Gå til innhold

Leger/gynekologer kåte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skulle ønske det ja.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Trenger ikke ønske noe jeg vet. Jeg er mann. For meg er det komplett umulig å slå av min kåthet. Hvorfor skulle det da være mulig for alle mannlige gynoer?

Game, sett og match :danse: . You're out.

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke ønske noe jeg vet. Jeg er mann. For meg er det komplett umulig å slå av min kåthet. Hvorfor skulle det da være mulig for alle mannlige gynoer?

Game, sett og match :danse: . You're out.

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Tror du virkelig at alle menn er så stakkarslig og sexfrustrert som deg? Og hva med alle de mannlige brukerne som har skrevet at de ikke ville blitt tent av det, og at det rett og slett er ekkelt? Du mener vel at de homofile eller noe sånt.

Du burde ta å lese begynnelsen av tråden, der vil du se at de fleste menn ikke mener det samme som deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at alle menn er så stakkarslig og sexfrustrert som deg? Og hva med alle de mannlige brukerne som har skrevet at de ikke ville blitt tent av det, og at det rett og slett er ekkelt? Du mener vel at de homofile eller noe sånt.

Du burde ta å lese begynnelsen av tråden, der vil du se at de fleste menn ikke mener det samme som deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Såså...nå må du ikke la deg provosere til å fortsette å skrive mer tull du ikke kan stå inne for.

Jeg venter fortsatt på underbyggelse på din første kommentar som jeg uthevet i mitt svar...?

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså...nå må du ikke la deg provosere til å fortsette å skrive mer tull du ikke kan stå inne for.

Jeg venter fortsatt på underbyggelse på din første kommentar som jeg uthevet i mitt svar...?

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Hva med alle de mannlige brukerne som har skrevet at de ikke ville blitt tent av det, og at det rett og slett er ekkelt? :) Du hadde ikke noe svar på det, nei.

Er det noen som er provosert her er det deg. Hvorfor kan du ikke takle at ikke alle menn er som deg? Er det ikke bra at menn er forskjellige?

Anonymous poster hash: dcaa7...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dessverre har du nok rett, men synes du virkelig at dette er akseptabelt? Slik adferd og slike reaksjoner viser at legen ikke er rent profesjonell i situasjonen. Leger som reagerer slik, burde straks avskiltes og settes til annet arbeid.

Mannlige leger bør aldri tillates å undersøke kvinners underliv. Vi har da nok av kvinnelige leger som kan ta seg av dette.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Nå får du gi deg! Er jo forskjell på en som stadig tiltrekkes underliv og sikler etter å utføre jobben, enn en som tilfeldig oppdager at lillekaren rører på seg, helt uforskyldt. Klarer du ikke å se forskjell på det, er det faktisk du som har et problem! ALLE menn og ALLE kvinner kan komme i en situasjon der man blir kåte! Noe annet er unormalt. Så om jeg blir kåt på jobben av en fyr så opptrer jeg uprofesjonelt pga det, når ingen støtes av det og det ikke oppdages og jeg fortsetter å gjøre jobben min på en god måte?

Du kjenner så mange mannlige gynoer at dette kan du fastslå med sikkehet?

Get real :laugh::laugh::laugh: .

Gynoene har og fantasi, serru :fnise:

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Neida, ALLE som jobber profesjonelt har ikke lyster , vet du :fnise:

Tror du virkelig at alle menn er så stakkarslig og sexfrustrert som deg? Og hva med alle de mannlige brukerne som har skrevet at de ikke ville blitt tent av det, og at det rett og slett er ekkelt? Du mener vel at de homofile eller noe sånt.

Du burde ta å lese begynnelsen av tråden, der vil du se at de fleste menn ikke mener det samme som deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Så nå er det stakkarslig å være kåt? Gynekologer går jo ikke rundt og leter etter grunner for å bli kåte, men uheldigvis så kan jo det skje uten at det er noe overgrep. Nå overdimensjonerer du det hele og du tar for deg ytterpunkter. Her må du se mellom ytterpunket og innerpunktet for å si det slikt :laugh:

Når alt kommer til alt så er man jo bare mennesker alle sammen, uavhengig av kunnskap og yrker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du gi deg! Er jo forskjell på en som stadig tiltrekkes underliv og sikler etter å utføre jobben, enn en som tilfeldig oppdager at lillekaren rører på seg, helt uforskyldt. Klarer du ikke å se forskjell på det, er det faktisk du som har et problem! ALLE menn og ALLE kvinner kan komme i en situasjon der man blir kåte! Noe annet er unormalt. Så om jeg blir kåt på jobben av en fyr så opptrer jeg uprofesjonelt pga det, når ingen støtes av det og det ikke oppdages og jeg fortsetter å gjøre jobben min på en god måte?

Neida, ALLE som jobber profesjonelt har ikke lyster , vet du :fnise:

Så nå er det stakkarslig å være kåt? Gynekologer går jo ikke rundt og leter etter grunner for å bli kåte, men uheldigvis så kan jo det skje uten at det er noe overgrep. Nå overdimensjonerer du det hele og du tar for deg ytterpunkter. Her må du se mellom ytterpunket og innerpunktet for å si det slikt :laugh:

Når alt kommer til alt så er man jo bare mennesker alle sammen, uavhengig av kunnskap og yrker :)

Jeg siktet til det han skrev om at han ikke klarer å styre sine lyster. Så der tok du feil.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg siktet til det han skrev om at han ikke klarer å styre sine lyster. Så der tok du feil.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Edit: Og dessuten så snakker du og han om helt forskjellige ting. Han mener at fordi at han hadde blitt veldig kåt av å se underliv som lege/gynekolog, så betyr det at alle andre menn blir det. Det er det jeg reagerer på. Og han klarer ikke svare for seg heller. :laugh:

Anonymous poster hash: dcaa7...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Og dessuten så snakker du og han om helt forskjellige ting. Han mener at fordi at han hadde blitt veldig kåt av å se underliv som lege/gynekolog, så betyr det at alle andre menn blir det. Det er det jeg reagerer på. Og han klarer ikke svare for seg heller. :laugh:

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Jeg har svart som mann. Og hadde du lest mine påstander ville du sett at jeg sier at de hadde ikke blitt kåte av alle damer, men de som er lekre og bra.

Jeg har heller ikke sagt at alle andre blir kåte av det.

Jeg klarer svært godt å svare for meg.

Det du derimot ikke klarer, er å resonnere korrekt til det jeg har skrevet og hevdet :fnise: .

Moron...

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart som mann. Og hadde du lest mine påstander ville du sett at jeg sier at de hadde ikke blitt kåte av alle damer, men de som er lekre og bra.

Jeg har heller ikke sagt at alle andre blir kåte av det.

Jeg klarer svært godt å svare for meg.

Det du derimot ikke klarer, er å resonnere korrekt til det jeg har skrevet og hevdet :fnise: .

Moron...

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Okei :fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Edit: Og dessuten så snakker du og han om helt forskjellige ting. Han mener at fordi at han hadde blitt veldig kåt av å se underliv som lege/gynekolog, så betyr det at alle andre menn blir det. Det er det jeg reagerer på. Og han klarer ikke svare for seg heller. :laugh:

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Okey, det er jeg HELT enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Tenkte nok du tok den, ja...

Man vinner ikke en diskusjon på å prøve å tillegge meg meninger og argument jeg aldri har påstått.

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Trenger ikke ønske noe jeg vet. Jeg er mann. For meg er det komplett umulig å slå av min kåthet. Hvorfor skulle det da være mulig for alle mannlige gynoer?

Game, sett og match :danse: . You're out.

Anonymous poster hash: e35b8...27c

man skulle da tro at det tok mer enn bare et skrev til for å bli tent?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nok du tok den, ja...

Man vinner ikke en diskusjon på å prøve å tillegge meg meninger og argument jeg aldri har påstått.

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Du skrev jo det, det står svart på hvitt. Du skrev "hvorfor skulle gynekologene klare å skru av sin kåthet når jeg ikke klarer det", osv.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev jo det, det står svart på hvitt. Du skrev "hvorfor skulle gynekologene klare å skru av sin kåthet når jeg ikke klarer det", osv.

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Yes. Men jeg skrev ALLE mannlige gynoer. En vesens forskjell. Det kan selvfølgelig ikke gjelde alle. Som med alt annet. Noer er mer kåte enn andre. Noen gynoer er kanskje tom verre enn meg.

Så neste gang du siterer noen, få det rett, da :fnise:

Anonymous poster hash: e35b8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei.

Jeg er selv sykepleierstudent og en del av min jobb er blant annet å stelle folk, noe som også innebærer nedentilvask. Og jeg kan med trygghet forsikre deg om at jeg aldri har blitt tent av en bruker/pasient ved stell. Likeså vil jeg tro at de aller, aller fleste gynekologer ikke blir kåte av å undersøke pasientene sine. Det er så normalt for dem som sol og måne. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lege og kan ikke si at jeg blir særlig kåt av å undersøke en manns testikler og/eller penis, det er vel det siste som ligger i tankene mine i en slik situasjon. Undersøker det på samme måte som jeg lytter på lunger, kjenner på magen og i endetarmen, men selvfølgelig med litt mer diskresjon når det gjelder underlivet, for pasientens del. Målet er å finne ut om det er normalt eller om noe ikke er som det skal.



Anonymous poster hash: 66bfc...5b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 23.4.2014 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Mannen min valgte bort gynekologi for å slippe å titte opp i underliv hele dagen, og nå jobber han i geriatrien, så de få gangene han må undersøke underliv er de som regel 80+. Jeg har ikke spurt om han blir kåt av det, men det har liksom ikke falt meg inn heller.

 


Anonymous poster hash: 8d12c...8fb

 

80+? Tror neppe dem trenger de store undersøkelsene i den alder. Det er hyppig frem til 69år. 

Anonymkode: ba193...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli kåt handel mye om setting og stemning, og ikke bare om et kjønnsorgan, det er for de fleste derfor unaturlig å bli kåt i en slik sammenheng, ikke noe man tenker på i det hele tatt.

Blir du kåt av en blotter for eksempel?

Anonymkode: 83a86...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...