Gå til innhold

Er Henriette Steenstrup morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo... Akkurat som deg.

Nei ikke f***, jeg ser bare på ekte norsk underholdning, ikke alt det amerikanske mølet...

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Gjelder definitivt ditt innlegg, ingen kan seriøst foretrekke crappy britisk humor framfor ekte norsk humor, britiske komedie er noe shit...

Anonymous poster hash: 40673...4da

For alle må mene det samne som deg og ha samme himor som deg??
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan bli litt i meste laget noen ganger, men jeg synes det er dødskult at hun (tilsynelatende) ikke har noen sperrer, og at hun tar seg selv så lite høytidelig som hun gjør. Det er noe befriende med damer som tør å være sånn synes jeg :)

Anonymous poster hash: 31f60...353

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror grunnen til at så mange syns hun er provoserende er at hun bruker mannehumor, og det er jo ikke noe kvinner kan gjøre uten reaksjoner. Vi skal jo kun spøke om sminketabber og bad hair-days.

Hun krysser noen grenser, og jeg syns det er stas :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg tror grunnen til at så mange syns hun er provoserende er at hun bruker mannehumor, og det er jo ikke noe kvinner kan gjøre uten reaksjoner. Vi skal jo kun spøke om sminketabber og bad hair-days.

Hun krysser noen grenser, og jeg syns det er stas :)

Vist folk synes hun er provoserende da begynner jeg og lure litt på hvor enkelt folk blir provosert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Nå kommer snart Edel Hammersmark i eget show, og det gleder jeg meg voldsomt til! :)



Anonymous poster hash: 0b132...3f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig dyktig i det hun gjør, men er ikke min type humor i det hele tatt. Likestilles med (grusomme) Borettslaget..

Tre raske menn derimot :icon_lol:

Borettslaget var jo kjempemorsomt!

Henriette gar sine gode og dårlige øyeblikk som de fleste andre komikere. Jeg likte en god nummer to da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne absolutt ikke, det er sånn at jeg skifter kanal når hun prøver å være morsom.. Om hun hadde prøvd å være litt mer seg selv, så hadde jeg kanskje ikke hatt noe i mot henne, men det blir bare alt for dumt, mye av det hun gjør. Jeg føler humoren hun viser apellerer mer til 7 åringer enn til voksne mennesker. Det er så overdrevent, både språk, plot, grimaser, stemmebruk, ALT! Ta foreksempel det der med Edel Hammersmark på TKFN, "Da julenissen feis meg i fleisen" og "Stopp, folkens! For jeg må tømme tykktarmen"… Og når hun skulle være prinsesse Martha Louise, og første replikk er "Hihihi, neei, nå sa du naken, hihi..". Ikke min humor i det hele tatt, og jeg har enda til gode å møte noen som sier de liker humoren hennes. Blir rett og slett flau på hennes vegne, enten det er hun eller andre som har skrevet og regissert sketsjene.



Anonymous poster hash: 7e9a1...826
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå kommer snart Edel Hammersmark i eget show, og det gleder jeg meg voldsomt til! :)

Anonymous poster hash: 0b132...3f5

jeg syns ikke hun er morsom som edel.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke hun er morsom som edel.

Jeg synes Edel er morsom, på en fnise-flau-måte.

Anonymous poster hash: 5883c...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken er det vel noe som heter..

Jeg synes noe av det hun har gjort er morsomt, men den der "rompe-naken" humoren ser jeg ikke humoren i i det hele tatt! Virker som de har gått tom for morsomme ideer når de må kle av seg på tv for å få folk til å le.. samme gjelder Else Koss og Sigrid Bonde Tusvik..

Anonymous poster hash: d25a1...b76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler ofte av henne, vi har ganske lik humor. Ikke alt hun gjør er vittig, men det gjelder alle komikere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler ikke å se på hun. Hun er så lite morsom at det er kvalmt.



Anonymous poster hash: 65a6b...339
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Gleder meg kjempemasse til "Meglerne" der hun spiller med Truls Svendsen. Tror den skal ha premiere i disse dager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke hu er morsom. Ingen av de norske komikerne som har program på tven er morsomme. Bare slitsomme og prøver for hardt. Blir bare falskt.

Anonymous poster hash: 1d894...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på bæsj-tiss-promp-humoren på TV2 og komikere som kler seg ut eller parodierer andre, uten å være særlig morsomme på TV Norge.

Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne blir jeg bare pinlig berørt av.

Jeg liker Dag Sørås, Are Kalvø, Anne Kath og Knut Nærum.

( Utenom nytt-på-nytt )



Anonymous poster hash: a3c5f...849
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke morsom. Det blir alt for krampaktig og kunstig. Det samme med Sigrid Bonde Tusvik og Else Koss Furuseth m.fl. Henriette startet sin "karriere" i Jul i Skomakergata, der hun tilfeldigvis fikk en rolle gjennom familie og venner i NRK, og så "ble hun bare der" som hun selv har sagt. Etter min mening har hun ikke noe som komiker å gjøre. Sanger og revyartist kanskje ja, men ellers kommer hun aaaltfor kort. En god komiker er naturlig morsom, og man kjenner igjen personligheten selv om de ikke er "i rollen". Det er det de færreste av de nye som er slik. De albuer seg fram til tv-ruta for å bli kjendiser, får ferdigskrevet manus i hånden og prøver altfor, altfor hardt. Det er bare stressende og slitsomt å se på rett og slett.

Det har lite med forskjellig humor å gjøre. Mye forskjellig kan være morsomt, om de som presenterer det gjør det virkelig godt.



Anonymous poster hash: a13e5...b5f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...