Gå til innhold

svetter sånn **..hva hjelper?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei..jeg svetter noe inni granskauen så mye!!! hvordan skal jeg overleve denne sommeren? begynner å svette for INGENTING....er med på gymmen på skolen, og det er eneste Jeg som svetter....iallefall jeg som svetter som vises veeeldig godt! Er det noe på apoteket jeg kan kjøpe som hjelper meg med dette problemet? :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du kan kjøpe et slags hudvann som heter Yerka, som du smører på der du svetter. Det fås kjøpt blant annet på diverse apoteker, eller hos Vita, Cubus osv.

Jeg vet ikke så mye om det, men mange her inne sverger til Yerka, så du kan forsøke å foreta et søk med stikkordet "yerka", så blir du kanskje litt klokere.

Skrevet

sånn etter kjerringrådene skal salvie hjelpe mot svette...

(og bedre hukommelsen.. :wink: )

Skrevet

Men er det ikke sånn at den mengden svette som skal ut kommer ut likevel? Bare på andre plasser? Isåfall hjelper det ikke noe særlig...

Jeg sliter med samme problemet, svetter for absolutt ingenting. Og hadde det bare vært så vel at det fantes et vidundermiddel...

Gjest CamillaH
Skrevet

Aluminiumklorid - fåes på apoteket.

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette funker på meg også! (Er avhengig...)

Clea

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det, og hvordan brukes det?

Har kjøpt stopp 24, er bare å kaste i bosset, ingen virkning! :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Stop42 funket ikke på meg heller....

Aluminiumsklorid får man i rollon-form. Jeg har det på som en rollon hver kveld, vasker av om morgenen og tar på vanlig rollon...Det funker for meg... :)

Aluminiumsklorid er ett preparat som skal stoppe svetting..

Clea

Skrevet

Hvis du virkelig svetter uvanlig mye bør du ta deg en tur til legen. Han kan henvise deg videre så du kan få fjernet noen svettekjertler.

Skrevet

Anbefales på det varmeste herfra også :-)

Gjest Virvel
Skrevet

Yerka og aluminiumklorid er sånn ca det samme, tror jeg. Yerka koster ca 160 kroner og fås på Vita og Cubus. Aluminiumklorid har jeg ikke prøvd, men tror det er rimeligere og fås kun på apotek.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

jeg lurer på om Yerka kan smøres på håndflaten? Jeg svetter sånn sinnsykt på hånden, og dette har påvirket sosiallivet litt.....tør liksom ikke å håndhilse noen eller holder min kjære i hånden :cry:

Gjest Virvel
Skrevet

Du kan vel ha det hvor som helst på huden, men jeg ville prøvd meg fram med så små mengder som mulig, siden det er litt tøft for huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...