plix Skrevet 2. juni 2014 #1381 Skrevet 2. juni 2014 Hmm, ble skikkelig forkjølet på fredag og siden har halsbetennelse, øyebetennelse, ørebetennelse og høy feber inntatt kroppen. Var hos legen idag og fikk medisiner, er sengeliggende så det blir nok ikke noe trening på meg på "noen" dager. Er det teit å spørre hvor frisk man må være før man kan trene igjen? Av erfaring kan forkjølelser sitte i kroppen min i flere uker om jeg er uheldig Hehe, selv tenker jeg at jeg skal selvsagt bli kvitt betennelsene og feberen, og se an almentilstanden. Noen som er uenig?
plix Skrevet 2. juni 2014 #1382 Skrevet 2. juni 2014 De to siste veiedagene har jeg ikke deltatt. Det er på grunn av de to siste eksamenene jeg tok. Jeg vet at jeg har gått opp i vekt igjen men nå er jeg tilbake i gode vaner med trening og kosthold! Jeg er allerede -0,1 kg under det laveste jeg veide i midten av mai og gleder meg til torsdagens veiing! Målet jeg satt meg kan bli vanskelig å nå frem til 20.juni men skal nok klare det snart! Selv om jeg ikke har veid meg eller skrevet her har jeg vært innom og lest, og det er en god motivasjon for meg å gå inn her og se hvordan det står til med dere. Stå på alle sammen! Gratulerer med 2 overstått eksamen
kamillete Skrevet 2. juni 2014 #1383 Skrevet 2. juni 2014 Gratulerer med 2 overstått eksamen Takk! Det var egentlig fire, men det var ved de to siste det ble vanskelig å være sunn og få tid til veiing, hihi
Gjest Chloe87 Skrevet 2. juni 2014 #1384 Skrevet 2. juni 2014 Uff, mensen kommer denne uken og jeg er allerede plaget med vannansamlinger og søtsug!
Metamorf Skrevet 2. juni 2014 #1385 Skrevet 2. juni 2014 Jeg glemte å veie meg på fredag, så fikk ikke oppdatert den uken. Men får bare stå på og huske det kommende fredag! Ser at jeg nok ikke kommer til å nå målet mitt, i så fall må det løsne skikkelig denne uken, men jeg gir meg ikke av den grunn... Har hatt noen gode økter på tredemøllen, senest i går, og satser på en ny i morgen.
Hulderen Skrevet 3. juni 2014 #1386 Skrevet 3. juni 2014 Hmm, ble skikkelig forkjølet på fredag og siden har halsbetennelse, øyebetennelse, ørebetennelse og høy feber inntatt kroppen. Var hos legen idag og fikk medisiner, er sengeliggende så det blir nok ikke noe trening på meg på "noen" dager. Er det teit å spørre hvor frisk man må være før man kan trene igjen? Av erfaring kan forkjølelser sitte i kroppen min i flere uker om jeg er uheldig Hehe, selv tenker jeg at jeg skal selvsagt bli kvitt betennelsene og feberen, og se an almentilstanden. Noen som er uenig? God bedring! Når det gjelder trening, så pass på at du ikke begynner for tidlig. Det du selv foreslår virker fornuftig, men start pent og forsiktig. Kroppen din trenger å bruke kreftene på å bli frisk. 1
plix Skrevet 3. juni 2014 #1387 Skrevet 3. juni 2014 God bedring! Når det gjelder trening, så pass på at du ikke begynner for tidlig. Det du selv foreslår virker fornuftig, men start pent og forsiktig. Kroppen din trenger å bruke kreftene på å bli frisk. Takk Høres veldig fornuftig ut, ja. Må ta det litt og litt Ha en flott dag :D
plix Skrevet 3. juni 2014 #1389 Skrevet 3. juni 2014 Joho - lårene mine er mindre gardinaktige! Elsker ordbruken! Gratulerer! 3
Pringle Skrevet 3. juni 2014 #1390 Skrevet 3. juni 2014 Elsker ordbruken! Gratulerer! Takk! Kroppen min har det nok bedre også
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1391 Skrevet 3. juni 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai) Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 201409. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 17. mai, uke 3: 69,9 kg_ (-1,3)kg 21. mai, uke 4: 69.8 kg_(-0,1)kg 25. mai, uke 4: 69,4 kg_(-0,4)kg 2. juni, uke 5: 69,0 kg_(-0,4)Kg 3. juni, uke 5, 68,8 kg_(-0,2 kg) (De siste grammene kan være pga naturlige variasjoner pga væske m.m) Anonymous poster hash: 6c6a3...783
Gelica Skrevet 3. juni 2014 #1392 Skrevet 3. juni 2014 Beklager, men har ikke fått postet på en stund. Går ikke unna, men vekta går nedover :-) Her kommer min oppdatering; Startvekt for denne tråden: 59 kg Mål før sommeren: 54 kg April 2014 25. april, uke 17 (1): 59 kg Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): -- kg (-kg) 9. mai, uke 19 (3): 58,2 kg (- 0,8 kg) 16. mai, uke 20 (4): -- kg (-kg) 23. mai, uke 21 (5): 57,3 kg (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- kg (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- kg (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- kg (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- kg (-kg)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1393 Skrevet 3. juni 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai) Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 201409. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 17. mai, uke 3: 69,9 kg_ (-1,3)kg 21. mai, uke 4: 69.8 kg_(-0,1)kg 25. mai, uke 4: 69,4 kg_(-0,4)kg 2. juni, uke 5: 69,0 kg_(-0,4)Kg 3. juni, uke 5, 68,8 kg_(-0,2 kg) (De siste grammene kan være pga naturlige variasjoner pga væske m.m) Den første veiingen må ha vært med full mage, mot neste veiing med tom mage, ettersom det var en variasjon på 2,8 kg fra den 7. mai til den 9. mai. Jeg har nok bare gått ned fra 70,1 til 68,8 Anonymous poster hash: 6c6a3...783
