Gjest Chloe87 Skrevet 17. juni 2014 #1541 Skrevet 17. juni 2014 Syntes dere det er vanskeligere å slanke seg når dere er i forhold?
Gjest Funky Punk Skrevet 17. juni 2014 #1542 Skrevet 17. juni 2014 Ser dere også forskjell på cellulittene etter å ha gått ned i vekt? Mine har blitt redusert. Merker veldig endring på utsiden av lårene. Mye glattere og finere nå. Innsiden av lårene mine er så ødelagte at det er vanskelig å se forskjell der (har så mye arr osv)
mandel92 Skrevet 17. juni 2014 #1543 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har begynt å ta pushups. Til å begynne med i "kjerring-stil" (på knærne), men nå kan jeg ta ti-tolv stk med strak kropp. Var noe støl i begynnelsen, men det gikk over, nå føler jeg meg bare vanlig mishandlet Flink! Selv klarer jeg hele tre stykker, kanskje ikke kjempeimponerende, men før klarte jeg bare en halv
Gjest Funky Punk Skrevet 17. juni 2014 #1544 Skrevet 17. juni 2014 Syntes dere det er vanskeligere å slanke seg når dere er i forhold? Nei, ingen problemer her. Men så har jeg en enkel mann da Han gidder sjeldent å gå på butikken, ergo så er det jeg som står for innkjøpene her, noe som igjen fører til at det aldri er noe godis i huset. Hender han ber meg kjøpe med noen kjeks eller lignende da. Også jeg som står for matlagingen og han er ikke så kresen og spiser det meste
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1545 Skrevet 17. juni 2014 Syntes dere det er vanskeligere å slanke seg når dere er i forhold? Jeg synes det er vanskeligere. Har gått opp fra 50 til 57 kg etter jeg ble sammen med kjæresten min og prøver nå å gå ned, men synes det er vanskelig når jeg har kjæreste. Blir mye "kos". Jeg jobber en del og studerer så det er som regel han som lager mat hjemme og han sier i tillegg så og si hver dag hvor glad han er i meg, at jeg ser så bra ut osv så jeg blir litt sånn "jaja, har en bra gutt som elsker meg uansett". Men skal prøve å gå ned litt igjen, trives best med 50-52 kg. Anonymous poster hash: c7eaa...abe
Brimi Skrevet 17. juni 2014 #1546 Skrevet 17. juni 2014 Ser dere også forskjell på cellulittene etter å ha gått ned i vekt? Mine har blitt redusert. Nja, jeg ser ikke noe forskjell på dem (antakeligvis fordi jeg er blind for sånt :-p ), men strekkmerkene mine er mindre! :-)
Pringle Skrevet 17. juni 2014 #1547 Skrevet 17. juni 2014 Ser dere også forskjell på cellulittene etter å ha gått ned i vekt? Mine har blitt redusert. Ja, de på lårene er betyddelig redusert, nesten borte, men på rompa holder de fremdeles stand.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1548 Skrevet 17. juni 2014 Har gått ned fra 85 til 79 kg på 7 uker, men nå står det stille uansett hva jeg gjør :/ Jogger, går lange turer og spiser kun knekkebrød, kylling, fisk, variert magert pålegg som makrell, cottage cheese, kalkun og energibarer fra Atkins.. "sukk" Anonymous poster hash: 33115...7b0
Hulderen Skrevet 17. juni 2014 #1549 Skrevet 17. juni 2014 Syntes dere det er vanskeligere å slanke seg når dere er i forhold? Ikke denne gangen, for nå valgte jeg å fortelle at jeg slanker meg. Så nå fikk jeg full støtte. Tidligere, når jeg har slanket meg "hemmelig", så har det ikke gått så bra, fordi mannen min er veldig flink til å lage mye god mat og servere mye snacks og godteri i helgene.
Pringle Skrevet 17. juni 2014 #1550 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har forresten trent på å spise normalt nå i kveld - var på pizzarestaurant, jeg spiste to pizzastykker, og delte et kakestykke med en annen. Jeg kunne fint ha lagt ned fem pizzastykker, kaffe med melk, et helt kakestykke, og så sjokolade på veien hjem og potetgull i skapet. Nå hadde jeg fått passe mye mat, og det var deilig å være oppplagt til å gå hjem, og dermed fikk jeg mosjon også. Når jeg er oppmerksom på hvor mye jeg bør spise og faktisk spiser og at jeg faktisk bli mett, går det bra, mens overspising bare trigger mer overspising. Det er i grunnen mye rart som kan trigge overspising. Det var igjen tre pizzastykker som servitøren måtte ta vekk. Jeg får ikke dårlig samvittighet for å overspise (jeg føler meg bare dum og svak), men når mat blir kastet, da har jeg problemer! Det stakk. Jeg måtte "snakke til meg selv", dette er ikke mitt ansvar, jeg er ikke noen søppelbøtte! "Spis så mye du vil" betyr ikke "spis så mye du kan" selv om du har betalt for det. Mangel på selvrespekt og selvinnsikt er muligens et større problem enn grådighet når det gjelder overspising, jeg tror faktisk ikke grådighet har noe med dette å gjøre i det hele tatt...
Liten pike Skrevet 17. juni 2014 #1551 Skrevet 17. juni 2014 Har gått ned fra 85 til 79 kg på 7 uker, men nå står det stille uansett hva jeg gjør :/ Jogger, går lange turer og spiser kun knekkebrød, kylling, fisk, variert magert pålegg som makrell, cottage cheese, kalkun og energibarer fra Atkins.. "sukk" Anonymous poster hash: 33115...7b0 Kan bare tipse deg om hva som har funket for meg når vekta mi har stått stille. Skeie ut og spise ordentlig usundt en dag eller legg om til steng lavkarbo i noen dager.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1552 Skrevet 17. juni 2014 Kan bare tipse deg om hva som har funket for meg når vekta mi har stått stille. Skeie ut og spise ordentlig usundt en dag eller legg om til steng lavkarbo i noen dager. Takk skal prøve det. Anonymous poster hash: 33115...7b0
mandel92 Skrevet 18. juni 2014 #1553 Skrevet 18. juni 2014 Har fri i hele dag, så jeg har selvfølgelig klart å spise alle kaloriene mine allerede , og jeg er ikke spesielt mett en gang! Akkurat nå skjønner jeg ikke at det finnes folk som har problemer med å få i seg nok mat... 1
mandel92 Skrevet 18. juni 2014 #1555 Skrevet 18. juni 2014 Hva er det du har spist for noe? ^ Risengrynsgrøt, ca 500 kcal Pasta og kjøttboller, sånn ferdig fjorlandgreier, ca 360 kcal 1 go'morgen-yoghurt 4 knekkebrød med lettost
mandel92 Skrevet 18. juni 2014 #1557 Skrevet 18. juni 2014 Det hørtes lite ut? Det er ca 1400 kalorier, jeg skal jo ned i vekt så jeg må jo spise mindre enn normalt..., kan sikker spise et par hundre kalorier til uten at det gjør noe. Jeg prøver å ligge på rundt 1500 kalorier +/-, men er jo så mye sulten, så mange dager spiser jeg mye mer enn det, maten jeg spiser er kanskje ikke så mettende da...
Mord-Sith Skrevet 18. juni 2014 #1558 Skrevet 18. juni 2014 Måtte melde meg ut av dette denne gangen. Dessverre. Håper å delta neste gang heller!
Undantag Skrevet 18. juni 2014 #1559 Skrevet 18. juni 2014 Idag fikk jeg klemt meg inn i Diesel-buksa mi som er 26" i livet Jada, den er trang, men jeg får den på!! Håper det blir en ny tråd etter denne, da jeg fortsatt har 3-4kg å gå ned og opplever en slik tråd som veldig motiverende.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1560 Skrevet 18. juni 2014 Er ganske spent på sommerferien jeg. Skal være bortreist i 2 uker hvor jeg får alle måltider servert, og ikke har noe å velge i. Det er det som blir servert eller ingenting. Det er et ganske karborikt kosthold som brukes der. Og det er jo i utlandet laaangt unna Norden, så grovbrødet er ikke spesielt grovt Det er riktignok en aktiv ferie. Jeg kommer til å røre på meg hele dagen, og det gjør jeg jo ikke hjemme, så jeg håper det går opp i opp. Men spent er jeg absolutt. Får foryne meg mer av de litt lettere variantene, enn de tyngste. Prøve hvertfall. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå