breiflabb Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Går det ann å ha det uten å være forkjøla? Sånn ca siden i OL var har jeg kjent et trykk rundt nese og ene øye, veklser på hvor det sitter, veldig rart siden det letter i frisk luft... Men nå i perioder er det så "tett" uten å være "tett" at det kjennes trangt ut å puste gjennom nesa.. Noen som har vært borti det? Jeg har nylig sjekka synet, og han mente det ikke var p.g.a det men kunne selvfølgelig ikke utelukke at jeg har "overbelasta" synet under OL da:p
jenten28 Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Ibux og nesespray funker mot bihulebetennelse. Jeg bruker også nasonex som jeg fikk hos legen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Det er mulig det ikke er bihulene som er trange, men selve nesa. Jeg hadde en septoplasty i januar, da jeg var plaget med tetthetsfølelse og null luftgjennomstrøming på venstre side. De fjernet litt brusk i nesa, og nå er jeg helt fin igjen. Det kan jo også være at du har polypper, eller som du sier; tette bihuler. Anonymous poster hash: e7a0e...90f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå