Gjest Funky Punk Skrevet 13. juni 2014 #1521 Del Skrevet 13. juni 2014 Det vet jeg faktisk ikke, men man skal ikke sulte til døden akkurat. Så de har vel lister som de følger. Ja, de må vel ha det. Hadde vært spennende å lært mer om det Men nå skal jeg ikke avspore mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keljo Skrevet 13. juni 2014 #1522 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Når ikke målet mitt i denne tråden heller ser det ut som. Har ikke vært den flinkeste i det siste akkurat, men er så mye annet som foregår. Selv er jeg muslim og ramadan starter i slutten av denne måneden og da pleier jeg å rase ned i vekt. Ikke så rart når man ikke spiser mens solen er oppe. Men håper på å se under 70 tallet neste uke. Jeg pleier å gå opp under ramadan jeg, fordi jeg spiser så store måltider såpass sent. Denne ramadanen skal jeg spise litt også fordi jeg ammer. Spent på hvordan jeg skal klare å spise uten å friste andre familiemedlemmer Endret 13. juni 2014 av Keljo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. juni 2014 #1523 Del Skrevet 13. juni 2014 74,7 kg veide jeg igår morres :-) Ned 400g denne uka ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstblader Skrevet 14. juni 2014 #1524 Del Skrevet 14. juni 2014 Badevekten min har streiket og trenger nye batterier. Kommer sterkere tilbake neste uke. Gratulerer så masse til dere som allerede har nådd målet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 14. juni 2014 #1525 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Startvekt fra tidligere: -- Høyde: 163 cm Startvekt for denne tråden: 64,3 kg Mål før sommeren: 59 kg April 2014 25. april, uke 17 (1): 64,3 kg Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 63,7 kg (-0,6 kg) 9. mai, uke 19 (3): 64,4 kg (+0,7 kg) 16. mai, uke 20 (4): 63,1 kg (-1,3 kg) 23. mai, uke 21 (5): 63,3 kg (+0,2 kg) 30. mai, uke 22 (6): --- * Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- ** 13. juni, uke 24 (8): 63,7 kg (+0,4 kg) 20. juni, uke 25 (9): -- kg (-kg) * har ikke vekt denne uken ** "glemte" veie meg, sannheten er vel at jeg ikke hadde lyst Jeg må bare le. Jeg har gått ned 0,6 kg siden vi startet Dette var jeg flink til! Men i dag handlet jeg meg en ny kjole og da jeg spurte ekspeditrisen om hun kunne ta ned en kjole i størrelse M, bare ser hun på meg, får rynker i pannen og jeg bare tenker: "å nei! hun tror ikke den vil passe til meg!!" Og så smiler hun og sier: "Du skal få med en i størrelse S. Jeg tror den vil passe deg bedre". Og jaggu fikk hun rett! Så alt i alt er jeg fornøyd. Jeg skal bli flinkere i sommer til å trene og ikke kjøpe noe snop/kjeks/chips. Jeg er litt "alt eller ingenting" - klarer meg fint uten, men har jeg noe i huset MÅ jeg spise det opp Ha en fin lørdag!! Endret 14. juni 2014 av Elysian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 14. juni 2014 #1526 Del Skrevet 14. juni 2014 25 kilo på 6 måneder? Damn girl! Utrolig bra jobba. Tusen takk Jeg er kjempe fornøyd! gått fra en bmi på 28 til nå bmi på 20, så føler meg utrolig mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1527 Del Skrevet 14. juni 2014 Blir det en ny tråd når denne er ferdig? Anonymous poster hash: 9e287...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 14. juni 2014 #1528 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg pleier å gå opp under ramadan jeg, fordi jeg spiser så store måltider såpass sent. Denne ramadanen skal jeg spise litt også fordi jeg ammer. Spent på hvordan jeg skal klare å spise uten å friste andre familiemedlemmer Jeg greier ikke mye. Blir så fort mett og bare ligger Hehe. Jg fastet lite ifjor pga sykdom og året før det var jeg gravid så det blir spennende å se hvordan det går iår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 15. juni 2014 #1529 Del Skrevet 15. juni 2014 Blir det en ny tråd når denne er ferdig? Anonymous poster hash: 9e287...774 Om det blir en ny tråd, så har jeg et forslag: Vi har en hovedtråd, slik som denne. Men i stedet for at én person skal ha ansvaret for å lage en oversikt, så lager vi en annen oversiktstråd der alle poster selv. Altså at alle poster tabellen sin i oversiktstråden, og har selv ansvar for å oppdatere den hver uke. Hver person har da én post i oversiktstråden, og der skal det kun være tabellene, og ikke snikk-snakk. Det kan vi heller gjøre i en tråd som denne Det er jo greit å fortsette å poste tabellene hver uke i "snikk-snakk-tråden" også, slik som nå, bare at totaloversikten da blir i en annen tråd. Hva tenker dere andre om det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstblader Skrevet 15. juni 2014 #1530 Del Skrevet 15. juni 2014 Om det blir en ny tråd, så har jeg et forslag: Vi har en hovedtråd, slik som denne. Men i stedet for at én person skal ha ansvaret for å lage en oversikt, så lager vi en annen oversiktstråd der alle poster selv. Altså at alle poster tabellen sin i oversiktstråden, og har selv ansvar for å oppdatere den hver uke. Hver person har da én post i oversiktstråden, og der skal det kun være tabellene, og ikke snikk-snakk. Det kan vi heller gjøre i en tråd som denne Det er jo greit å fortsette å poste tabellene hver uke i "snikk-snakk-tråden" også, slik som nå, bare at totaloversikten da blir i en annen tråd. Hva tenker dere andre om det? Synes det høres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. juni 2014 #1531 Del Skrevet 15. juni 2014 Om det blir en ny tråd, så har jeg et forslag: Vi har en hovedtråd, slik som denne. Men i stedet for at én person skal ha ansvaret for å lage en oversikt, så lager vi en annen oversiktstråd der alle poster selv. Altså at alle poster tabellen sin i oversiktstråden, og har selv ansvar for å oppdatere den hver uke. Hver person har da én post i oversiktstråden, og der skal det kun være tabellene, og ikke snikk-snakk. Det kan vi heller gjøre i en tråd som denne Det er jo greit å fortsette å poste tabellene hver uke i "snikk-snakk-tråden" også, slik som nå, bare at totaloversikten da blir i en annen tråd. Hva tenker dere andre om det? Godt forslag! Jeg tror det er viktig at vi fortsetter med å poste i "snikksnakk"-tråden, for motivasjonens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 16. juni 2014 #1532 Del Skrevet 16. juni 2014 Startvekt for denne tråden: 76Mål før sommeren: 70April 201425. april, uke 17 (1): -76-Mai 20142. mai, uke 18 (2): 75,5 (-0,5 kg)9. mai, uke 19 (3): 74,7 (-0,8 kg)16. mai, uke 20 (4): 74,5 (-0,2 kg)23. mai, uke 21 (5): 74,4 (-0,1 kg)30. mai, uke 22 (6): 75,3 (+ 0,9kg)Juni 20146. juni, uke 23 (7): -- (-kg)13. juni, uke 24 (8): 74 ( -1,3kg)20. juni, uke 25 (9): -- (-kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1533 Del Skrevet 17. juni 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai) Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 201409. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 17. mai, uke 3: 69,9 kg_ (-1,3)kg 21. mai, uke 4: 69.8 kg_(-0,1)kg 25. mai, uke 4: 69,4 kg_(-0,4)kg 2. juni, uke 5: 69,0 kg_(-0,4)Kg 3. juni, uke 5, 68,8 kg_(-0,2 kg) (De siste grammene kan være pga naturlige variasjoner pga væske m.m) 9.juni, uke 6, 68,6 kg_(-0,2) kg 17. juni, uke 7, 68,1 kg_(-0,5)Kg Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten pike Skrevet 17. juni 2014 #1534 Del Skrevet 17. juni 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai) Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 201409. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 17. mai, uke 3: 69,9 kg_ (-1,3)kg 21. mai, uke 4: 69.8 kg_(-0,1)kg 25. mai, uke 4: 69,4 kg_(-0,4)kg 2. juni, uke 5: 69,0 kg_(-0,4)Kg 3. juni, uke 5, 68,8 kg_(-0,2 kg) (De siste grammene kan være pga naturlige variasjoner pga væske m.m) 9.juni, uke 6, 68,6 kg_(-0,2) kg 17. juni, uke 7, 68,1 kg_(-0,5)Kg Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Så flink du er! Gjevn vektnedgang. Kan jeg spørre hvilke endringer i livsstilen du har gjort ? Jeg har gått opp 1,5 kg i vekt på 2 dager....ikke skal jeg ha mensen heller. Har spist og trent som før så jeg er spent på hva som skjer fram til ny veiedag. Gikk mye ned forrige veiing, så det er ganskje ikke så rart at det evt blir mindre denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. juni 2014 #1535 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er så gøy når man ser resultater. Har en shorts som har passet, men som har vært litt trange i bena. Nå er den ikke trang lenger ^^ Kan gå med den uten at den sklir opp :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1536 Del Skrevet 17. juni 2014 Så flink du er! Gjevn vektnedgang. Kan jeg spørre hvilke endringer i livsstilen du har gjort ? Jeg har gått opp 1,5 kg i vekt på 2 dager....ikke skal jeg ha mensen heller. Har spist og trent som før så jeg er spent på hva som skjer fram til ny veiedag. Gikk mye ned forrige veiing, så det er ganskje ikke så rart at det evt blir mindre denne gangen. Takk for hyggelig melding Jeg har kuttet ned på sukker og fett, slik at det blir litt færre kalorier til stort sett hvert måltid. Og jeg har sluttet med å kjøpe og spise sjokolade og annet snacks så ofte som før. Nå blir slike utskeielser svært sjeldent. Angående vektoppgang, så må du huske at vekten kan variere med 3 kg uten at man egentlig har lagt på seg eller slanket seg. Denne vektvariasjonen på inntil 3 kg kommer an på væskeinnhold i kroppen (har du svettet mye, eller har du spist salt mat som binder vannet i kroppen), Innhold i mage/tarmer (drikke- og matinntak og fordøyelse spiller inn) Det er så gøy når man ser resultater. Har en shorts som har passet, men som har vært litt trange i bena. Nå er den ikke trang lenger ^^ Kan gå med den uten at den sklir opp :-D Flott! Jeg synes at du er flink! Du som er flink å trene, har nok sikkert bygd muskler (og vil også fremover bygge muskler), og da vil ikke vekten gå like mye ned pga at muskler også veier. Jeg ønsker deg lykke til videre, og jeg gleder meg på dine vegne over at du er flink til å trene og at du ser at klær som var trange ikke er trange lengre. Stå på! Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1537 Del Skrevet 17. juni 2014 Så flink du er! Gjevn vektnedgang. Kan jeg spørre hvilke endringer i livsstilen du har gjort ? Jeg har gått opp 1,5 kg i vekt på 2 dager....ikke skal jeg ha mensen heller. Har spist og trent som før så jeg er spent på hva som skjer fram til ny veiedag. Gikk mye ned forrige veiing, så det er ganskje ikke så rart at det evt blir mindre denne gangen. Takk for hyggelig melding Jeg har kuttet ned på sukker og fett, slik at det blir litt færre kalorier til stort sett hvert måltid. Og jeg har sluttet med å kjøpe og spise sjokolade og annet snacks så ofte som før. Nå blir slike utskeielser svært sjeldent. Angående vektoppgang, så må du huske at vekten kan variere med 3 kg uten at man egentlig har lagt på seg eller slanket seg. Denne vektvariasjonen på inntil 3 kg kommer an på væskeinnhold i kroppen (har du svettet mye, eller har du spist salt mat som binder vannet i kroppen), Innhold i mage/tarmer (drikke- og matinntak og fordøyelse spiller inn) Jeg synes at du er flink! Du som er flink å trene, har nok sikkert bygd muskler (og vil også fremover bygge muskler), og da vil ikke vekten gå like mye ned pga at muskler også veier. Det er så gøy når man ser resultater. Har en shorts som har passet, men som har vært litt trange i bena. Nå er den ikke trang lenger ^^ Kan gå med den uten at den sklir opp :-D Flott! Jeg synes at du er flink Jeg ønsker deg lykke til videre, og jeg gleder meg på dine vegne over at du ser resultater og ser at klær som var trange ikke er trange lengre. Stå på! (Beklager feil i forrige posting, der jeg leste feil ang. deg og liten pike, når jeg skulle svare) Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. juni 2014 #1538 Del Skrevet 17. juni 2014 Takk for hyggelig melding Jeg har kuttet ned på sukker og fett, slik at det blir litt færre kalorier til stort sett hvert måltid. Og jeg har sluttet med å kjøpe og spise sjokolade og annet snacks så ofte som før. Nå blir slike utskeielser svært sjeldent. Angående vektoppgang, så må du huske at vekten kan variere med 3 kg uten at man egentlig har lagt på seg eller slanket seg. Denne vektvariasjonen på inntil 3 kg kommer an på væskeinnhold i kroppen (har du svettet mye, eller har du spist salt mat som binder vannet i kroppen), Innhold i mage/tarmer (drikke- og matinntak og fordøyelse spiller inn) Jeg synes at du er flink! Du som er flink å trene, har nok sikkert bygd muskler (og vil også fremover bygge muskler), og da vil ikke vekten gå like mye ned pga at muskler også veier. Flott! Jeg synes at du er flink Jeg ønsker deg lykke til videre, og jeg gleder meg på dine vegne over at du ser resultater og ser at klær som var trange ikke er trange lengre. Stå på! (Beklager feil i forrige posting, der jeg leste feil ang. deg og liten pike, når jeg skulle svare) Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Hehe, jeg begynte å lure. For jeg trener jo ikke i det hele tatt :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. juni 2014 #1539 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg har begynt å ta pushups. Til å begynne med i "kjerring-stil" (på knærne), men nå kan jeg ta ti-tolv stk med strak kropp. Var noe støl i begynnelsen, men det gikk over, nå føler jeg meg bare vanlig mishandlet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 17. juni 2014 #1540 Del Skrevet 17. juni 2014 Ser dere også forskjell på cellulittene etter å ha gått ned i vekt? Mine har blitt redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå