Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner faktisk at du blir litt matt av dette, men du må lære å tøyle utbruddene dine. Hadde jeg hatt en manns om var så pinglete at han ikke f.eks klarte å løfte vaskemaskina sammen med meg, ville jeg blitt litt motløs.

Dere får bare begynne å trene sammen, trenger ikke å være styrke engang, siden trening av de store muskelgruppene av en eller annen merkelig grunn påvirker de andre musklene i kroppen. - Dere kan altså gjøre alt mulig fra å henge på treningssenter sammen, til å gå mye på tur med sekk på ryggen, man blir sterkere rimelig fort om en er såpass pinglete som dama di virker å være. Kanskje hun kan ta seg av snømåkinga neste vinter, mens du gjør noe annet nyttig, så hun får sjansen til å få litt krefter.

PS. Treningen er ikke for at du skal slippe frustrasjon, men for at dama di skal kunne bli litt mer selvhjulpen og ha gleden av en litt funksjonell kropp.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fælt da så mange trolletråder det skulle være i dag, det holder nå

Anonymous poster hash: 41e73...8f1
  • Liker 1
Skrevet

Vær nå glad at dama ikke er en sibirsk dundre som appåtil slår deg i håndbakk? Inviterer heller et par kompiser hvis dere skal fikse, og så kan dama servere dere øl og pizza. Vinn-vinn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en flaske Møllers tran til henne. Bare pass på så hun ikke tar for mye! Du vil ikke at hun skal bli sterkere enn deg!

Anonymous poster hash: c79f4...778
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er fantastisk på dette punktet, for jeg er kjempesvak! Du burde bare akseptere det, ikke frese til henne, men spør noen andre om hjelp, far, svigerfar, bror, kompis? Typen min må ofte hjelpe meg bare med å åpne brusflasker også, gjør han ingenting det. Skal sies at det er på grunn av en sykdom i armen min da, men uansett!

Anonymous poster hash: 1448c...e88
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er ingen pingle, men heller ikke veldig sterk. Jeg kan slå en mann hardt nok til å ryste han(drevet med kampsport og boksing), men ikke f om jeg klarer å løfte kjøleskapet. Det veier mer enn meg.

Synes det er merkelig at du reagerer på den måten. Mannen min tar selvsagt hensyn til at jeg ikke klarer samme type løft som han og da ber han enten om hjelp fra andre eller så vi også kjøpt en tralle på Clas Ohlson som tar 100 kg.

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd :) Minner om en annen tråd, ganske lik skrivemåte

Anonymous poster hash: 22afb...7a3
AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov for at jeg er en sterk kvinne. Menn vil gjerne ha små, slanke og spinkle kvinner. Har alltid vært ukomfortabel fordi jeg er breiskuldra med kraftige armer og ben, men til gjengjeld har jeg alltid klart de tunge løfta selv. Det er prisen du betaler for å velge en sannsynligvis spinkel dame.Skulle likt å vært det selv fordi da slipper man å tenke på vekta, men ikke med tanke på hjelpesløsheta og til gjeldend bli kriterisert av sånne som deg

Anonymous poster hash: 831ce...080

AnonymBruker
Skrevet

Er liksom ingen hjelp i henne. Skulle bære inn et nytt kjøleskap i helgen og hun var mer i veien enn til hjelp. Freste litt mot henne i frustrasjon så jeg vet hun bli lei seg. I vinter skulle jeg hente ut snøskufla som ligger i et skur ved bunnen av en skråning i hagen vår, så jeg trengte at hun skled ned og hentet den så jeg kunne dra henne opp igjen. Det klarte hun heller ikke uten å glippe skufla tre ganger før vi fikk det til. Gikk hele formiddagen til det også. Skal vi flytte bord og møbler i forbindelse med gjester så glipper hun rom regel borde så jeg skyver det på gulvet og riper det opp. Jeg klarer ikke la være å vise at det irriterer meg så jeg freser ofte mot henne. Kaller henne svak, udugelig osv, så hun blir lei seg. Jeg mener ikke noe vondt med det, og ber alltid om unnskyldning, men hver gang vi skal gjøre noe i huset sammen går det et tungt pust i oss begge siden vi vet hun kommer til å være like mye til bry som hjelpsom, og vi vet jeg er utålmodig. Det er fortsatt litt kjølig stemning her siden helgen og jeg vet nesten ikke om jeg skal tørre foreslå at hun trener litt eller hva jeg gjør med dette. Vet jo hun mister litt kjærlighet for meg hver gang jeg irriterer meg over henne.

Anonymous poster hash: 1df5d...127

altså hvis samboeren min hadde foreslått at jeg skulle hjelpe han og bære et kjøleskap så hadde jeg bare ledd av han :fnise: men noe så idiotisk hadde han aldr spurt meg om :)

Anonymous poster hash: 6a392...e94

• Liker 1
Skrevet

Takk og lov for at jeg er en sterk kvinne. Menn vil gjerne ha små, slanke og spinkle kvinner. Har alltid vært ukomfortabel fordi jeg er breiskuldra med kraftige armer og ben, men til gjengjeld har jeg alltid klart de tunge løfta selv. Det er prisen du betaler for å velge en sannsynligvis spinkel dame.Skulle likt å vært det selv fordi da slipper man å tenke på vekta, men ikke med tanke på hjelpesløsheta og til gjeldend bli kriterisert av sånne som deg Anonymous poster hash: 831ce...080

Jeg er ikke spesielt svær, men jeg har alltid vært den sterkeste dama i min omgangskrets, blant skolevenninner, studievenninner, idrettsklubb mm., Eneste som er litt mer en gjennomsnittlig størrelse på er overarmene. Er 161 og stort sett rundt 56-58 kilo.

Man kommer langt med god kjernemuskulatur. Har hatt mye tungt arbeid og ofte bært et par tonn i løpet av dagen i vår/sommer/ høstsesongen i mitt forrige yrke.

Skrevet (endret)

altså hvis samboeren min hadde foreslått at jeg skulle hjelpe han og bære et kjøleskap så hadde jeg bare ledd av han :fnise: men noe så idiotisk hadde han aldr spurt meg om :)Anonymous poster hash: 6a392...e94

Jøss! Min mor spurte meg om jeg kunne bære et kombiskap opp i 2. Etasje sammen med henne da jeg var 12 ( edit: var nok 13, når jeg tenker meg om) Dama er 156 og vi hadde ikke store problemer med å få det dit, bortsett fra litt manøvrering i svinger. Endret av absinthia
AnonymBruker
Skrevet

Jøss! Min mor spurte meg om jeg kunne bære et kombiskap opp i 2. Etasje sammen med henne da jeg var 12 ( edit: var nok 13, når jeg tenker meg om) Dama er 156 og vi hadde ikke store problemer med å få det dit, bortsett fra litt manøvrering i svinger.

ja det er ca. så høy jeg er også og veier under 50 kilo, det sier seg selv at jeg ville hatt STORE problemer med å bidra med noe annet enn å være i veien... Jeg ville nok vært langt ned på listen over folk min kjære ville spurt om hjelp fra...

Anonymous poster hash: 6a392...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...