Gå til innhold

Tilfredsstille når man er for sliten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du/kjæresten er for trøtt og sliten for sex hender det da at vedkommende tilfredsstiller partneren på annet vis? Med hånd, munn, hjelpemidler?

Har hørt og lest om det. Men jeg synes det er litt rart. Er man for trøtt og sliten så orker man vel ikke noe?

Men på en annen side så hadde jeg ikke hatt noe i mot om kjæresten min gjorde det med meg, da jeg har oftere lyst mens kjæresten ofte er trøtt og sliten.

Anonymous poster hash: ac5ea...16f

Videoannonse
Annonse
Gjest Mary Quant
Skrevet

Nei, jeg har heldigvis respekt for andre mennesker og vise versa. Er det virkelig godt å ha sex med en som ikke er opplagt og klart gir uttrykk for det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har heldigvis respekt for andre mennesker og vise versa. Er det virkelig godt å ha sex med en som ikke er opplagt og klart gir uttrykk for det?

Det hadde da selvfølgelig blitt i tilfeller der kjæresten sier at hun har lyst, men ikke orker. Men har aldri spurt.

Men jeg spør om det er noe som er vanlig? Har nesten fått inntrykk av det her inne. Og av noen kompiser.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Det hadde da selvfølgelig blitt i tilfeller der kjæresten sier at hun har lyst, men ikke orker. Men har aldri spurt.

Men jeg spør om det er noe som er vanlig? Har nesten fått inntrykk av det her inne. Og av noen kompiser.

Men hvis man er for sliten og trøtt til å ha sex så har man vel ikke lyst på sex?

Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt.

Gjest Andrea93
Skrevet

Det har kanskje skjedd fire ganger siden vi ble kjærester (to år siden) at jeg har vært så trøtt at jeg ikke har orket noe som helst. I de aller, aller fleste tilfeller greier jeg bruke ti minutter på å suge han selv om jeg er trøtt. Gjør det aldri fordi han maser eller forventer det, jeg tror det er derfor jeg ikke syns det er et ork heller. Gjør det fordi jeg setter pris på når han gjør det samme for meg.

Unntak er selvfølgelig hvis jeg er syk e.l, da vil jeg bare ha en armkrok å snuggle i og la det bli med det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis man er for sliten og trøtt til å ha sex så har man vel ikke lyst på sex?

Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt.

Har du ikke hørt om/hatt det sånn at du har lyst, er ikke kåt, men har lyst, men er for trøtt/sliten til sex?

Gjest Mary Quant
Skrevet

Har du ikke hørt om/hatt det sånn at du har lyst, er ikke kåt, men har lyst, men er for trøtt/sliten til sex?

Nei

Skrevet

Bare vært et par ganger jeg og typen har vært for sliten til sex, men da gjør vi det oftest sånn at jeg suger han og han tar på meg samtidig. Så kommer vi begge to uten at det krever for mye energi :P

Gjest Mary Quant
Skrevet

Bare vært et par ganger jeg og typen har vært for sliten til sex, men da gjør vi det oftest sånn at jeg suger han og han tar på meg samtidig. Så kommer vi begge to uten at det krever for mye energi :P

Ok - så det regnes ikke som sex?

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre jeg har tatt sovemedikamenter er jeg aldri så sliten at jeg ikke vil noen ting. Jeg har som regel lyst hver dag men selv om jeg er sliten så orker jeg sex. Er han allerede opphisset tar det jo 10 min og jeg har som regel alltid lyst når vi er igang uansett.

Anonymous poster hash: e9b34...8e2
Skrevet

Ok - så det regnes ikke som sex?

Tolket sex som samleie. Ikke vær så kranglete.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Det er forskjell på krangling og diskutering.

AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg mente og...

Anonymous poster hash: b308e...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...