AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei! Jeg skriver dette innlegget her fordi jeg ikke helt hvordan jeg ellers skal få formidlet mitt problem. Dette er ikke en kontaktannonse av noe slag. Jeg ønsker kun å formidle mitt problem og mine tanker rundt det i håp om at noe der ute kanskje har en løsning. Jeg har over noe år utviklet en fetisj som dessverre bare vokser og vokser i omfang. Jeg ønsker virkelig å sette en stopper for den, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Denne fetisjen heter på engelsk Financial domination. Den går kor fortalt ut på å tjene en prinsesse ved å gi henne penger og gaver. Jeg vet ikke hvordan jeg fikk denne fetisjen og hvorfor den har utviklet seg akkurat hos meg, men slik har det nå blitt. I begynnelsen var fetisjen kun en fantasi og jeg så ikke for meg at den en dag skulle bli virkelig. Plutselig oppdaget jeg en rekke utenlandske nettsider med Prinsesser som ville ha penger og jeg merket at jeg tente veldig på dette. De krevde mye penger og det var veldig, veldig dyrt. Jeg klarte å slutte en periode, og trodde at jeg hadde klart å legge fetisjen bak meg - den gang ei. Tankene om å underkaste seg kommer stadig tilbake. Jeg har kontakt med en norsk jente som jeg nå gir penger og gaver. Foran hver gang jeg gjør dette føler jeg at det er helt riktig og at hun fortjener det (fordi hun er veldig pen, noe som av en eller annen grunn er viktig for meg). Rett etter å ha gitt angrer jeg derimot veldig. Jeg får utrolig dårlig samvittighet! Jeg bærer på denne hemmeligheten ovenfor venner og familie, og jeg vil bli kvitt den. Jeg aner bare ikke hvordan! Mvh En fortvilet 23 år gammel gutt. Anonymous poster hash: 4a231...8d9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Du kan jo oppsøke en terapaut, sånn at du får hjelp med å bryte tankemønstrene dine, og å jobbe med å redirekte følelsene dine? Er jo bare tanker og følelser du har, og du handler på impulsen. Dette kan nok jobbes med, sånn at du erstatter de tankene med noe annet. Oppsøk psykolog ! Ikke lurt å blakke seg, eller havne i gjeld ! Du skal vel ha til hus, mat og bil selv og? Kanskje egne barn en dag? Anonymous poster hash: cb844...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Generelt mener jeg at man skal omfavne sine fetisjer, men det er jo ikke bra at det går utover økonomien på den måten. Oppsøk en psykolog som kan hjelpe deg til å bryte tankemønsteret, kanskje du kan finne en annen måte å bli dominert på som du liker? Anonymous poster hash: 221c0...e34
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 lattis, du vet at bak bildene er det ikke søte prinsesser? Anonymous poster hash: fb95d...158 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 hahaha...e du fette gal?! Anonymous poster hash: 54054...936 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Trådstarter Jeg har tenkt på psykolog, men tør ikke å fortelle dette til noen. Vil klarer det på egenhånd. Jeg tror jeg trenger å høre at jeg er gal, for det er virkelig galt. Som sagt, jeg vet ikke hvorfor jeg har dette. Derfor synes jeg også det er litt på kanten å le av meg, da jeg virkelig føler meg deprimert. Dette er ikke vanlig, jeg vet det! Jeg har nå kontakt med en norsk jente som jeg vet er den hun sier hun er, så det er ikke problemet; det finnes ingen bakmenn. Det er ikke snakk om at jeg blir ruinert heller, men slik det er nå så hindrer dette meg i å gå videre i livet. Og selv om det er en unormal fetisj så er det relativt utbredt i utlandet, så jeg er ikke alene i denne verden. Anonymous poster hash: 4a231...8d9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Enig man ikke skal le, men disse jentene utnytter deg og fortjener søren ikke pengene dine! Anonymous poster hash: 73b8b...841 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 TS Jeg vet det, innerst inne. Er vel psykolog som er eneste muligheten. Føler meg rar. Av og til har jeg liksom lyst til å leve som en slave, og på de verste dagene kunne jeg lett ha betalt for å vaske leiligheten til en pen, pen jente. Dette heller kanskje mer over i et miljø som faktisk finnes?? Eller?? Tenker et miljø hvor dominasjon er mer akseptert... Anonymous poster hash: 4a231...8d9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 TS Jeg vet det, innerst inne. Er vel psykolog som er eneste muligheten. Føler meg rar. Av og til har jeg liksom lyst til å leve som en slave, og på de verste dagene kunne jeg lett ha betalt for å vaske leiligheten til en pen, pen jente. Dette heller kanskje mer over i et miljø som faktisk finnes?? Eller?? Tenker et miljø hvor dominasjon er mer akseptert... Anonymous poster hash: 4a231...8d9 Ja, psykolog er svaret her! Jeg er pen men ville aldri latt noen gjøre noe sånt gratis for meg uansett, mister du ikke litt lysten når disse jentene er tomme innvendig hva empati angår? Gnir seg vel i hendene av hvor dumme menn kan være (vet du ikke er dum altså). Blir helt dårlig av tanken.. Som sagt de fortjener ikke en penny av lommeboka di! Beste hadde jo vært om du hadde hatt en kjæreste evt FF du kunne gjort disse tingene for, så kunne hun "utnyttet" deg og tjenestene dine til det fulle, uten at det hadde vært dårlig gjort eller gått utover din psykiske helse og økonomi? Anonymous poster hash: 73b8b...841 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 TS Kjæreste hadde vært noe ja! Har vært i et par forhold, men ikke noe veldig langvarig. Har ikke vært i noe forhold etter at dette har utviklet seg. Kan man fortelle slike fantasier som dette til kjæresten sin egentlig? Føler jeg burde kvitte meg med disse tankene før jeg går inn i et forhold. Anonymous poster hash: 4a231...8d9
Gjest alegria Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Enig man ikke skal le, men disse jentene utnytter deg og fortjener søren ikke pengene dine! Anonymous poster hash: 73b8b...841 Han velger faktisk å gjøre dette selv, og er fult klar over hva ham gjør. De tvinger han ikke til det.
Gjest Heartbeat Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Det ligger vel litt i en mann dette med å ville gi ei pen jente litt gaver? Men hos deg har det vel gått en smule for langt. Du bør oppsøke lege og snakke om dette, så han kan henvise deg videre til en psykolog
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Jeg er ingen ekspert, men mitt tips er å bytte ut den fetishen med en annen fetish. Du liker det tydeligvis litt "ekstremt og fobudt", men å kaste bort penger er jo ikke noe lurt. Har du f.eks. vært med på gangbangs? Da jeg var rundt din alder var jeg ivrig på det, og jeg må innrømmet at ikke mye slår rushet av å gå samlet opp til et hotellrom med en haug fremmede mannfolk for å så knulle en fremmed kvinne etter tur. Jeg bodde i Oslo og husker at jeg var livredd for å møte noen kjente (enten på gata eller blandt deltakerne) da jeg var på disse treffene, men samtidig ga det meg et enormt kick. Og mange av damene vi knulle tlot deg sprute henne i munnen, rompa, you name it. Så det er hvertfall en bedre alternativ, men bruk kondom selv om ikke damene alltid krever det. Noen ganger ble det også knullet ute på parkeringplasser, noe som var vel så pirrende. Ellers så finnes det noen heftige sexklubber i Danmark/Tyskland som du kan besøke. Søk på f.eks. "Swingers German gangbang" på en streamingside, så ser du litt av det som skjer der. Ikke gi opp, kompis. Få det bare en annen fetish Anonymous poster hash: 915ca...df9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå