Moonchild Skrevet 8. mars 2005 #621 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Jeg har skrevet skremmende få innlegg i det siste, men jeg følger med. :-) Det er jo flott at du er i form. Jeg ser ingen grunn til at man skal måtte kjenne at man er gravid før magen dukker opp – da er de første tre månedene egentlig bare slitsomme. (Snakker av erfaring… ) Det er mye koseligere å *vite* at det pågår en fantastisk prosess inne i kroppen din, som om noen ytterst få måneder kommer til å forandre livet ditt på en helt fantastisk og vidunderlig måte! (Evt. 32 uker, siden man jo teller i uker). Og for øvrig er jeg skikkelig misunnelig på den USA-turen. Den blir sikkert helt topp, siden formen din synes å være flott. Forresten – det jeg oppdaget på ”klemmefronten”, hva gjelder klær, er faktisk at det jeg VIRKELIG hadde godt av å bytte ut var BHene mine. Jeg ble rimelig :o da jeg skjønte at jeg gikk opp hele to størrelser i løpet av den første tiden. Jeg syns også skjørtene, buksene og strømpebuksene kjentes verst ut, men da jeg byttet ut BHene føltes resten av klærne plutselig ikke så trange ut lenger. Men det er sikkert individuelt. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. mars 2005 #622 Del Skrevet 8. mars 2005 Bare en uke igjen til USA-turen din i dag! Du er kjempeheldig som får deg en så flott tur nå altså...jeg bare drømmer....får nøye meg med Trondheim istedet!! Blir dere lenge i NY? Skjønner godt at du blir litt småbekymret når du ikke har noen symptomer..men du får trøste deg med det at du er av de heldige som "slipper lett unna"!! Ha en riktig flott tirsdag Cielo! :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #623 Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for hilsener! Moonchild: jeg skal prøve ut det med større BHer, men jeg synes ikke puppene mine har blitt noe særlig større... Typisk! Det kommer vel. Uansett har det hjulpet masse å bruke større strømpebukser som ikke klemmer over magen. Madden: Vi skal være borte i tolv dager. Gleder meg masse! Uspennende kontroll i går. Alt var greit. Blodtrykket som før, litt høyt, men de skal følge godt med. Jeg kunne med fordel gå opp litt ekstra mente hun, det var bra når man er såpass tynn, så lenge vektoppgangen kommer av sunn mat. Greit for meg. Hun søkte også om fødeplass + ordinær UL på Ullevål. Jeg har vaklet litt mellom Ullevål og Rikshospitalet, men pasienthotellet på Ullevål var det avgjørende. Legen mente jeg kom til å få plass der siden jeg det er sykehuset jeg hører til og siden vi søker så tidlig. Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #624 Del Skrevet 10. mars 2005 Puppene har visst vokst litt likevel. I dag var jeg i byen og prøvde BHer og endte opp med at jeg for første gang i mitt liv trenger C-cup. Så da ble det tre nye BHer på meg. Det var et godt tips Moonchild! Jeg kjøpte også to mamma-strømpebukser og det var omtrent som å komme til himmelen å få dem på. De så akkurat ut som vanlige strømpebukser bortsett fra at de gikk høyere opp over magen og ikke strammet i det hele tatt. Nå strammer det ingen steder og alt er bra! 5 dager til USA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 10. mars 2005 #625 Del Skrevet 10. mars 2005 Gryende graviditet og tur til USA...mmm..... Går an, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #626 Del Skrevet 11. mars 2005 Ja, det går an, Camelia! Jeg gleder meg masse, tipper det blir en stund til vi kommer oss til New York igjen. Det er ikke akkurat byen for babyer og helt små barn. Nå skal jeg begynne å pakke! 4 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2005 #627 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei. Takk for hilsen i dagboka mi. Er ofte innom og smugleser men er dårlig til å legge igjenn hilsener. Vil ønske deg god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 13. mars 2005 #628 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har ikke fått gratulert deg jeg, Cielo. Har vært borte en stund, men har en god grunn.. Moro å komme hjem til slike gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #629 Del Skrevet 13. mars 2005 Takk for hilsener Lisemor og sirka! Nå rett før vi skal dra har jeg selvfølgelig, og for første gang denne høsten/ vinteren, blitt skikkelig forkjølet. Sånn ekkelt, slimete, snørrete og hostete forkjølet. Vi reiser ikke før