AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg tok silikon i puppene for snart to uker siden, det meste av smertene er over, men har fått sykt hovne og såre nipler. Er dette normalt og i så fall hvor lang tid tar det før det forsvinner? Jeg hadde c-cup fra før av, la inn 350cc over muskeln med arr under puppene og har ikke skjert noe i niplene. Har nå en god d-cup, er veldig fornøyd så langt ellers, men niplene irriterer meg veldig. Kan man gjøre noe for å forbedre smertene?Anonymous poster hash: 521ed...392
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Det er helt normalt. Husker ikk hvor lang tid det tok før det gikk over, men kan vel iallefall forvente 6-12mnd før ting begynner å føles normaltAnonymous poster hash: a3dc2...9ca
Kaizerr Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Jeg har fremdeles en overfølsom nippel, det er ett år idag siden jeg tok silikon. Men mest sannsynlig vil det gå over
Gjest Maman Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Overfølsomheten ble aldri borte her. Må alltid gå i bh.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Det kommer og går føler jeg! Er blitt litt bedre nå, med kortere perioder med såre nipler... Anonymous poster hash: 3e9e0...17d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå