AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Alltid brukt kondom ,og vært veldig nøye med å bruke det med ny partner. Nå hadde jeg sex med en ny, med kondom, men da vi var ferdig så vi at kondomet var ødelagt. Altså, han hadde komt inni meg. FLOTT! Nei, jeg tenker ikke på graviditet.(P-piller) Men alle disse kjønnssykdommene. Hva er sjansen for å få en sykdom/kjønnssykdom som er "verre" enn klamydia ? Av en helt vanlig norsk gutt. Men som aldri har brukt kondom? Anonymous poster hash: 7ab72...9d3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Ta en test hos lege. Eneste måten å få et sikkert svar på. Anonymous poster hash: c1a29...c07 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Vent et par uker.. Sjekker du deg nå kan det være sykdommer som ikke har kommet opp enda.. Ps er greit og sjekke seg en gang i året eller to selv om man har fast partner.. Man vet aldri om en partner har bestemt seg for og gi forholdet litt ekstra krydder,Anonymous poster hash: 8b386...616
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 hva er sjansen for at han kan ha hiv egentlig? Anonymous poster hash: 7ab72...9d3
strawberry Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 hva er sjansen for at han kan ha hiv egentlig? Anonymous poster hash: 7ab72...9d3 Relativt liten. Men sjekk deg hos lege.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 ...men sjansen er stor for at han som fylte musa di med cummen sin hadde vært borti en prostituert helga før. Anonymous poster hash: bbdff...908
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 ...men sjansen er stor for at han som fylte musa di med cummen sin hadde vært borti en prostituert helga før. Anonymous poster hash: bbdff...908 Anonymous poster hash: cc1ea...fce
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 eh det tviler jeg ...men sjansen er stor for at han som fylte musa di med cummen sin hadde vært borti en prostituert helga før. Anonymous poster hash: bbdff...908 herlighet. Nei det tviler jeg veldig på Han er ikke en sånn type. Anonymous poster hash: 7ab72...9d3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Veldig liten sjanse for hiv, hepatitt, syfilis og gonoré hvis han ikke er i en spesiell risikogruppe. Så liten at man i praksis ikke trenger å teste seg for det. Mye større sjanse for chlamydia og evt graviditet. HPV og herpes kan smitte selv om man bruker kondom.Anonymous poster hash: e0b30...26f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Veldig liten sjanse for hiv, hepatitt, syfilis og gonoré hvis han ikke er i en spesiell risikogruppe. Så liten at man i praksis ikke trenger å teste seg for det. Mye større sjanse for chlamydia og evt graviditet. HPV og herpes kan smitte selv om man bruker kondom.Anonymous poster hash: e0b30...26f hva er risikogruppe da? At han er narkoman, eller noe ? Anonymous poster hash: 7ab72...9d3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 hva er risikogruppe da? At han er narkoman, eller noe ? Anonymous poster hash: 7ab72...9d3 Blant annet. Der i de ordentlig hardbarka narko-miljøene der de driver med sprøyter hender det vel at de deler på de også om de ikke har egne som funker. Så ja det er godt mulig, men med mindre han henger med "ålreite" folk burde du ikke bekymre deg for mye for sånt Anonymous poster hash: b7f0b...d94
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Blant annet. Der i de ordentlig hardbarka narko-miljøene der de driver med sprøyter hender det vel at de deler på de også om de ikke har egne som funker. Så ja det er godt mulig, men med mindre han henger med "ålreite" folk burde du ikke bekymre deg for mye for sånt Anonymous poster hash: b7f0b...d94 Ok Nei han er ikke en sånn type. Han har aldri rørt noe sånn. Anonymous poster hash: 7ab72...9d3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 tror du kan slappe godt av med tanke på hiv ivertfall. Jeg måtte krangle meg til å bli sjekket for det hoss legen. Han så ikke poenget:P Men, du bør absolutt ta deg en tur til legen. Alt er sikkert helt ok:) Anonymous poster hash: 76ee1...98f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 tror ikke det gjelder alle, men jeg merket nokså sjapt når jeg hadde fått klamydia. alle gangene.. det er nå den vanligste du får.. Ta uansett en test, så er du sikker. slipper du å tenke på dette senere. Anonymous poster hash: 8ea96...7da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå