Gå til innhold

Dere med knytting i ryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål ift dette. Siden man ser inn på huden i ryggen synes jeg egentlig at det kan bli penest med hudfarget korsett/BH under kjolen. Hvitt undertøy gir ikke samme hud-effekten. Jeg synes rett og slett ikke det er så fint med hvitt undertøy under...

Hva gjør dere? (skjønte dere hva jeg mente?)

(Tenk at dette er min største bekymring for tiden :hoho: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er glidelås under snøringa mi, så ryggen min synes ikke gjennom. :-)

Skrevet

Jeg hadde og snøring, men innenfor var det et lite tøystykke som jeg kneppet på! (jeg hadde bred snøring)

Iom du ikke har noe slikt, er det penest med et korsett/torsolet som går i samme farge som brudekjolen!

Gjest Odense
Skrevet

Må du ha undertøy under da?? Jeg har knyting i ryggen og jeg skal ikke ha noe undertøy oppe. Jeg strammer bare knytingen slik at jeg har den støtten jeg trenger :-) Det blir sikkelig fint med ren hud under... :wink:

Skrevet

Jeg har også ei slik plate som jeg kan kneppe på om jeg ikke vil at huden skal vises.

Skrevet
Jeg har også ei slik plate som jeg kan kneppe på om jeg ikke vil at huden skal vises.

Jeg også.

Skrevet

Jeg hadde også glidelås og tøystykke over, men er enig med juli bruda at bar hud må jo være det peneste!

Skrevet
Jeg hadde også glidelås og tøystykke over' date=' men er enig med juli bruda at bar hud må jo være det peneste![/quote']

Kommer nok veldig an på kjolen tror jeg :-)

Skrevet

Jeg har ikke noe tøystykke å sette bak knyttingen min... :cry: , så jeg tror kanskje jeg heller mot at det er finest med hufarget undertøy - eller evt. ikke noe i det hele tatt. Tror kanskje det blir penere enn at det hvite undertøyet synes under...

Kommentarer??

Skrevet

Du får prøve deg frem og få noen til å se sammen med deg hva som blir penest :-) Lykke til ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...