tirsdag morgen, så jeg har litt tid på meg til å bli bedre, om ikke mye. Jeg snakket med en venninne som bor i New York i går, og der hadde det vært snøstorm nylig, og det er skikkelig vinter. Jeg har vært i NY mange ganger, men bare som sommeren, gjerne når det har vært så varmt og klamt og lummert at man blir gjennomvåt få minutter etter at man er ute av huset, så dette blir nok annerledes. I dag er jeg 9+0 og straks begynner uke 10. Jeg merker fortsatt ikke stort til graviditeten. Nå må det vel være grunn til å tro at jeg slipper unna kvalmen? Den kan da ikke plutselig slå ned i uke 10, mens jeg er i New York, sikkert for siste gang på flere år? Flyet vårt går ti på halv syv på tirsdag morgen. det betyr at vi må være der ti på halv seks. Det blir tøft, tror jeg. Vi flyr ikke direkte heller, men mellomlander i Tyskland og må vente der. Reisen er kjip, men det gjør ingenting. Jeg skal jo New York! Jeg skal bo på superhotellet The Hudson, møte venninnen min som jeg bare ser når hun er hjemme i Norge, spise ute med kollegaer av mannen som bor der, gå tur i The Village, kjøpe masse bøker på Barnes and Noble, ikke gå så mye på bar som vi har gjort før, men sikkert erstatte det med masse god mat og alt det andre vi pleier å gjøre når vi er der. (Nå høres det ut som om vi er det flere ganger i året. Det er vi ikke, men vi har vært der en gang hvert år så lenge vi har vært sammen). På grunn av innsparinger på jobben til mannen har han fått overtidsnekt, så det blir mye mindre jobb på han enn han hadde regnet med. Jeg skjønner ikke at de bruker så mye penger på å sende han dit i utgangspunktet, men de synes tydeligvis at det er verdt det. Greit for meg! Jeg skal til New York! Ha det bra all sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. mars 2005 #630 Del Skrevet 13. mars 2005 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. mars 2005 #631 Del Skrevet 13. mars 2005 God tur!!! Dere får nok en kjempefin tur. Hils NY fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. mars 2005 #632 Del Skrevet 13. mars 2005 God tur til det store utland! Kos deg masse tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 14. mars 2005 #633 Del Skrevet 14. mars 2005 God tur! Jeg håper forkjølelsen din "tørker opp" i løpet av dagen, eventuel at du flyr fra den i morgen. :-) Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem. (Og har du fortsatt ikke blitt kvalm, så blir du det sikkert ikke nå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. mars 2005 #634 Del Skrevet 15. mars 2005 Håper du stoooooorkoser deg i NY!!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 19. mars 2005 #635 Del Skrevet 19. mars 2005 *bestiller reiserapport* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #636 Del Skrevet 22. mars 2005 Innom med en stooor god påske- :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mars 2005 #637 Del Skrevet 23. mars 2005 Innom for å ønske deg en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 27. mars 2005 Tilbake! Vi landet midt på dagen i dag etter å vært våkne i over et døgn. Vi våknet ganske tidlig i N.Y. og hadde hele dagen der i går før flyet vårt gikk på kvelden. Reisen tilbake var mye bedre enn turen over som var skikkelig slitsom. Det hadde nok noe å gjøre med at vi ble oppgradert til Business Class, med fantastiske seter som man kunne legge helt flatt og sove i. Jeg har klart å holde meg våken til nå, men nå må jeg sove kjenner jeg. Vi har hatt en super tur og formen min er fortsatt på topp. Reiserapport i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. mars 2005 #639 Del Skrevet 27. mars 2005 Velkommen hjem Cielo!! Gleder meg til å høre reiserapport! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 30. mars 2005 #640 Del Skrevet 30. mars 2005 Her tikket det inn en melding fra Cielo tidligere i dag, og siden hun for tiden er uten tilgang til nett så kommer en liten oppdatering fra meg : Alt vel på UL i dag! 4,6 cm og lå og klødde seg bak ørene. Vi hørte hjertelyd og nakkfolden var fin (selv om det ikke var noe vi ba henne om å sjekke). Deilig! Så fantastisk flott at alt ser bra ut! Det er noe flott og beroligende over vellykkede UL-undersøkelser. Og forresten - velkommen hjem! Gleder meg til å lese reiserapporten din (når du kommer deg på nett igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå