Cielo Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #541 Del Skrevet 1. februar 2005 Veldig hyggelig middag med seks venninner i går! Jeg kom meg til legen fem minutter før de stengte i går og fikk tatt blodprøven. Heldigvis, for i dag hadde jeg ikke hatt sjans til å rekke det. Konsert i kveld. Jeg er ikke glad i å gå på konserter i Oslo Spektrum, men jeg har ikke betalt en krone for billetten, så da gjør det ikke så mye hvor man sitter eller om konserten ikke helt innfrir forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 2. februar 2005 #542 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei! Jeg håper konserten var vellykket! Jeg var en gang i tiden ganske "bitter" (oppgitt er muligens et bedre ord, men bare oppgitt over mangel på hukommelseskontroll) for at jeg ikke klarte å skaffe meg billetter. Men i går var det helt greit - for formen hadd uansett ikke tillatt konsert... Aldri så galt... :-) Og så må jeg jo si tusen takk for komplimentet. Det er helt gjensidig! Og det blir kjempekoselig å treffe deg igjen! Og så må jeg jo si at jeg håper du veldig snart har behov for bøkene selv. De er nå pløyd igjennom fra A til Å. ;-) Jeg er dessverre borte hele neste uke, så du får dem nok ikke tilbake før etter det. (Og mitt største problem blir å finne et sted med Internett, sånn at jeg får oppdatert meg.... ) Håper tiden frem mot IKM går superraskt! Og at du plutselig oppdager at det er torsdag uten at du har fått besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #543 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Moonchild! Bare behold bøkene til du er tilbake! Jeg håper også tiden fram mot IKM går fort. Foreløpig tenker jeg ikke stort på det, det kan ha noe med det totale fraværet av symptomer å gjøre... :-? Konserten i går var helt OK, verken mer eller mindre. Nå er jeg på middag hos foreldrene, så jeg kan ikke sitte her og henge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 4. februar 2005 #544 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg stikker bare hodet så vidt innom for å ønske deg en god helg og en plutselig torsdag! Dessuten - fravær av symptomer betyr ikke noe annet enn at det er fravær av symptomer. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. februar 2005 #545 Del Skrevet 6. februar 2005 Imponerende aktivitetsliste! Håper dere har en kjekke fastelavensfeiring i dag! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #546 Del Skrevet 7. februar 2005 En kjapp oppsummering av min morgen så langt: :o :D Sannelig testet jeg ikke svakt positivt, en dag før IKM i vår ellevte prøveperiode. Siden jeg temper og temperaturen min alltid synker en dag før mensen kommer, var det det jeg ventet i dag. Da jeg så at den ikke hadde sunket måtte jeg ta en test, og den var definitivt positiv, selv om streken var svak. Jeg og mannen har sjekket og dobbeltsjekket og det er lite tvil. Oj, dette er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. februar 2005 #547 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer Cielo!! Så fin nyhet på en mandagsmorgen!! Dette er dere vel fortjent. Det skal bli gøy å følge med deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallnat Skrevet 7. februar 2005 #548 Del Skrevet 7. februar 2005 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 7. februar 2005 #549 Del Skrevet 7. februar 2005 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. februar 2005 #550 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer med positiv test, Cielo! Dette var skikkelig gode nyheter en mandags morgen! Jeg så den nye tittelen på boka di og skjønte tegninga med en gang! Nå storgleder jeg meg til å følge deg videre i svangerskapet! Ha en super mandag - og det tror jeg nok at du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. februar 2005 #551 Del Skrevet 7. februar 2005 Næh! :o DET var gode nyheter det, Cielo! Gratulerer så massemasse med den lille babyspiren :D Endelig var det din tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. februar 2005 #552 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer så mye Cielo Kjempekoselig nyhet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. februar 2005 #553 Del Skrevet 7. februar 2005 GRATULERER SÅ MASSE! Dette var en kjempemorsom nyhet!! :hoppe: : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 7. februar 2005 #554 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. februar 2005 #555 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer så mye med spiren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 7. februar 2005 #556 Del Skrevet 7. februar 2005 Næh, så gøy! Kom egentlig innom for å si at jeg syntes tittelen på dagboken din var så søt, og så var det sannelig full klaff her inne akkurat i dag! GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2005 #557 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer så mye med graviditeten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 7. februar 2005 #558 Del Skrevet 7. februar 2005 Næhh :-) :-) :-) Har fulgt med en stund i boka di og må jammen meg si: GRATULERER!!!! Det må føles fantastisk etter alt dere har vært igjennom, men som du skriver; det er den perioden dere har hatt med minst fokus og visp, så skjer det. Det har jammen skjedd gang på gang med flere her.. Gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 7. februar 2005 #559 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer!!! Så gøy! Snublet over dagboka di, og skjønner at her må jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. februar 2005 #560 Del Skrevet 7. februar 2005 Så gøy! Dette var skikkelig gøy!! Jippi!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå