Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87
Skrevet

Nå er jeg så lei av kjøtt at jeg kunne spydd! Blir servert kjøtt imorgen, torsdag og søndag! Må seriøst ha meg en "kjøtt pause" etter denne uken! (Får besøk fra utlandet og skal spise med disse, derfor jeg skriver servert, selskap).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er back on track....1250 kcal inntatt og jeg er stappmett... Gått 2 timer i skogen med hundene (noe jeg forøvrig gjør hver dag) Er ihvertfall ferdig med sviktende motivasjon (for denne gang)

Skrevet

Jeg er back on track....1250 kcal inntatt og jeg er stappmett... Gått 2 timer i skogen med hundene (noe jeg forøvrig gjør hver dag) Er ihvertfall ferdig med sviktende motivasjon (for denne gang)

Flinka!

Gikk på en smell i dag og spiste opp en hel pakke med kokosmakroner med sjokolade :klaske: Det irriterer meg at jeg i det hele tatt har kjøpt den. Det irriterer meg enda mer at den kunne ligge 2 uker i skapet uten at jeg hadde lyst på den, og så kaster jeg meg over den i dag. Hvorfor i dag??! Nå skal det ikke kjøpes inn noe mer. Om jeg "må" kose meg så blir det med jordbær eller mango.

:sjenert::sukk:

Håper det går bedre med dere andre :klem:

Skal du ha mensen? Mange blir veldig godtesyke da.

Skrevet

Tja, jeg vet faktisk ikke. Altså, jeg mener, jeg har mistet mensen pga hormonprevensjon. Så vet ikke om man får noe søtsug da egentlig :vetikke:

Skrevet

Jeg tror grunnen til at jeg var så godtesyk i helga var at jeg fikk mensen i går.. That explains a lot!

Skrevet

Må skryte bittelitt av meg selv - jogget ca. 7 km i strekk nettopp - synes ikke det er så verst med min vekt! Ikke ble jeg noe særlig anpusten heller, og jeg merker at pulsen går veldig raskt ned etter trening. Det er gode tegn! Etterpå ble det et par styrkeøvelser. Nå skal jeg strekke ut litt før dusjen :) Matmessig går det helt ok - selv om det er ekstremt mye kaker og godteri på jobb for tiden. Jeg klarer å unngå fristelsen :)

(Hjelper at jeg er bittelitt nyforelsket for tiden også, trenger liksom ikke trøstespise ;) )

• Liker 4
Skrevet

Flinka!

De 2 dagene før mensen blir jeg helt ØRSK etter sukker!

da får virkelig viljestyrken kjørt seg :P :P

Skrevet

Flinka!

Enig!!!! :laugh:

De 2 dagene før mensen blir jeg helt ØRSK etter sukker!

da får virkelig viljestyrken kjørt seg :P :P

Ahaaaa.... Selvsagt! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? :fnise: Jeg er alltid sulten på søtt og surt og salt og... alt rett før mensen selv. :P

Skrevet

Ahaaaa.... Selvsagt! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? :fnise: Jeg er alltid sulten på søtt og surt og salt og... alt rett før mensen selv. :P

Jepp ;)

men det er lettere å motstå når man vet hvorfor man er så fysen og når man er forbredt på at det kommer :)

Skrevet

Kanskje vi alle har fått synkronisert mens, slik som jeg fikk med venner da jeg var yngre :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje vi alle har fått synkronisert mens, slik som jeg fikk med venner da jeg var yngre :fnise:

Haha, det ser sånn ut :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg vet faktisk ikke. Altså, jeg mener, jeg har mistet mensen pga hormonprevensjon. Så vet ikke om man får noe søtsug da egentlig :vetikke:

Jeg også - og jeg blir nå godtesyk på siste raden av brettet. Så det er sikkert uke før jeg skulle hatt mensen. Jeg er forøvrig på siste raden nå.. Så da forklarer det kanskje litt.

Allima

Anonymous poster hash: aeb14...337

Skrevet

Jeg har også vært flink i dag, gikk til og fra et møte i kveld og spiste bare akkurat det jeg hadde planlagt før, under og etter! Som en bonus for å forflytte seg til fots får man kanskje hilse på en pusekatt. Det fikk jeg nå :)

• Liker 2
Skrevet

Alle får mensen snart Hehe. Jeg får det sikkert imorgen så oppblåst som jg er. Og bare helt utmattet grunnet bachelor.

Trening har jo ikke skjedd hittil men er en ny dag imorgen og nå fikk jg litt noia for er ikke mange ukene til ferie men mange kg :(

Skrevet

Må registrere vekten litt tidlig denne uka også, reiser bort i kveld :)

Høyde (valgfritt): 170 cm
Startvekt for denne tråden: 70,5 kg
Mål til 20. juni: 66 kg

April 2014

25. april, uke 1: 70,5 kg

Mai 2014

2. mai, uke 18 (2): 69,9 (-0,6 kg)

9. mai, uke 19 (3): 69,5 (-0,4 kg)

14. mai, uke 20 (4): 67,7 (-1,8 kg)

23. mai, uke 21 (5): 66,3 (-1,4 kg)

28. mai, uke 22 (6): 65,6 (-0,7kg)

Juni 2014

6. juni, uke 23 (7): -- (-kg)

13. juni, uke 24 (8): -- (-kg)

20. juni, uke 25 (9): -- (-kg)

Da var jo målet for denne tråden egentlig nådd. I utgangspunktet hadde jeg satt 65 kg som et mål, men endret det da jeg trodde det var altfor optimistisk og trodde jeg kom til å ha mer en nok med å greie 4,5 kg til sommeren. Nå skal det sies at jeg bestandig har strevd med å komme under 65 kg og har kjempet hardt for å holde meg der før, men da var jo kostholdet begredelig også.

Jeg spiser ikke et perfekt kosthold nå, så det er herlig å se at selv om jeg har noen små utskeielser så kan jeg likevel gå ned, ingenting er ødelagt. Var ganske deppa på fredag etter en megasprekk, men det er tydelig at den sprekken ikke har så mye å si når det kommer til vektnedgang. Så nå gjelder det å komme seg gjennom resten av uka uten noen enorme sprekker, skal på tur sammen med familien, og de er glade i matkos! :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kan man gå ned på to mnd? Jeg veier 55, men har trivselsvekt på 50 ettersom jeg er ganske lav.

-PK

Anonymous poster hash: d89eb...488

Skrevet

Hvor mye kan man gå ned på to mnd? Jeg veier 55, men har trivselsvekt på 50 ettersom jeg er ganske lav.

-PK

Anonymous poster hash: d89eb...488

Inntil en halv kilo i uka, dvs 4 - 4,5 kilo, kan du regne med.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Startvekt for denne tråden: 63,1

Mål før sommeren: 61 kg

Mai 2014

20. mai, uke 20 (4): 63,1 kg (-kg)

23. mai, uke 21 (5): 63 kg (-0,1 kg)

30. mai, uke 22 (6): 62,5 kg (-0,5 kg)

Juni 2014

6. juni, uke 23 (7): -- kg (-kg)

13. juni, uke 24 (8): -- kg (-kg)

20. juni, uke 25 (9): -- kg (-kg)

I følge MFP har jeg spist i snitt 1400 kcal denne uka.

Var litt vanskelig å finne mine siste tall siden første siden er ikke oppdatert...

Gjest Chloe87
Skrevet

Er yoghurt egentlig veldig usunt? Da tenker jeg ikke på disse yoghurtene Dobbel eller hva dem heter, altså ikke de med mindre kalorier, men dem som det virker som de ikke har mindre sukker i, som f.eks dem til Litago?

Skrevet

Er yoghurt egentlig veldig usunt? Da tenker jeg ikke på disse yoghurtene Dobbel eller hva dem heter, altså ikke de med mindre kalorier, men dem som det virker som de ikke har mindre sukker i, som f.eks dem til Litago?

De som er proppet med sukker eller andre søtningsmidler er generelt mindre næringsmessig bra enn andre youghurter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...