jolie Skrevet 25. oktober 2005 #881 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hurra! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. oktober 2005 #882 Del Skrevet 26. oktober 2005 Så spennende altså!! Håper at veslegutten allerede er ute jeg da..... Du må sladre så fort det skjer noe Moonchild!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. oktober 2005 #883 Del Skrevet 26. oktober 2005 noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 26. oktober 2005 #884 Del Skrevet 26. oktober 2005 :grine2: Klokken 10.54 fikk jeg melding om at den ganske store, lille gutten til Cielo ble født i natt! 3938 g og 54 cm. lang. Han ble tatt med vakum, men alt er vel med mor og barn. Velkommen til verden, lille venn! Gratulerer så mye Cielo og Cielomannen! Nå regner jeg med at dere koser dere med vidunderet deres! Også gleder både Micro og jeg oss til å hilse på dere! Også må jeg beklage at jeg ikke la inn meldingen med en gang jeg fikk den, men en meget sint, ung mann krevde brunch NÅ i det jeg skulle finne frem maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. oktober 2005 #885 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer Cielo!!!! :grine2: Velkommen til verden lille Cielo-gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 26. oktober 2005 #886 Del Skrevet 26. oktober 2005 Å så herlig!! Gatulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. oktober 2005 #887 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer så mye!!! Å, nå tenker jeg dere koser dere. Jeg gleder meg til å høre fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2005 #888 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Gratulerer! Kos dere! Misunner dere denne tida og gleder meg til det blir min tur igjen! :grine2: Endret 26. oktober 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. oktober 2005 #889 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer med med lille gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 26. oktober 2005 #890 Del Skrevet 26. oktober 2005 Næææ :grine2: Hva er det jeg leser GRATULERER Håper alt står bra til med mammen, pappaen og den lille prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 26. oktober 2005 #891 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer med den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 26. oktober 2005 #892 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hurra! Velkommen til verden, mini-Cielo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. oktober 2005 #893 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hipp hurra!!! Gratulerer så mye med gutten din Cielo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 27. oktober 2005 #894 Del Skrevet 27. oktober 2005 Gratulerer, Cielo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2005 #895 Del Skrevet 27. oktober 2005 GRATULERER!!! Er alle høstguttene ute, nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. oktober 2005 #896 Del Skrevet 29. oktober 2005 Første gang jeg leser dagboka di, men GRATULERE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2005 #897 Del Skrevet 30. oktober 2005 Endelig kom det vesle mirakelet!!! Gratulerer så mye med den lille gutten!!! Gleder meg til å høre hvordan dere har det! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 1. november 2005 Forfatter #898 Del Skrevet 1. november 2005 Tusen takk for gratulasjonene alle sammen! Vi kom hjem fra sykehuset på lørdag, og siden har jeg ikke gjort annet enn å amme og bære og bysse og ellers ligge og se på den fantastiske lille gutten som har bodd inne i magen min. Han spiser mye og ofte, men det begynner å gå seg til med levelige intervaller imellom ammingene nå. Kommer tilbake med fødselsrapport når jeg får tid. Det som startet som en drømmefødsel med full åpning etter tre timer med rier, null behov for smertestillende, klargjøring av mottaksrommet som fødestue fordi det gikk så raskt, endte med at alt stoppet opp, massivt med drypp for å stimulere rier (fortsatt null smertelindring siden vi var på mottaksrom), fosterlyd som forsvant og plutselig rommet fullt av leger, vakum og jordmor som løp av gårde med gutten vår. Alt i løpet av sekunder. Han hadde navlestrengen rundt halsen og rundt kroppen, og det hadde ikke vært mulig å få han ut på egen hånd. Heldigvis gikk alt bra. Han var tilbake på magen min etter få minutter, ilsint og rød. Jeg fikk utrolig nok bare en liten rift. Det var likevel såpass dramatisk at jeg trenger litt tid på prøve å huske alt som skjedde og skrive det ned. Nå er på tide å mate den sultne lille gutten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. november 2005 #899 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer igjen, med fødsel og din lille prins! Hørtes ut som det plutselig ble tøft for deg under fødselen, sikkert forferdelig fortvilende når rommet plutselig blir fullt av folk og de løper ut med babyen og du ikke får vite noe. Godt at alt gikk fint fort, at han lå på magen doin kort tid etter alt oppstyret. Blir spennende å lese mer om hvordan fødselen var og ikke minst hvordan dere har det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 1. november 2005 #900 Del Skrevet 1. november 2005 Velkommen hjem! Kan tenke meg det var en litt tøff fødsel, men samtidig en flott opplevelse! Og hvis det føles som du lever litt i unntakstilstand for tiden så kan jeg love deg at det heldigvis blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå