Gjest Chloe87 Skrevet 9. juni 2014 #1461 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette er kjekt å vite nå som man gjerne drikker mer i varmen: http://fitnessbloggen.no/iskalde-kaloribomber/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 9. juni 2014 #1462 Del Skrevet 9. juni 2014 Dere som fokuserer mye på kostholdet, hva legger dere i det? Fokuserer dere på antall kalorier eller er det visse matvarer dere spiser mer eller mindre av? Eller andre faktorer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1463 Del Skrevet 9. juni 2014 Dere som fokuserer mye på kostholdet, hva legger dere i det? Fokuserer dere på antall kalorier eller er det visse matvarer dere spiser mer eller mindre av? Eller andre faktorer? Jeg teller ikke kalorier. Jeg har endret på matinntaket, inkl hva jeg spiser. Sjeldnere sjokolade enn før, og totalt svært lite sukker. Søt og kaloririk youghurt er byttet ut med en med svært lite sukker og lite kalorier. Anonymous poster hash: 6c6a3...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. juni 2014 #1464 Del Skrevet 9. juni 2014 Dere som fokuserer mye på kostholdet, hva legger dere i det? Fokuserer dere på antall kalorier eller er det visse matvarer dere spiser mer eller mindre av? Eller andre faktorer? Jeg fokuserer på antallet kalorier og på å få i meg noe fra hver matvaregruppe hver dag, og spiser det jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 9. juni 2014 #1465 Del Skrevet 9. juni 2014 Takk det samme til deg og alle andre! Det er fint at vi kan inspirere og støtte hverandre Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Det er det Takk, og i like måte! Motsatte kjønn, det likte jeg, menn kan jo ofte være ganske vrange Hahaha jeg visste ikke hvordan jeg skulle formulere meg "politisk korrekt" Takk for koselig svar! Jeg vet jo egentlig at jeg ikke er feit, og at egentlig så trenger jeg ikke å gå ned i vekt. Tenker kanskje at hovedfokuset mitt bør være å få et sunt kosthold og gode rutiner med trening, så vil kanskje vektnedgang være en positiv bieffekt :-) Det er samme her igrunn Vekten ville jeg ha ned, men da i fett, og heller gå opp i muskler. Første gang jeg har vært såpass dedikert til min egen helse og kropp, for ting gikk bare ikke opp i opp før jeg havnet her Hverken helse eller klærne samarbeidet. Klærne passet ikke, og det var valget mellom å storhandle inn klær i størrelsene over, eller snu trenden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1466 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har gitt opp for tiden. Får forsåvidt ikke veid meg heller, for jeg får jo søren meg ikke gått på do mer enn et par ganger i uka. Føler meg som et stappa pølseskinn. For tiden er jeg ganske stressa og har veldig mye å gjøre, så det kan hende det spiller inn på både fordøyelse og vektnedgang. Men neste uke skal det gi seg det stressmomentet mitt, og nå er jeg faktisk veldig motivert for å trene 3-4 ganger i uken fra da. Håper motivasjonen fortsetter å holde seg helt til neste uke. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 10. juni 2014 #1467 Del Skrevet 10. juni 2014 Gått opp noen hundre gram i pinsehelgen.. litt for lat og litt mer mat enn ellers. Håper uansett å få noen effektive dager fremover så da er det på tide å røre seg litt mer! Håper på vektnedgang til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undantag Skrevet 10. juni 2014 #1468 Del Skrevet 10. juni 2014 Du forbrenner mye mer kalorier enn du spiser. Har du også regnet med basalforbrenningen? Det er mulig at forbrenningen din er satt ned pga at du får i deg for lite kalorier Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Bmr'en min er på 1412 kcl, antar denne er inkludert i forbrenningen som aktivitetsarmbådet viser? Jaja fuck it, får bare fortsette sånn som jeg gjør nå og se om det ordner seg etterhvert. Etter det jeg har lest er det ikke uvanlig å gå opp litt når man begynner å trene fordi musklene lagrer mer vann eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. juni 2014 #1469 Del Skrevet 10. juni 2014 84,3 kg i dag Men får se om det bare er en liten dropp i dag, eller om vekten viser det samme på fredagsveiingen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 10. juni 2014 #1470 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har vært på campingtur med vennene i 3 dager. Spiste kaker, god mat... og har gått opp bare 100 gr på den tiden. Er veldig fornøyd. Tenkte ferien kunne ødelegge fremgangen, men nei da. Nå venter jeg spent på fredag. Jeg har egentlig hele 5 uker for å komme til målvekten før ferien begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 10. juni 2014 #1471 Del Skrevet 10. juni 2014 Gratulerer! Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 10. juni 2014 #1472 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg gruer meg litt til veiing på fredag etter pinsen. Jeg har spist alt for mye nyydelig grillmat også har jeg spist is og sjokolade for første gang på 5 mnd. Ikke store mengder, men har nok totalt spist svææært mange flere kcalorier enn jeg har gjort i det siste. Også har det blitt for lite bevegelse Så fra tirs - fre er det full skjerpings for å prøve å rette opp skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. juni 2014 #1473 Del Skrevet 10. juni 2014 Mareritt for kaloritellere : matvekten streiker xD Gikk greit egentlig. Tok det på øyemål, eneste er at jeg spiste ikke opp alle middagen. Så er litt redd for at jeg har spist for lite, men tar meg et eple så er jeg sikker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 11. juni 2014 #1474 Del Skrevet 11. juni 2014 Fy søren å jeg savner smågodt! På lørdag skal jeg begynne å spise litt godteri igjen og det skal jeg holde meg til å bare spise på lørdager. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 11. juni 2014 #1475 Del Skrevet 11. juni 2014 Huff, her har det blitt overspising både i dag og i går. Det blir alltid sånn når jeg er hjemme hos mor, jeg har absolutt null viljestyrke her. Håper jeg klarer å unngå at det skjer igjen.. Jeg skal være her i hele sommer, så det blir hardt. Når jeg er på studiestedet og styrer måltidene og matinnkjøpene selv så går alt som en drøm, og godtesuget kommer sjeldent. Her er det et rent helvete, for å si det rett ut Jeg må si at jeg er virkelig nervøs for at jeg skal ødelegge alt det jeg har jobbet for i vår. Jeg skal jo såklart gjøre så godt jeg kan for at det ikke skal skje, men rett som det er så bare streiker hodet mitt.. Målet mitt før til 20. juni kan jeg i hvert fall se lenge etter. Jeg har nok spolert for all vektnedgang denne uka, jeg håper bare jeg ikke har gått noe opp i vekt. Det er dessverre stor sannsynlighet for det.. Jeg får bare gi alt fram til 20. juni nå. Men jeg er jo ikke ferdig da heller, jeg kommer til å fortsette hele sommeren, og sikkert en god del utpå høsten også. Jeg tror rett og slett at jeg må veie ganske lite for å se slank/tynn ut, for jeg veier 65-66 kg nå og jeg vil si at jeg er ganske lubben. Jeg veide 57-58 kg eller noe for 3 år siden, og også da så jeg kraftig ut, selv om jeg også hadde en del muskler på den tiden. Nå har jeg nok lite muskler, og må nok desto lavere ned i vekt, med mindre jeg begynner å trene en del styrketrening. Og det er ikke noe som frister, jeg trives mye bedre med kondisjonstrening. Jeg må innrømme at jeg blir litt demotivert av at det ikke går så fort, og at jeg har mye igjen.. Selv om jeg har tatt av noen kilo i vår så ser jeg ikke den helt store forskjellen. Tror ikke at det er noen andre som har lagt merke til det heller. Men jeg får bare prøve å være tålmodig.. Og selv om jeg har gått ned i vekt, så veier jeg det samme nå som jeg gjorde i august i fjor, og 3-4 kg mer enn for ett år siden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har gjort dette mot meg selv og kroppen min.. Beklager at dette ble et langt klageinnlegg, men jeg måtte bare få det ut. Jeg er livredd for å falle tilbake til gamle vaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. juni 2014 #1476 Del Skrevet 12. juni 2014 Huff, her har det blitt overspising både i dag og i går. Det blir alltid sånn når jeg er hjemme hos mor, jeg har absolutt null viljestyrke her. Håper jeg klarer å unngå at det skjer igjen.. Jeg skal være her i hele sommer, så det blir hardt. Når jeg er på studiestedet og styrer måltidene og matinnkjøpene selv så går alt som en drøm, og godtesuget kommer sjeldent. Her er det et rent helvete, for å si det rett ut Jeg må si at jeg er virkelig nervøs for at jeg skal ødelegge alt det jeg har jobbet for i vår. Jeg skal jo såklart gjøre så godt jeg kan for at det ikke skal skje, men rett som det er så bare streiker hodet mitt.. Målet mitt før til 20. juni kan jeg i hvert fall se lenge etter. Jeg har nok spolert for all vektnedgang denne uka, jeg håper bare jeg ikke har gått noe opp i vekt. Det er dessverre stor sannsynlighet for det.. Jeg får bare gi alt fram til 20. juni nå. Men jeg er jo ikke ferdig da heller, jeg kommer til å fortsette hele sommeren, og sikkert en god del utpå høsten også. Jeg tror rett og slett at jeg må veie ganske lite for å se slank/tynn ut, for jeg veier 65-66 kg nå og jeg vil si at jeg er ganske lubben. Jeg veide 57-58 kg eller noe for 3 år siden, og også da så jeg kraftig ut, selv om jeg også hadde en del muskler på den tiden. Nå har jeg nok lite muskler, og må nok desto lavere ned i vekt, med mindre jeg begynner å trene en del styrketrening. Og det er ikke noe som frister, jeg trives mye bedre med kondisjonstrening. Jeg må innrømme at jeg blir litt demotivert av at det ikke går så fort, og at jeg har mye igjen.. Selv om jeg har tatt av noen kilo i vår så ser jeg ikke den helt store forskjellen. Tror ikke at det er noen andre som har lagt merke til det heller. Men jeg får bare prøve å være tålmodig.. Og selv om jeg har gått ned i vekt, så veier jeg det samme nå som jeg gjorde i august i fjor, og 3-4 kg mer enn for ett år siden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har gjort dette mot meg selv og kroppen min.. Beklager at dette ble et langt klageinnlegg, men jeg måtte bare få det ut. Jeg er livredd for å falle tilbake til gamle vaner.. Vil du få forståelse fra din mor hvis du forteller at du slanker deg? Slik at du ikke blir utsatt for så store fristelser? Jeg ville aldri klart å slanke meg hvis jeg ikke fortalte det til min mann. Når jeg forklarte hva det innebar, så sluttet han å kjøpe inn og servere meg masse godteri og snacks i helgene. Det kan kanskje være bra for hele familien din om de legger om kostholdet litt. Moren din har sikkert lyst til å skjemme deg bort når du endelig er hjemme, så tips henne om sunne ting du liker som hun kan servere. Er du sikker på at du må under 56 i vekt for å se slank ut? Hvor sitter kiloene? Om de er samlet rundt livet, så synes de ekstra godt. I så fall kan det hjelpe å få strammet opp magemusklene. Til det kan du bruke en treningsrockering. Ved hjelp av en sånn ring har jeg fått bort bilringene mine, og minket over 10 cm rundt livet. Det syns! For 4 år siden veide jeg ett kg mindre enn jeg gjør nå, men så lubben ut fordi jeg hadde bilring. Og jeg trener ikke styrke. Jeg trener kondisjon, + at jeg trener med rockering 3-4 ganger i uken. 30-60 min hver gang. Nå tok jeg mye utgangspunkt i egne erfaringer, håper de var til nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 12. juni 2014 #1477 Del Skrevet 12. juni 2014 Startvekt fra tidligere: 64Høyde (valgfritt): 160 cmStartvekt for denne tråden: 58.8Mål til 20. juni: 56 April 201425. april: 58.8 kg 09. mai: 58,2 Kg 16. mai: 57,7 23. mai: 57,7 12. juni: 57 Lenge siden sist nå, har ligget syk i to uker i tillegg til å levere bachelor! Nå er jeg heldigvis på bedringens vei og har feerie! Reiser vekk i helgen, så derfor tok jeg veiingen i dag. Veldig fornøyd med å være på 57! Til tross for at jeg knapt har bevegd meg de siste ukene, men jeg har vel sykdommen å takke for at jeg ikke har fått i meg så mye mat:p Ser dog dårlig ut for å nå målet mitt, men skal fortsette å jobbe for det i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 12. juni 2014 #1478 Del Skrevet 12. juni 2014 Huff, her har det blitt overspising både i dag og i går. Det blir alltid sånn når jeg er hjemme hos mor, jeg har absolutt null viljestyrke her. Håper jeg klarer å unngå at det skjer igjen.. Jeg skal være her i hele sommer, så det blir hardt. Når jeg er på studiestedet og styrer måltidene og matinnkjøpene selv så går alt som en drøm, og godtesuget kommer sjeldent. Her er det et rent helvete, for å si det rett ut Jeg må si at jeg er virkelig nervøs for at jeg skal ødelegge alt det jeg har jobbet for i vår. Jeg skal jo såklart gjøre så godt jeg kan for at det ikke skal skje, men rett som det er så bare streiker hodet mitt.. Målet mitt før til 20. juni kan jeg i hvert fall se lenge etter. Jeg har nok spolert for all vektnedgang denne uka, jeg håper bare jeg ikke har gått noe opp i vekt. Det er dessverre stor sannsynlighet for det.. Jeg får bare gi alt fram til 20. juni nå. Men jeg er jo ikke ferdig da heller, jeg kommer til å fortsette hele sommeren, og sikkert en god del utpå høsten også. Jeg tror rett og slett at jeg må veie ganske lite for å se slank/tynn ut, for jeg veier 65-66 kg nå og jeg vil si at jeg er ganske lubben. Jeg veide 57-58 kg eller noe for 3 år siden, og også da så jeg kraftig ut, selv om jeg også hadde en del muskler på den tiden. Nå har jeg nok lite muskler, og må nok desto lavere ned i vekt, med mindre jeg begynner å trene en del styrketrening. Og det er ikke noe som frister, jeg trives mye bedre med kondisjonstrening. Jeg må innrømme at jeg blir litt demotivert av at det ikke går så fort, og at jeg har mye igjen.. Selv om jeg har tatt av noen kilo i vår så ser jeg ikke den helt store forskjellen. Tror ikke at det er noen andre som har lagt merke til det heller. Men jeg får bare prøve å være tålmodig.. Og selv om jeg har gått ned i vekt, så veier jeg det samme nå som jeg gjorde i august i fjor, og 3-4 kg mer enn for ett år siden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har gjort dette mot meg selv og kroppen min.. Beklager at dette ble et langt klageinnlegg, men jeg måtte bare få det ut. Jeg er livredd for å falle tilbake til gamle vaner.. Det skjer meg også, nesten bestanding når jeg er hjemme ender jeg med å endvende skapene deres og går totalt amokk med spisingen... Hvor høy er du forresten? Er ikke sikkert at du må veie så veldig lite for å se slank ut, ofte så ser man jo noe helt annet i speielt enn det alle andre ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. juni 2014 #1479 Del Skrevet 12. juni 2014 Hm... T9'en min kjente ikke ordet "potetgull" når når jeg skulle skrive handleliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 12. juni 2014 #1480 Del Skrevet 12. juni 2014 Hm... T9'en min kjente ikke ordet "potetgull" når når jeg skulle skrive handleliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå