Ilona B22 Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Hei,jeg sitter å vurderer en reise med andre aleina reisende. Altså gruppe turer. Er nu 19år så kan ikke reise med Carpediem eller andre pensjonister. Hva gjord dere når dere sku reise? Hvilken selskap valgte dere?
I all verden Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 G Adventures har et bredt utvalg av turer, lang erfaring, greie priser og er seriøse. På turene deres blir du kjent med folk fra hele verden
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Vurderer det samme, har tenkt på laPoint, men vet ikke om det er vanlig å dra alene på en slik tur:) Anonymous poster hash: 80a4f...dc8
I all verden Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Vurderer det samme, har tenkt på laPoint, men vet ikke om det er vanlig å dra alene på en slik tur:) Anonymous poster hash: 80a4f...dc8 Jeg vil gjette at det er vanlig. Send dem en e-post og spør da vel, så får du vite om det er mange som reiser alene på turene deres
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg reiste alene med lapoint for 2 år siden. Det tror jeg faktisk er en av de gøyeste feriene jeg noensinne har hatt! Vi var en gjeng på 8 jenter som hang endel sammen. 4 av dem reiste sammen, og de 4 andre ( inkludert meg) reiste alene. Hopp i det! Vurderer det samme, har tenkt på laPoint, men vet ikke om det er vanlig å dra alene på en slik tur:)Anonymous poster hash: 80a4f...dc8 Anonymous poster hash: aa966...fae
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg skal på alenecruise i 2 uker til Island og Grønland i sommer. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle forvente mange unge folk på skipet, så det skal bli en interessant ferie i år. Særlig siden jeg også er den sjenerte typen, så skal bli spennende å se om jeg får noe kontakt med andre medpassasjerer. Har en følelse av at denne ferien vli enten bli et av mine beste minner, eller en "never-ever-again"-opplevelse. Anonymous poster hash: 723cf...0bb
maryjane90 Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Hei. Jg har ingen å reise med heller. Viss du vil så kan vk bli kjent også kan vi kanskje reise sammen? Hvor bor du forresten? Jg bor i oslo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå