AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #21 Skrevet 24. april 2014 Om du tenker så utrolig mye på dette så synes jeg at du skal sette deg ned og prate med han om at du føler at det er flaut. Så er du ferdig med den saken. Om jeg setter meg ned og prate med han om det, hva skal det hjelpe? Skaden har allerede skjedd Anonymous poster hash: 1bfc1...167
Gjest avocadoen Skrevet 24. april 2014 #23 Skrevet 24. april 2014 Om jeg setter meg ned og prate med han om det, hva skal det hjelpe? Skaden har allerede skjedd Anonymous poster hash: 1bfc1...167 Hvilken skade da? Det som hjelper er at han kommer til å si at det ikke er noe å være flau over og så slipper du å sitte her på kvinneguiden og være så utrolig usikker på grunn av en liten bagatell.
Gjest avocadoen Skrevet 24. april 2014 #24 Skrevet 24. april 2014 Du tenker litt for mye på dette.. Helt enig
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #25 Skrevet 24. april 2014 Om jeg setter meg ned og prate med han om det, hva skal det hjelpe? Skaden har allerede skjedd Anonymous poster hash: 1bfc1...167 Hva skal vi si til deg da? Du har jo tydeligvis bestemt deg for at dette var helt grusomt, og at skaden er skjedd osv. Da får du bare la vær å gjøre noe som helst. Anonymous poster hash: 28ab4...cba
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #27 Skrevet 24. april 2014 Hvilken skade da? Det som hjelper er at han kommer til å si at det ikke er noe å være flau over og så slipper du å sitte her på kvinneguiden og være så utrolig usikker på grunn av en liten bagatell. Ja og det vet du fordi selvfølgelig skal han si det! Hva skulle han ellers si? Jeg vet jo at han skal si det er heeelt normalt og at jeg ikke trenger å tenke på det. Men hvordan kan jeg vite at han mener det ? Anonymous poster hash: 1bfc1...167
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #28 Skrevet 24. april 2014 Hvor gammel er du egentlig? 23. Anonymous poster hash: 1bfc1...167
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #29 Skrevet 24. april 2014 Jeg pleier bare å si at han må slutte å dytte så mye luft inn i meg med den store kuken sin. Da får han en selvtillitsboost og bryr seg fint lite om fittefisen. Anonymous poster hash: 11731...f73 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #30 Skrevet 24. april 2014 dette skjedde ikke meg med mine første 4 kjærester, jeg ble sjokkert når det skjedde første gangen! Ble drittflau! Jeg sa rett frem hva det var, og han bare lo med meg, og han hadde hellet ikke opplevd dette før. Så ja, det kan hende typen din trodde du slapp en skikkelig suser Snakk om det du, så unngår du samme ekle følelsen neste gang, da vil han le sammen med deg Anonymous poster hash: b7b8f...7e8
Gjest Nightwich Skrevet 24. april 2014 #32 Skrevet 24. april 2014 JA det er akuratt det jeg er redd for, at han skal tro at jeg feis!! herregud så flaut å ha en sånn underliv med rare lyder !! Anonymous poster hash: 1bfc1...167 Ja huff så pinlig at kroppen oppfører seg normalt
Kamikatze Skrevet 24. april 2014 #33 Skrevet 24. april 2014 Neste gang slepper du bare en ordentlig brakert bakfra, sånn at når han kjenner stanken, så skjønner han forskjellen... :fise:
Gjest avocadoen Skrevet 24. april 2014 #34 Skrevet 24. april 2014 Ja og det vet du fordi selvfølgelig skal han si det! Hva skulle han ellers si? Jeg vet jo at han skal si det er heeelt normalt og at jeg ikke trenger å tenke på det. Men hvordan kan jeg vite at han mener det ? Anonymous poster hash: 1bfc1...167 Fordi med mindre han er 12 år så vet han også at det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #35 Skrevet 24. april 2014 Jeg pleier bare å si at han må slutte å dytte så mye luft inn i meg med den store kuken sin. Da får han en selvtillitsboost og bryr seg fint lite om fittefisen.Anonymous poster hash: 11731...f73 Ok, mener du det er på grunn av han har stor kuk? hehehehheheh Det som er at han er den 3 sexpartneren min, de to andre var omskåret, med de opplevde jeg ikke det, men han er ikke omskåret. Vet ikke om det har noen å si da..... Anonymous poster hash: 1bfc1...167
Alja Skrevet 24. april 2014 #36 Skrevet 24. april 2014 Du kan trøste deg med at det er helt normalt. Og du kan trøste deg med at jeg blir tidenes barnsligste når det skjer. Jeg legger meg i fosterstilling og ynker meg nedi puta og tør ikke se på kjæresten min en gang. Litt latter og rød tomat faktor, så er det over. Dette blir nok ikke din siste gang. Det må du regne med. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #37 Skrevet 24. april 2014 Du kan trøste deg med at det er helt normalt. Og du kan trøste deg med at jeg blir tidenes barnsligste når det skjer. Jeg legger meg i fosterstilling og ynker meg nedi puta og tør ikke se på kjæresten min en gang. Litt latter og rød tomat faktor, så er det over. Dette blir nok ikke din siste gang. Det må du regne med. HAHAHAHAHHA Ok men det var godt at jeg ikke var den eneste som opplevde dette og synes det er flaut Men som sagt det som gjorde det verre, er at han lot som at han ikke hørte noe!! 2 Ganger! og det var veeeeldig høylydt! Ohhhh herregud npr jeg tenker på det Anonymous poster hash: 1bfc1...167
Alja Skrevet 24. april 2014 #38 Skrevet 24. april 2014 HAHAHAHAHHA Ok men det var godt at jeg ikke var den eneste som opplevde dette og synes det er flaut Men som sagt det som gjorde det verre, er at han lot som at han ikke hørte noe!! 2 Ganger! og det var veeeeldig høylydt! Ohhhh herregud npr jeg tenker på det Anonymous poster hash: 1bfc1...167 Min later også som ingenting. Det er bare jeg som lager en veldig stor sak ut av det. Han hører det nok, men fortsetter akten fordi det rett og slett ikke plager han i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #39 Skrevet 24. april 2014 Så det er helt vanlig - det har ikke noe med at man er for vid eller våt å gjøre?Anonymous poster hash: a6652...22f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #40 Skrevet 24. april 2014 Skulle jaggu likt å visst hvordan dette skjer i praksis? Kuken er da ikke akkurat formet som at det går an å trykke luft inn med den...? Anonymous poster hash: 80e4d...73a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå