AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Leser rundt omkring og begynner mer og mer å lure på om jeg er en gutt. Hahaha, ifølge alle kilder så er det bare gutter som blir friendzona. Er det virkelig ikke slik at jenter kan bli det? Anonymous poster hash: 1ebe0...573
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Jo, selvfølelig kan jenter også oppleve det. Hvis hun er venn med en homofil fyr. Anonymous poster hash: c428a...b63 4
kråkefjas Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Du kan vel, men da er du enten stygg eller så er duden gay. 2
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Leser rundt omkring og begynner mer og mer å lure på om jeg er en gutt. Hahaha, ifølge alle kilder så er det bare gutter som blir friendzona. Er det virkelig ikke slik at jenter kan bli det? Anonymous poster hash: 1ebe0...573 Jo. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Haha såpass. Har en fyr som jeg møtte for en del år siden. Vi kom meget fort overens og det var vel alltid noe mer mellom oss. Alle, og da mener jeg faktisk alle som har vært i vår nærhet og omgangskrets og tilfeldig bekjente har trodd at vi har vært sammen eller trodd at det har vært noe mellom oss selv om vi ikke har vist det offentlig. Vi var i samme gjeng og var jo per def venner, men det var masse "intimroting", lange netter (ikke sex), men det kom ingen vei (han vlle på et tidspunkt ikke "noe mer" sa han, men kommuniserte noe annet). Og vi har / hadde nok begge to en del issues ift forhold og sånt. Uansett så skiltes våre veier etterhvert og vi flyttet langt fra hverandre. Har hatt sporadisk kontakt hele veien i alle årene, og har møttes noen ganger det siste året uten at det skjedde noe, men det var utrolig koselig. Og nå i det siste har kontakten tatt seg opp og jeg føler at til han å være så er det på kanten til flørting. Men det er jo så vanskelig å forstå. Han er jo en omgjengelig og hyggelig fyr. Anonymous poster hash: 1ebe0...573
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Haha såpass. Har en fyr som jeg møtte for en del år siden. Vi kom meget fort overens og det var vel alltid noe mer mellom oss. Alle, og da mener jeg faktisk alle som har vært i vår nærhet og omgangskrets og tilfeldig bekjente har trodd at vi har vært sammen eller trodd at det har vært noe mellom oss selv om vi ikke har vist det offentlig. Vi var i samme gjeng og var jo per def venner, men det var masse "intimroting", lange netter (ikke sex), men det kom ingen vei (han vlle på et tidspunkt ikke "noe mer" sa han, men kommuniserte noe annet). Og vi har / hadde nok begge to en del issues ift forhold og sånt. Uansett så skiltes våre veier etterhvert og vi flyttet langt fra hverandre. Har hatt sporadisk kontakt hele veien i alle årene, og har møttes noen ganger det siste året uten at det skjedde noe, men det var utrolig koselig. Og nå i det siste har kontakten tatt seg opp og jeg føler at til han å være så er det på kanten til flørting. Men det er jo så vanskelig å forstå. Han er jo en omgjengelig og hyggelig fyr. Anonymous poster hash: 1ebe0...573 Pass på og ikke bli såret. Hadde en slik fyr selv, plutselig ble han sammen med en annen. Så ble det slutt der og han gikk tilbake på meg. Hele skolen trodde vi var sammen, men det meste vi hadde gjort var å sove sammen og å kysse. (Regner med jeg hadde fått han om jeg hadde tilbydd sex... gutter). Men likevel gikk vi sammen 24/7.. satt på ryggen hans og alt mulig.. Lurer litt på hvordan et slik vennskap ser ut i offentlighet Anonymous poster hash: e7458...02f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Pass på og ikke bli såret. Hadde en slik fyr selv, plutselig ble han sammen med en annen. Så ble det slutt der og han gikk tilbake på meg. Hele skolen trodde vi var sammen, men det meste vi hadde gjort var å sove sammen og å kysse. (Regner med jeg hadde fått han om jeg hadde tilbydd sex... gutter). Men likevel gikk vi sammen 24/7.. satt på ryggen hans og alt mulig.. Lurer litt på hvordan et slik vennskap ser ut i offentlighet Anonymous poster hash: e7458...02f Vi begynner å bli voksne altså Anonymous poster hash: 1ebe0...573 1
xfce123 Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Du kan vel, men da er du enten stygg eller så er duden gay. Sorry, jeg har friendzona masse jenter, og ligget med ikke så masse, men nok jenter. De trenger ikke være stygge, bare ikke akkurat den type jente som jeg vil ha et lengre forhold med. Jeg har også friendzona masse karer, må jeg være gay for det? Jeg lurer oppriktig - hvor mange mennesker med to x-kromosomer må jeg være villig til å hoppe på til en hver tid for å være sikker på at jeg til enhver tid vil være 100% hetero? Og må alle damer jeg ikke vil ligge med for deretter å slite med å bli kvitt dem, nødvendigvis være så vakre at du kun kan knulle dem med lyset av og plastpose over trynet???
kråkefjas Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 bare ikke akkurat den type jente som jeg vil ha et lengre forhold med. Og det er grunn til å ikke ligge med dem? Ja, det høres ganske gay ut spør du meg 1
xfce123 Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Og det er grunn til å ikke ligge med dem? Ja, det høres ganske gay ut spør du meg Og hvis hun vil ha forhold med deg, og du bare vil ha noe korttids med henne? Er du komfy med å bruke og kaste? Syns du det er gøy å dumpe damer. Hørtes ganske kaldt ut, spør du meg. 4
Gjest .-L-. Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 (endret) Og det er grunn til å ikke ligge med dem? Ja, det høres ganske gay ut spør du meg Kommer ann på hva man vil selv da. Flere av oss som ikke får så mye ut av å være/ha sex med en man egentlig ikke liker noe særlig. Har sagt nei flere ganger jeg også, er ikke gay for det om. Endret 23. april 2014 av .-L-.
kråkefjas Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 . Flere av oss som ikke får så mye ut av å være/ha sex med en man egentlig ikke liker noe særlig. Det sier seg jo selv. Men hvorfor være venn med en du ikke liker noe særlig?
Gjest .-L-. Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Det sier seg jo selv. Men hvorfor være venn med en du ikke liker noe særlig? Em, det gir mer mening hvis du ser på ordet liker som: en man ser kjærestepotensiale i. Innlegget over var dårlig formulert av meg.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Jeg ble frienszona av en som la an på meg fordi han ikke hadde kommet over eksen enda likevel. Like greit for meg det altså, men ja Anonymous poster hash: 67a7c...e0e
Druid Skrevet 24. april 2014 #15 Skrevet 24. april 2014 Leser rundt omkring og begynner mer og mer å lure på om jeg er en gutt. Hahaha, ifølge alle kilder så er det bare gutter som blir friendzona. Er det virkelig ikke slik at jenter kan bli det? Anonymous poster hash: 1ebe0...573 Friendzoning handler om at en part utnytter en annen part de burde kunne se er tungt følelsesmessig involvert som venn for å få tjenester. Kan en mann gjøre noe slikt? Sikkert! Men jeg tror opplevelsen vil være såpass anderledes at det burde hete noe annet. Bland annet har jeg hørt mange kvinner som har havnet som FF uten å ha bevist valgt dette som livsstil. Og mange menn bruker samboerskap til dette (ref historiene om menn som ikke vil "forplikte seg") 1
Apehjerne Skrevet 24. april 2014 #16 Skrevet 24. april 2014 Friendzoning handler om at en part utnytter en annen part de burde kunne se er tungt følelsesmessig involvert som venn for å få tjenester. Kan en mann gjøre noe slikt? Sikkert! Men jeg tror opplevelsen vil være såpass anderledes at det burde hete noe annet. Bland annet har jeg hørt mange kvinner som har havnet som FF uten å ha bevist valgt dette som livsstil. Og mange menn bruker samboerskap til dette (ref historiene om menn som ikke vil "forplikte seg") huh?? friendzone har da ingenting med utnyttelse å gjøre. helt sikkert noen som utnytter det men friendzone er hovedsakelig at man er satt i båsen "venn" og ikke noe annet. jeg har hatt flere kamerater som har havna i friendzone men har da aldri utnytta noen av dem. men jeg merker knapt at folk er interessert før de nesten sitter på knæra og frir..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #17 Skrevet 24. april 2014 Friendzoning handler om at en part utnytter en annen part de burde kunne se er tungt følelsesmessig involvert som venn for å få tjenester. Få tjenester..? Det jeg snakker om er at jeg som jente kan bli ansett som "bare en venn" av en gutt som oppfører seg som nevnt i tidligere innlegg.. Anonymous poster hash: 1ebe0...573
Nuttery Skrevet 24. april 2014 #18 Skrevet 24. april 2014 Jeg er ansett som "en av gutta" av kompisene mine og de fleste ville ikke pirka på meg med en kjepp en gang tror jeg. Har sovet i seng med de i bare trusa osv flere ganger (dobbeltseng), hvor vi ligger pent på hver vår side. En gang hadde vi med oss en annen "kompis" som lå i en enkeltseng mens jeg og en kompis lå i dobbeltsenga. "Hvordan kan du ligge i senga med en halvnaken chick uten å prøve deg?!" spurte han vi hadde med ganske agressivt, og godt brisen.... Neei, svarte han andre, det hadde vel egentlig ikke falt han inn engang...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #19 Skrevet 24. april 2014 Jeg og han har en historie. Har vært noe mellom oss. Men ikke sammen. Han ville ikke noe mer seriøst tidligere, men så flytta vi langt fra hverandre. og han har tatt opp kontakten litt. Kan neppe være for å få seg noe, da vi aldri ses. Men han er jo åpenbart interessert i å ha noe med meg å gjøre.. Anonymous poster hash: 1ebe0...573
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Jenter som flest er ikke redd får å bli friendzonet.. Så jeg friendzonet alle helt til endag, og angre faen ikke at jeg vennezonet alle de jentene. Har dem ennå som venner, og gjett jeg skal fortsette med det (er ikke singel, så er nødt) men selv om jeg er singel. Friendzone damer er bedre en sex :D Anonymous poster hash: 2808c...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå