Gå til innhold

Reise sammen med en gruppe ukjente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,jeg sitter å vurderer en reise med andre aleina reisende. Altså gruppe turer. Er nu 19år så kan ikke reise med Carpediem eller andre pensjonister. ;)

Hva gjord dere når dere sku reise? Hvilken selskap valgte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

G Adventures har et bredt utvalg av turer, lang erfaring, greie priser og er seriøse. På turene deres blir du kjent med folk fra hele verden :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer det samme, har tenkt på laPoint, men vet ikke om det er vanlig å dra alene på en slik tur:)

Anonymous poster hash: 80a4f...dc8
Skrevet

Vurderer det samme, har tenkt på laPoint, men vet ikke om det er vanlig å dra alene på en slik tur:)

Jeg vil gjette at det er vanlig. Send dem en e-post og spør da vel, så får du vite om det er mange som reiser alene på turene deres :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg reiste alene med lapoint for 2 år siden. Det tror jeg faktisk er en av de gøyeste feriene jeg noensinne har hatt!

Vi var en gjeng på 8 jenter som hang endel sammen. 4 av dem reiste sammen, og de 4 andre ( inkludert meg) reiste alene. Hopp i det! :)

Anonymous poster hash: aa966...fae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på alenecruise i 2 uker til Island og Grønland i sommer. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle forvente mange unge folk på skipet, så det skal bli en interessant ferie i år. Særlig siden jeg også er den sjenerte typen, så skal bli spennende å se om jeg får noe kontakt med andre medpassasjerer. Har en følelse av at denne ferien vli enten bli et av mine beste minner, eller en "never-ever-again"-opplevelse.

Anonymous poster hash: 723cf...0bb
Skrevet

Hei. Jg har ingen å reise med heller. Viss du vil så kan vk bli kjent også kan vi kanskje reise sammen? Hvor bor du forresten? Jg bor i oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...