AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Litt pinlig detter her, altså. Men ja... Dagen etter jeg hadde overnattet hos kjæresten min fikk jeg en klump på innsiden av den ene indre kjønnsleppa. Den vokste seg "stor" over natta. Har aldri opplevd dette før, og nå er jeg litt stressa. Mest fordi jeg tenker litt i overkant mye på kreft. Vi brukte kondom, men sikkerheten er jo ikke 100%. Klumpen oppstod der det allrede var en liten klump fra før av, som jeg antar var en talgkjertel. (Men jeg er ikke sikker.) Noen som har opplevd lignende, og vet hva dette kan være? Den er ganske hard, litt mindre enn en ert, og er bittelitt vond å ta på. Kan kreftkuler vokse seg store over natta? Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Høres ut som en innvendig kvise Anonymous poster hash: defe4...c16 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Det er det jeg håper det er! (Selv om det ikke er så moro å ha det heller.) ts Anonymous poster hash: 2a702...a26
Blåbært Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Jeg har hatt kviser og betente talgklumper inni der, og det er ikke noe godt. Hvis man i tillegg irriterer det litt med friksjon o.l (som sex f.eks) kan de bli store over natten. Jeg vil heller tro at det er det framfor kreft
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Takk for svar! Klumpen er der fremdeles, uforandret, men krysser fingrene for at dere har rett! Om det ikke går bort får jeg vel ta en liten tur til legen. ts Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Kreft? Hva faen har kreft med en kvise å gjøre? Anonymous poster hash: 21c70...f73
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Hmmm, det er vel ingen som har snakket om at kreft har noe med kvise å gjøre her? En klump kan være så mangt. Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Hmmm, det er vel ingen som har snakket om at kreft har noe med kvise å gjøre her? En klump kan være så mangt. Anonymous poster hash: 2a702...a26 Sitert fra TS sitt hovedinnlegg: "Har aldri opplevd dette før, og nå er jeg litt stressa. Mest fordi jeg tenker litt i overkant mye på kreft." Anonymous poster hash: 21c70...f73
Djungelvrål Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Det har jeg hatt mange ganger, de forsvinner av seg selv. Kjøp zinksalve det lindrer veldig.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Sitert fra TS sitt hovedinnlegg: "Har aldri opplevd dette før, og nå er jeg litt stressa. Mest fordi jeg tenker litt i overkant mye på kreft." Anonymous poster hash: 21c70...f73 Ja, der står ordet kreft skrevet. Men trådstarter har da ikke nevnt ordet kvise noensted i innlegget sitt? Det er tydelig at trådstarter er redd klumpen kan være en kreftkul. Ts, jeg ville sett det an noen dager. Om den ikke forsvinner ville jeg tatt en legesjekk. Det kan jo være en vorte for alt jeg vet. Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Ja, der står ordet kreft skrevet. Men trådstarter har da ikke nevnt ordet kvise noensted i innlegget sitt? Det er tydelig at trådstarter er redd klumpen kan være en kreftkul. Ts, jeg ville sett det an noen dager. Om den ikke forsvinner ville jeg tatt en legesjekk. Det kan jo være en vorte for alt jeg vet. Anonymous poster hash: 2a702...a26 Ja, men det er liksom det som er poenget. Man får jo ikke en kreftkul på kjønnsleppen. Det er kviser og alle får det av og til. Jesus. Anonymous poster hash: 21c70...f73
Djungelvrål Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Har du sett på en TS? De pleier ofte å være hvite ytterst, da vet du at det er en kvise.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Ja, men det er liksom det som er poenget. Man får jo ikke en kreftkul på kjønnsleppen. Det er kviser og alle får det av og til. Jesus. Anonymous poster hash: 21c70...f73 Såklart man kan få kreftkul på indre kjønnsleppe. Vet om folk som har måttet fjerne pga nettopp dét. Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Har du sett på en TS? De pleier ofte å være hvite ytterst, da vet du at det er en kvise. Den verken ser eller kjennes ut som en kvise. Vondheten er borte, men den er uforandret. Har fått beskjed om at det muligens er en liten ufarlig cyste. Så får jeg håpe den går bort snart! :-) ts Anonymous poster hash: 2a702...a26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Den verken ser eller kjennes ut som en kvise. Vondheten er borte, men den er uforandret. Har fått beskjed om at det muligens er en liten ufarlig cyste. Så får jeg håpe den går bort snart! :-) ts Anonymous poster hash: 2a702...a26 Kom på en ting... Jeg fikk en ganske stor kul et par ganger på sommeren for noen år siden, som var der ganske lenge. Sjekket det den siste gangen, og det var visst ikke noe farlig. Fikk tips om å ha en klut med varmt vann på (holde den inntil). Det hjalp Anonymous poster hash: 21c70...f73
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 Dette er helt normalt. Anonymous poster hash: 186be...8ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå