Gå til innhold

Bord for en! Noe så smart!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke. Å spise ute er i mitt hode en sosial greie. Man spiser greit hjemme alene isteden. Og det får meg til å huske da jeg fortalte min daværende behandler om hvor ekkelt jeg opplevde det å skulle gå på kafe alene, følte at alle stirret på meg og syntes jeg var rar og sikkert ensom, og at dette skulle være enda et tegn på sosial angst... I ettertid har jeg skjønt at de aller fleste synes at det er ubehagelig og ikke gjør det annet enn i nødsfall.

Skrevet

Jeg hadde likt dette veldig godt! Det føles merkelig å oppta et bord for to eller 4 for å spise når det bare er meg som skal ha mat når jeg er ute i nødvendige ærender og ikke kan reise hjem på noen timer.

• Liker 5
Skrevet

Supert det! Hvorfor skal man føle seg rar og ubekvem fordi man spiser alene? På en helt vanlig, hverdagslig restaurant/cafe?

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

jeg spiser rett som det er ute alene. Hadde syntes enmannsbord hadde vært kjempegreit. Får litt dårlig samvittighet av å okkupere et helt bord alene.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg kan godt spise ute alene, men jeg hadde syns det var rart å spise på et sted med bare enslige. Det må da være veldig stille der? Syns heller det skulle vært mer tilrettelagt med enebord på vanlige restauranter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Å spise ute er i mitt hode en sosial greie. Man spiser greit hjemme alene isteden. Og det får meg til å huske da jeg fortalte min daværende behandler om hvor ekkelt jeg opplevde det å skulle gå på kafe alene, følte at alle stirret på meg og syntes jeg var rar og sikkert ensom, og at dette skulle være enda et tegn på sosial angst... I ettertid har jeg skjønt at de aller fleste synes at det er ubehagelig og ikke gjør det annet enn i nødsfall.

Utrolig tåpelig :)

Hvorfor tenke over noe slikt? Jeg spiser som regel alltid alene på restaurant. Må være slitsomt å ha det som deg..

Anonymous poster hash: 2cbe4...713

• Liker 5
Skrevet

Noe så kjekt. :) Ville elsket å gå på noe slikt, da jeg misliker å ta opp bord for flere når jeg er ute alene. Og tenk så stille og trivelig da gitt. Ikke mer høylytt prating på nabobordet eller småunger som bråker.

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg liker å gå ut alene. Men har ikke noe behov for å spise en plass der det er bare enslige. Jeg velger restaurant etter maten, ikke etter størrelsen på bordene.

• Liker 1
Skrevet

Noe så kjekt. :) Ville elsket å gå på noe slikt, da jeg misliker å ta opp bord for flere når jeg er ute alene. Og tenk så stille og trivelig da gitt. Ikke mer høylytt prating på nabobordet eller småunger som bråker.

Haha ja ikke sant! :)

Skrevet

Jeg liker å gå ut alene. Men har ikke noe behov for å spise en plass der det er bare enslige. Jeg velger restaurant etter maten, ikke etter størrelsen på bordene.

Kanskje dette også vil gjøre det enklere for de som leter etter partnere? ;)

Skrevet

Jeg spiser ute alene flere ganger i uken og har absolutt ikke dårlig samvittighet for å oppta et bord tiltenkt for to eller fire. Det er ikke mitt problem at restauranten har møblert på den måten.

Når det er sagt liker jeg idéen med enkeltbord, spesielt så lenge det kun er enkeltbord.

• Liker 2
Gjest Tingelinling
Skrevet

Kanskje dette også vil gjøre det enklere for de som leter etter partnere? ;)

Litt vanskelig å sjekke opp noen med frasen; "Kan jeg sette meg her med deg?"

• Liker 2
Skrevet

Litt vanskelig å sjekke opp noen med frasen; "Kan jeg sette meg her med deg?"

:fnise: Det finnes da andre måter..

Gjest Tingelinling
Skrevet

:fnise: Det finnes da andre måter..

Ja. "Kan jeg få STÅ her?"

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Jeg hadde forresten tenkt det var helt greit med slike restauranter.

Skrevet

Huff, ensomt! Men er jo greit dersom noen liker det! Synes alltid så synd på de som spiser alene, men kan godt hende de trives i eget selskap!

Skrevet

Huff, ensomt! Men er jo greit dersom noen liker det! Synes alltid så synd på de som spiser alene, men kan godt hende de trives i eget selskap!

Jeg har aldri hatt noe imot å spise alene. Jeg syns det er synd med den oppfatningen at en alltid liksom skal spise sammen med noen andre.

• Liker 5
Skrevet

Hva i all verden skulle være trist med det?! :sjokkert: Har alltid lurt på det der. Er da ikke annet enn ganske fredelig og behagelig. Kan faktisk være bedre enn å ha noen som skravler deg svett i øret mens du forsøker å spise. Ser mange som spiser alene. Tar ofte en kaffekopp eller litt mat alene selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...