lillen Skrevet 19. desember 2004 #461 Del Skrevet 19. desember 2004 Den julelunsjen hørtes ut som en veldig trivelig tradisjon! :-) Håper dere koste dere! :-) Deilig med slike eventer etter det semesteret ditt ja, tenker jeg :-) Ønsker deg en god jul, Cielo! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. desember 2004 #462 Del Skrevet 21. desember 2004 Hm. Og jeg som var helt sikker på at jeg hadde lagt inn en hilsen til deg. Men den er bortevekk nå... Lurer på hvor den har havnet henne. :klø: Håper julelunsjen var hyggelig og vellykket! Og bare vent til du begynner å jobbe, da kommer julebordene rennende på... Det er faktisk første året jeg har vært på såpass mange julebord. Håper ellers du har en flott førjulstid! Også håper jeg jo at dere får en "førjulspresent", da. Jule- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 21. desember 2004 Plutselig var det over en uke siden jeg har vært her! Sannsynligvis fordi det ikke skjer stort. I morgen derimot, da er det endelig legetimen hvor vi skal få tilbakemelding på om mannens medisiner har virket, og hva som evt. skjer videre. Mannen min gruer seg skikkelig. Jeg gleder meg ikke akkurat jeg heller, men mer informasjon og forhåpentligvis noen svar er alltid bra. Jeg oppdaterer i morgen, og da skal jeg også skrive julehilsener til alle dere jeg har vært dårlig til å være innom i det siste! Ønsk oss lykke til i morgen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #464 Del Skrevet 22. desember 2004 Masselassevis av lykke til! Venter i spenning på en positiv oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. desember 2004 #465 Del Skrevet 22. desember 2004 Lykke til på legetime, hvis den ikke allerede har vært! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 #466 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg ønsker deg en GLEDELIG JULEHØYTID OG ET FANTASTISK, VELSIGNET, NYTT ÅR! Juleklemmer fra tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #467 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for alle hilsenene, jenter! Nå er jeg glad. Legen kunne fortelle at mannens forrige prøve var mye bedre, innenfor normalområdet. Antallet hadde økt sterkt og bevegeligheten også. Medisinene har altså virket. Imidlertid er prøvene hans ustabile, de varierer mye, så sjansen vår er fortsatt nedsatt fordi vi ikke kan vite om min EL faller sammen med en dag hvor kvaliteten er noe dårligere. Alt i alt er det gode nyheter! Fordi min syklus varierer fra 28 til 34 dager fikk jeg resept på 2 Pergotime-kurer, sånn at det skal bli lettere for oss å time EL med optimalt antall oppsparte dager med sæd. Jeg skal begynne i neste syklus (med mindre det klaffer i denne da. Jeg er på dag 14 nå). Legen henvist meg også til en gynekolog som spesialiserer seg på kvinnelig fertilitet. Jeg skal få innkalling i januar. Jeg har nemlig ikke vært til gynekologisk undersøkelse på altfor lenge, så jeg hadde tenkt å gå uansett. Da var det like greit å få time hos en spesialist, sånn at de kan sjekkes ut, og forhåpentligvis avdekkes at alt er greit. Det var nemlig viktig, sa legen, siden sjansene våre fortsatt er noe nedsatt. Stakkars mannen min, han grudde seg så utrolig på forhånd og var sikker på å få dårlige nyheter. Etterpå var han så glad at han løftet meg opp og bar meg ned trappen fra legekontoret og kysset, og kysset og kysset meg. Så dro vi og handlet og jeg kjøpte en dyr, sort silkekjole. En sort penkjole kan alltid forsvares, den går jo ikke av moten. Nemlig! En god dag i dag, altså! I morgen er det vennetreff, så er det julaften. Vi er begge fra Oslo, så det blir ingen reising på oss. God jul til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #469 Del Skrevet 22. desember 2004 Så bra! Dette var gode nyheter (en liten "førjulsgave" faktisk!) Og en veldig god grunn til å kjøpe en lekker sort silkekjole. (Men i mine øyne er det alltid mulig å finne en grunn til å handle en lekker kjole. ;-)) Kanskje det bli en pergobeib til her inne... Selv om jeg fortsatt "vet" at det blir septemberbaby på oss begge to. Men det vil jeg ikke si alt for høyt, for det er fortsatt litt hemmelig. ;-) Ha en super jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #470 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Cielo! Gratulerer med flotte nyheter! Flott julegave på forskudd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. desember 2004 #471 Del Skrevet 22. desember 2004 Optimistiske nyheter! Er veldig glad på deres vegne! Hyggelig førjulspresang! Kjolen hørtes også lekker ut. Håper du får en flott julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #472 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Cielo!! Det var virkelig gode nyheter for dere!! Kjempeglad for å høre at det ser lysere ut! Ekstra sjekking kan ikke skade..bare godt å få kartlagt alt! Virkelig en romantisk mann du har!! Så skjønn den episoden du beskrev etter legebesøket!! Håper det virkelig blir full klaff nå...!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #473 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #474 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 23. desember 2004 #475 Del Skrevet 23. desember 2004 Åh, så flott at det var litt oppløftende nyheter hos legen! :D Han virker så utrolig søt og romantisk han mannen din asså, må få mannen min til å lese litt i dagboken din jeg tror jeg.. Bli båret og allting.. Ha en kjempekoselig jul, Cielo.. og et fruktbart godt nytt år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #476 Del Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper freden har senket seg for alvor og at dere nyter juledagene! Takk for det gamle, og Blått Nytt År ønskes fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #477 Del Skrevet 30. desember 2004 Tusen takk for alle hilsenene, både samlebåndsvariantene og de mer personlige. Jeg har hatt en fin jul, vært mye sammen med venner, endel med familien og masse med mannen. Vi er fortsatt glade over gode nyheter hos legen, selv om jeg så på prøveresultatene da de ble ettersendt i posten, og de var ikke så bra som legen ga inntrykk av (selv om jeg ikke er noen ekspert). Det var fortsatt noen mål (bevegelighet og antall levende celler bl.a.), som lå under normalområdet, så jeg regner med at våre sjanser fortsatt er noe lavere enn om alt hadde vært tipp-topp. Derfor orker jeg ikke å ha altfor høye forventninger. Det er sånn jeg er, ikke pessimist, men litt avventende. Vi har gjort vårt, EL var på mandag, vi traff bra, IKM er 10 januar, jeg skal nok klare å vente. I morgen skal vi på stor nyttårsmiddag med 16 inviterte og med en kjempefest etterpå. Gleder meg til det! Jeg håper 2005 blir et godt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. desember 2004 #478 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg krysser fingrene for at det blir et fruktbart år som kommer. Lykke til og godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 30. desember 2004 #479 Del Skrevet 30. desember 2004 Du får nyte (nyttårs)fest mens du fortsatt har muligheten. ;-) Og dessuten huske på at selv om bevegeligheten muligens fortsatt er noe under par, så er den sikkert betraktlig forbedret ifht tidligere (siden legen var såpass positiv)! Og det er jo ekstra bra at dere traff godt denne gangen. :-) Men det skal sies - jeg skjønner godt at du ikke har skyhøye forventninger. Da blir fallhøyden mindre hvis resultatet ikke blir som forventet. Blått nytt år til dere begge! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #480 Del Skrevet 31. desember 2004 Takk for hilsenene Siam og Moonchild! Det har blitt litt endring i planene for dagen. På grunn av flomkatastrofen har mannen min blitt beordret til å jobbe. Han har ikke mye lyst, men det er uanstendig godt betalt og han er ferdig så tidlig at vi ikke blir mer enn halvannen time forsinket til middagen, og det får gå. Dette er viktigere. Dessuten har vi bestemt oss for at siden det er så godt betalt skal han gi det han tjener på halve vakten til nødhjelpsarbeidet, og det er mye penger. Ellers er det mulig at jeg drar opp alene før han er ferdig på jobb, da går jeg ikke glipp av noen ting. Jeg ønsker alle her inne et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå