Gå til innhold

Får kvinner også

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ost på underlivet viss de ikke dusjer på noen dager? Har ikke dusjet på 4 dager og har nok til en hel brødskive :fnise:

Anonymous poster hash: d5e73...57b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.... Fy faen så ekkel måte du skrev det der på!

Anonymous poster hash: a575c...c5e
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS er du mann eller dame?

Anonymous poster hash: 798d3...14a
AnonymBruker
Skrevet

Mann

Skrevet

Det heter Smegma. Og jada, kvinner får også denne "osten".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det heter Smegma. Og jada, kvinner får også denne "osten".

å fy faen, ikke søk på smegma på bilder på google!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det før, men det er vel kanskje fordi jeg dusjer..

Skrevet

å fy faen, ikke søk på smegma på bilder på google!!

Jeg måtte! Men jeg burde nok ikke gjort det. Jeg søkte forresten på koloskopi igår også. Det anbefales heller ikke, bare sånn at du vet det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte! Men jeg burde nok ikke gjort det. Jeg søkte forresten på koloskopi igår også. Det anbefales heller ikke, bare sånn at du vet det.

hahaha...hva er koloskopi? :P

Skrevet

Koloskopi er "kamera oppi ræva" haha :-p Legeundersøkelse!

Anbefales ikke å gå med på heller..............

Skrevet (endret)

Jeg har ikke opplevd det før, men det er vel kanskje fordi jeg dusjer..

Det oppstår ganske raskt smegma, så med mindre du dusjer hver 10.time, så har du nok opplevd det. Det er jo ikke snakk om tykke baner, men alle får litt. Det er helt naturlig og har ikke så mye med hygiene å gjøre med mindre det er snakk om store mengder. Her vil man jo også få en nokså distinkt lukt.

Prøv å brett hetten over klitoris tilbake før du dusjer neste gang, så får du se naturlig smegma. :)

Edit: Ikke BRETT!! Hahaha. Hørtes sykt ut. Skyv den litt tilbake var det jeg heller mente.

Endret av Version 2.0
  • Liker 2
Skrevet

Det oppstår ganske raskt smegma, så med mindre du dusjer hver 10.time, så har du nok opplevd det. Det er jo ikke snakk om tykke baner, men alle får litt. Det er helt naturlig og har ikke så mye med hygiene å gjøre med mindre det er snakk om store mengder. Her vil man jo også få en nokså distinkt lukt.

Prøv å brett hetten over klitoris tilbake før du dusjer neste gang, så får du se naturlig smegma. :)

Edit: Ikke BRETT!! Hahaha. Hørtes sykt ut. Skyv den litt tilbake var det jeg heller mente.

Jeg dusjer hver dag men det er vel kanskje ikke hver 10.time! og.... NEI jeg har IKKE planer om å jakte på smegmaen! Usj :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg får lyst på godteri skal jeg fra nå av bare si til meg selv: "smegma, smegma, smegma, smegma".

Anonymous poster hash: c9965...b04
  • Liker 6
Skrevet

Jeg dusjer hver dag men det er vel kanskje ikke hver 10.time! og.... NEI jeg har IKKE planer om å jakte på smegmaen! Usj :sjokkert:

Trenger vel ikke nødvendigvis å kun være en jakt på smegma, men jeg trodde de fleste kvinner var så fortrolig med sitt eget underliv at de turte å tukle og utforske litt, og man er jo ikke blind.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke denne hetten eller klitoris eller noe som helst jeg.

Anonymous poster hash: 8696b...c61

• Liker 1
Skrevet

Trenger vel ikke nødvendigvis å kun være en jakt på smegma, men jeg trodde de fleste kvinner var så fortrolig med sitt eget underliv at de turte å tukle og utforske litt, og man er jo ikke blind.

Selvfølgelig tukler jeg med meg selv når det trengs men jeg har aldri sett noe til no smegma! :-p

Skrevet

Jeg finner ikke denne hetten eller klitoris eller noe som helst jeg.

Anonymous poster hash: 8696b...c61

Ok. Dersom du ikke finner klioris og er kvinne, så anbefaler jeg at du begynner å lete litt bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg får lyst på godteri skal jeg fra nå av bare si til meg selv: "smegma, smegma, smegma, smegma".

Anonymous poster hash: c9965...b04

Så det var DET damen på butikken foran godterihyllene stod og mumlet... :sjokkert:

Anonymous poster hash: a388c...ff8

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig tukler jeg med meg selv når det trengs men jeg har aldri sett noe til no smegma! :-p

Jeg begynner allerede å bli lei ordet "smegma"! :P

Men altså, de fleste forbinder nok dette ordet med "kukost", noe som igjen forbindes med noe veldig ekkelt!

Jeg tenker på at det er smegma uansett om det er snakk om 1 mm en liten plass eller om det er dekt over nesten hele kjønnsorganet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...