Gå til innhold

Oppdrag:mamma

Cielo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Cielo!

Gud, så irriterende med naboer som setter i gang sånne ting når man gjerne vil slappe av! :sinna:

Blir det for ille så si fra, de skjønner nok poenget når de ser at du snart føder...

Så spennende at det er termindato i morgen da! :hoppe:

Hvordan er "magefølelsen", tror du babyen kommer ca. på termin eller tror du det går over tida?

Uansett er det ikke lenge igjen nå... Lykke til! :)

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff de naboene altså :frustrert:

åååå nå nærmer det seg altså :hoppe: Tenk - om ikke så lenge har du et lite gull :hjerter:

Lykke lykke til om jeg ikke kommer innom før du drar......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen, hyggelig at dere følger med!

TERMIN!

Og her skjer det ingenting.

Absolutt ingen tegn, ingenting som er annerledes enn det har vært de siste ukene.

Magefølelsen sier at dette kommer til å ta endel dager, men ting kan jo starte helt putselig også, så hvem vet?

Heldigvis ikke noe oppussingsterror hittil i dag. I går ble det så ille at jeg måtte ringe mannen (som selvfølgelig trodde at noe var på gang og ble veldig opprømt :ler: ) og dra ned i byen for å spise lunsj med han. Klarte å sjå ihjel noen timer med lunsj og gåing i byen, og fikk fylt opp fysisk aktivitets-kvoten samtidig.

Og hva skal jeg gjøre idag, da? Uvant å ha så mye fritid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

T+1

Bare hyggelig med litt masing, damer, men her skjer det skuffende lite.

Planer for dagen er en handlerunde med mannen, :humpe: (må ikke utsettes til kvelden, da blir det bare ikke noe av) og hvis jeg føler meg skikkelig sprek i kveld, en tur innom 30-årsdagen til en venn av mannen (sånn at jeg kan få skryt av hvor sprek jeg ser ut til å være over termin. ;) Evt. bli gal av alle kommentarene av typen oj, stakkars deg, da driver du vel og løper i trapper for å få det i gang da? Vi får se om jeg orker når kvelden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prostaglandin-forsøket. Det hadde skuffende lite effekt her i heimen. :sjarmor:

Takk Veronal.

Prostaglandin-forsøket har pågått i noen dager nå, uten foreløpig effekt, så jeg har ikke stor tro på at det er det som kommer til å bli avgjørende. Man må vel ha sterkere doser, vil jeg tro.

Men man vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang, så det er jo ikke bare for prostaglandineffekten vi gjør det...

Nå: handletur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masetelefoner, ja.

De kommer tett for tiden, tettere enn kynnerne dessverre. Andre fødselstegn er fullstendig fraværende.

I morgen er det legekontroll, og siden jeg da kommer til å være 11 dager over UL-termin kommer hun til å bestille overtidskontroll på sykehuset på fredag, den 28.

Det er jo slett ikke sikkert at jeg kommer til å gå så lenge at jeg må bruke den, men jeg har en følelse av det.

Kanskje fordi det virker så fjernt og utenkelig at jeg snart skal føde. Selv om jeg nå vet at det bare er dager igjen, føles det ikke annerledes enn da jeg hadde flere uker igjen. Føde, det er noe som skal skje om en god stund, det, noe jeg har god tid til å forberede meg på. Jeg kommer sikkert til å få sjokk når det først starter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på termin spurte jordmoren meg om hvordan formen var. Helt super sa jeg. "Da kommer ikke babyen enda", sa hun da. I følge henne måtte man være superlei og skikkelig fødeklar før den kom...

Lykke til de siste dagene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. bli gal av alle kommentarene av typen oj, stakkars deg, da driver du vel og løper i trapper for å få det i gang da? 
:ler: Man bare brenner av lyst til å svare at det eneste man egentlig er lei av er sånne kommentarer... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sladremelding!

Nå er Cielo i gang! Fikk nettopp melding om at hun ble sendt til Ullevål etter legekontroll pga. usikkerhet ang. leie. Hodet er heldigvis ikke så verst posisjonert (litt skjevt). Hun var moden, hadde 2 cm. åpning og legen foretok hinneløsning (stripping). Riene startet med eng gang og kommer nå hvert 4. - 5. minutt og varer litt kort, ca. 30-40 sekunder, men såpass vonde at hun ikke orker sitte foran dataen.

Nå er det ikke lenge igjen til du har den lille gutten din på brystet ditt! :hjerte:

*venter spent* :)

Endret av Moonchild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Håper du får en fin fødsel og at det ikke drøyer så altfor lenge får du får babyen opp til deg!

Så spennende, gleder meg til å høre fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...