AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som har vært i et forhold i snart 6 år. Fra jeg var 18-19 år gikk jeg på mercilon, men jeg fikk litt for høyt blodtrykk av det at jeg måtte slutte med det. De to siste årene har vi altså benyttet oss av å "hoppe av i svingen", men siden gubben noen ganger har vært for sein å komme seg ut, synes jeg dette er en risikosport og lurer derfor på om det ikke er noe annen prevensjon jeg kan bruke som ikke gir høyt blodtrykk? han nekter å bruke kondom og hver gang jeg drar det fram, blir han bare slapp og sier jeg har ødelagt stemninga.. Han jobber også turnus, 2-3 uker på jobb og 1 uke hjemme, så det er bare den uken han er hjemme som vi er seksuelt aktive, så jeg lurer på om det er skadelig eller bortkastet å bruke prevensjon i pilleform når jeg bare er seksuelt aktiv i 1 uke av måneden eller om det ikke har noe å si.. og en annen ting.. finnes det ingen annen prevensjon for menn enn å sterilisere seg eller bruke kondom? Anonymous poster hash: a1187...331
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 ingen? Anonymous poster hash: a1187...331
Puny Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 jeg sverger til hormonspiral. Da slipper man å huske på noen ting, man slipper mensen, det er veldig lite hormoner i det, og den varer i 5 år... Om du ikke vil ha hormoner i kroppen så er jo kobberspiral fint, men da kan man få lengre menstrasjon... Ellers så er det vel ikke anbefalt å starte og slutte på hormoner så ofte, da det er "innkjøringstiden" som "problemene ofe oppstår i (men skal ikke si det for sikkert. Det er vel ikke funnet opp noen gode alternativer til kondom for menn så vidt meg bekjennt
ransfelt are Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Det er vel ikke funnet opp noen gode alternativer til kondom for menn så vidt meg bekjennt Sterilisering Men det er greit å vente med til en har gjort fra seg... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå