AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Har vært sammen med verdens beste fyr en stund nå, han er god i senga og jeg håper jeg tilfredstiller han å. Eneste problemet er at jeg blir så altfor våt at det tar bort all følelsen i underlivet nesten. Han tenner meg så utrolig mye rett og slett, selv om det nesten ikke er forspill i det hele tatt så blir jeg så utrolig våt. Det er snakk om 5 minutter med klining så drypper det nesten. Så bare lurer på om det er noen som vet om noe som kan gjøre at jeg blir mindre våt? Jeg går allerede på p-piller. Jeg har bare så lyst til å kjenne han bedre inni meg, så jeg bl.a kan ri han bedre. Anonymous poster hash: 5e0b9...142
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Har samme problem selv for tida. Var faktisk en morgen vi våknet, og han ga meg et kjapt nuss før han la seg mellom beina mine og den gikk rett inn. Aldri opplevd noe sånt jeg, han bare tenner meg så utrolig mye. Vanligvis trenger jeg ganske mye oppvarming før jeg er klar. Regner med det roer seg litt etterhvert som vi blir mer vant til hverandre. Anonymous poster hash: da28f...e00
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Tørk bort ved behov:) Anonymous poster hash: 5ade4...d42
MarianneE Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 For våt? Aldri hørt om det som et problem.... 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 For han er det jo selvfølgelig ikke noe problem, han liker det veldig godt. Men, jeg mister jo all følelsen, og kjenner så vidt at han er inne i meg. Vil ikke at han skal tro at han er dårlig i senga, bare fordi at jeg blir for våt. Vet det høres ganske teit ut, men det plager meg faktisk å bli så våt. Ts. Anonymous poster hash: 5e0b9...142
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Fuktighet fjerner friksjon -> mindre følelse. Tørk underveis.Anonymous poster hash: 00270...14d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Må bare tørke underveis om det blir for mye, utover det så er det jo bare råsexy. Anonymous poster hash: 34982...91c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Jeg blir også fort veeeldig våt..er det noen gutter som ville reagert/syntes dette var turnoff? Anonymous poster hash: e0f67...434
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Fuktighet fjerner friksjon -> mindre følelse. Tørk underveis.Anonymous poster hash: 00270...14d Det er jo inni det er vått, hjelper ikke tørke da. Anonymous poster hash: 5e0b9...142
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Dama mi blir ekstra våt når hu får orgasmer så da er det frem med håndkle eller hva søren vi har lett tilgjengelig og dytter det forsiktig inn med noen fingre også påan igjen til jeg er imål tar ikke mer enn 2 sekunder. Gjør det når dere bytter stillinger så blir det fort en vane;) Gjør det også på en morsom måte som i når du er ferdig å tørke hopper du over han og begynner å ri eller at du legger deg klar i doggy eller noe:) Anonymous poster hash: 971f2...b6a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 TS her igjen. Har lest litt rundt og det er ingen som har en løsning på det. Er bare mange som sier at det er ingenting som heter "for våt", at man bare er for slapp og trenger knipeøvelser. I følge typen, så er jeg trang, og han elsker det. Men, det er fortsatt for lite friksjon og jeg kjenner nesten ingenting (han har ikke liten penis). Har også prøvd å tørke med håndkle, funket ikke. Prøvd å ta pauser så penis blir tørr, funker heller ikke. Er litt rådvill, for jeg vil nyte sexen like mye som han gjør. Jeg nyter den jo selvfølgelig uansett, men både han og jeg begynner å bli litt fustrerte over at han ikke kan tilfredstille meg. Har hørt silikonbasert glidemiddel kan hjelpe? Er det noen p-piller som kanskje har en bevist effekt på våthet? Eller burde jeg bestille time hos gynekolog og høre med dem, eller tar ikke de det heller som et problem? Anonymous poster hash: 5e0b9...142
Gresshoppa Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Opplever også det samme med enkelte partnere.. Det er bare å takke Gud for at du blir så kåt, og bruke et håndkle underveis. Ikke noe problem! Jeg mener, tenk om du måtte brukt masse glidemiddel for hver gang dere skulle hatt sex
Nuttery Skrevet 24. mai 2014 #15 Skrevet 24. mai 2014 Jeg blir også KLISSvåt. Har lest noe som at 2/5 sliter med å bli våte nok, mens 1/5 blir alt for våte
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Opplever også det samme med enkelte partnere.. Det er bare å takke Gud for at du blir så kåt, og bruke et håndkle underveis. Ikke noe problem! Jeg mener, tenk om du måtte brukt masse glidemiddel for hver gang dere skulle hatt sex Har prøvd håndkle sa jeg jo, men funker ikke. Og takker ingen for at jeg blir så våt, når jeg overhode ikke kjenner noen ting. Anonymous poster hash: 5e0b9...142
Gresshoppa Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Har prøvd håndkle sa jeg jo, men funker ikke. Og takker ingen for at jeg blir så våt, når jeg overhode ikke kjenner noen ting. Anonymous poster hash: 5e0b9...142 Du må tørke skikkelig da, ta håndkle litt inni, slik at håndkle blir fuktig.. Om noen år, så skjønner du hva jeg snakker om, og da vil du være takknemlig. Dessuten så er det noe som tenner gutter veldig, at jenta blir våt fordi hun er så kåt som hun er.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 Åssen stillinger bruker dere a? Anonymous poster hash: 3626c...0b9
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2014 #19 Skrevet 24. mai 2014 vaginalkuler. Trening av muskler er den rette løsningen her.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #20 Skrevet 24. mai 2014 Kan være greit å ta en legesjekk for sikkerhets skyld, sopp og bakterier og slikt kan gi symptomer som overdreven våthet ved sex også. Anonymous poster hash: e7169...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå