-tittel. Og ta da med tannbørste. Anonymous poster hash: 0a893...f77
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Ja, det ser dumt ut med en bag. Det er da bare å ta med en stor veske. Hm, vet ikke alle jenter det? Anonymous poster hash: a8553...163
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Trodde ikke jenter likte sex med mindre de ble tvunget til å like det etter en tid ...du høres rar ut men så er det vel. Anonymous poster hash: ffa09...eb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå