AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Har gått på Cerazette i noen mnd nå, mellomblødninger og evt bivirkninger har stoppet opp helt, og det er helt greit! (Har gått på de i 2 år før jeg startet igjen nå). Men nå siste dagene har jeg hatt så sinnsykt ømme bryst! Bare jeg kommer borti de så er det helt forferdelig! Er det normalt å plutselig få litt sånn på denne pillen også? Er så lenge siden jeg gikk på den at jeg husker ikke.. Burde jeg ta en test? Tar pillen på samme tid hver dag, flink til det. Kjennes ut som jeg skal ha mensen, litt sånn øm, men får ikke det lenger.. Anonymous poster hash: 06adb...bb4 1
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Jeg byttet til disse for en månede siden ca, og jeg har ikke hatt ømme pupper siden puberteten men brått hadde jeg det.. Tror det bare er pillene
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Jeg gikk en liten periode på Cerazette, og puppene mine ble steinharde og vonde! Er store sjanser for at pillene har skylden. Anonymous poster hash: ebe05...e95
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 TS her. Så sånt kan komme etter å ha gått på de i flere måneder også? Håper det iallefall, ellers er det jo bare skummelt .. :-) Anonymous poster hash: 06adb...bb4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Nå er det 3 uker siden jeg skrev denne tråden,og de er fortsatt smertefullt ømme! Har tatt graviditetstest for å vær sikker. Kan det vare så lenge? Og når jeg sier smertefullt så mener jeg smertefullt! Anonymous poster hash: 06adb...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå