Gå til innhold

20 år gammel jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter!

Jeg er en 20 år gammel gutt, som fortsatt er jomfru. Jeg har følt meg klar veldig lenge nå, men er veldig usikker hvordan jeg skal gå fram med dette, siden jeg ikke er ute etter noe forpliktelse. Jeg har fått noen hint fra ei jente, men er som sagt bare hint og ikke bekreftelse, er nærmest redd det skal bli kleint å bare spørre uten jenta er interessert siden vi har kjent hverandre en stund. Så hvis dere har noe tips tas det imot med åpne armer

Anonymous poster hash: a2024...009
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke så lett å si at du har lyst på sex men ikke noe mer...

Anonymous poster hash: 2d2b8...626

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som alle andre gutter som bare er ute etter noe useriøst: Gå på fester, drikk, prøv deg og se hva som skjer. Blir nok masse avvisninger og, men er en kultur med one night stands der ute også.

Er du student?

Har du flyttet hjemmefra?

Anonymous poster hash: 2f46d...0d2
  • Liker 1
Skrevet

Hei jenter!

Jeg er en 20 år gammel gutt, som fortsatt er jomfru. Jeg har følt meg klar veldig lenge nå, men er veldig usikker hvordan jeg skal gå fram med dette, siden jeg ikke er ute etter noe forpliktelse. Jeg har fått noen hint fra ei jente, men er som sagt bare hint og ikke bekreftelse, er nærmest redd det skal bli kleint å bare spørre uten jenta er interessert siden vi har kjent hverandre en stund. Så hvis dere har noe tips tas det imot med åpne armer

Anonymous poster hash: a2024...009

Vil gjerne pule, men intet mer....

Tror ikke du mister jomfrudommen din på den der, gutt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er du oppegående og har et gjennomsnittlig utseende er det svært lett å få seg noe på byen. Dra på nachspiel, mange som drar bevisst på det KUN for sex, både jenter og gutter. Da er man som regel ikke like full heller, så da slipper du å ta din første runde i svimefylla.

Men ta det fra en som hadde sex for første gang i fylla - det er ikke så morro som man skulle ha trodd...

Skrevet

Gjør som alle andre gutter som bare er ute etter noe useriøst: Gå på fester, drikk, prøv deg og se hva som skjer. Blir nok masse avvisninger og, men er en kultur med one night stands der ute også.

Er du student?

Har du flyttet hjemmefra?

Anonymous poster hash: 2f46d...0d2

Ja til begge spørsmål

Gjest Coolaid
Skrevet

Sett inn en kontaktannonse i Cupido eller noe og søke etter en seriøs jente/kvinne som har lyst å ta deg første gang. Er du 100 % ærlig finner du kanskje noen. Det finnes mange sære spesielle jenter/kvinner som kan tenke seg noe sånt.

Eller, du kan bare ta det som det kommer, ikke stresse med noe og bli kjent med jenter. Plutselig så skjer det, enten at dere blir forelsket eller havner i en situasjon hvor det faller seg naturlig at dere har sex.

(Selv vil jeg anbefale deg forelskelse... sex med en du er glad i er mye bedre)

AnonymBruker
Skrevet

Anbegaler dere en gutt som er jomfru å ta en ONS som sin første gang etter en tur på byen? Virkelig damer?!

Hvor mange av dere vet egentlig hvordan alkoholen påvirker kroppen til oss gutter? Noen ganger hender det at vi får såkalt "ølpikk". Litt kleint at hans første seksuelle debut skulle bestå av at jenta ligger å venter mens han napper løken i et desperat forsøk på å få den opp?

Om du skal dra på byen for å få deg noe så ikke drikk for mye, selv om at jo mer du drikker jo lettere er det å ta kontakt med fremmede. Så ja, men jeg anbefaler deg å bare være deg selv, vise gjerne mye respekt ovenfor dama du er med. Spandere en drink eller 2 mens dere prater og ta henne med på nattmat. Etterhvert som dere prater mer og mer kan du jo se selv om hva hun vil.

Anonymous poster hash: 81eea...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...