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1394 Skrevet 3. juni 2014 Hmmm, oversikten har ikke vært oppdatert i de siste 5 ukene, så det er lite motiverende å være med når jeg ikke finner frem til de tidligere tallene mine... TS, hjelp! LNM Anonymous poster hash: ac3b7...46f
Gjest Funky Punk Skrevet 3. juni 2014 #1395 Skrevet 3. juni 2014 Hmmm, oversikten har ikke vært oppdatert i de siste 5 ukene, så det er lite motiverende å være med når jeg ikke finner frem til de tidligere tallene mine... TS, hjelp! LNMAnonymous poster hash: ac3b7...46f Når du legger inn en veiing, så bookmarker du den siden. Ved neste veiing så finner du lett forrige, og da sletter du den bookmarken og lager en ny når du har oppdatert 1
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #1396 Skrevet 3. juni 2014 Hmmm, oversikten har ikke vært oppdatert i de siste 5 ukene, så det er lite motiverende å være med når jeg ikke finner frem til de tidligere tallene mine... TS, hjelp! LNM Anonymous poster hash: ac3b7...46f Eller søk på brukernavnet ditt oppe til venstre. Derfor vi skriver brukernavnet øverst i innlegget når vi poster ukesveiingen. Verre er det ikke
plix Skrevet 3. juni 2014 #1397 Skrevet 3. juni 2014 Hmmm, oversikten har ikke vært oppdatert i de siste 5 ukene, så det er lite motiverende å være med når jeg ikke finner frem til de tidligere tallene mine... TS, hjelp! LNM Anonymous poster hash: ac3b7...46f Ikke la slike ting ødelegge motivasjonen, den må komme innenfra Jeg måtte også lete gjennom 30 sider før jeg fant min, nå har jeg den lagret på den første posten min i denne tråden som jeg oppdaterer hver uke Men bokmerking er en bedre idé, jeg bare ikke vet helt hvordan man gjør slikt 3
Gjest Chloe87 Skrevet 3. juni 2014 #1398 Skrevet 3. juni 2014 Her står vekten bomstille så langt denne uken. Er flink, men det vises ikke. Er vel kanskje pga mensen som er på vei. Merker det på søtsug og hodepine også. Forventer ingen nedgang denne uken. Men jeg er jo ikke langt fra målet så det gjør ikke noe. Mulig jeg kanskje vil ned en kg eller to til etter jeg har nådd målet, jeg får se. Mye som skjer på privaten for tiden nå. Noen av dere har kanskje lest innlegget jeg skrev en gang om at min eks dumpet meg fordi han heller ville røyke hasj.. Nå har han kommet inn i livet mitt igjen og skal bevise at han kan være rusfri. Vi er ikke kjærester igjen, men tiden får vise... Men jeg har sagt om vi skal bli sammen igjen så vil jeg at han skal kutte ut en "kompis". Han har kun en venn så jeg skjønner at det er vanskelig, men jeg har mange ordentlige venner han istedenfor kan bli venn med. "Kompisen" hans er en som drar han ned i dragsuget med seg, da vi bodde sammen kom han ALLTID med hasj og skulle absolutt ha eksen min til å røyke med seg, jeg vet at eksen min burde ha viljestyrke til å si nei, men det har han ikke hatt og kompisen er til og med en som maser. "Kom igjen a! Kan ikke røyke alene!" Nå har kompisen i tillegg fått en forkjærlighet for kokain og har vært i Amsterdam og tatt med seg sopp hjem. Der nede kjøpte han seg også horer og har fortalt stolt om hvor fine de er. Han kjøper sex hver gang han er i utlandet virker det som. Han ble selvfølgelig kjempeglad da det ble slutt mellom meg og eksen for da kunne jo han komme hver dag å røyke og ruse på. Selv bor han hjemme med foreldrene så han kan jo ikke holde på sånn der. Hvis jeg og eksen blir sammen igjen, og etterhvert bor med med hverandre igjen så vil jeg at han skal kutte ut den såkalte "kompisen" som bare er 22 år, horekunde og på god vei til å kjøre livet sitt i grøfta og vil gjerne ta eksen min med i dritten. Det er vel ærlig talt ikke mye forlangt av meg å forlange at han kutter denne fyren ut?
Strikkemamma Skrevet 3. juni 2014 #1399 Skrevet 3. juni 2014 Jeg må si jeg hadde vært veeeldig skeptisk til å skulle bli sammen med ham igjen chloe. Tenk om han havner på kjøret igjen a. 1
Hulderen Skrevet 3. juni 2014 #1400 Skrevet 3. juni 2014 Chloe: Ikke bli sammen med ham igjen. Husk hvordan han såret deg sist. Nå har du kommet deg videre med livet ditt, så ikke gå tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå