Chia Skrevet 19. mai 2014 #1041 Del Skrevet 19. mai 2014 Har du bæsja? Anonymous poster hash: eb523...382 sannsynligvis ikke nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 19. mai 2014 #1042 Del Skrevet 19. mai 2014 startvekt fra tidligere: 110 høyde: 180 startvekt denne tråden:78 Mål til sommeren: 70 April 2014: 25 april uke 1:76,8 Mai 2014 2 mai. uke 2: 75,7 9 mai uke 3: 76 kg 16 mai uke 4: 76.9 + 0,9 men jeg er ikke trist for den grunn, har vært flink å trent masse, blitt støl i alle muskler mulig i beina tror jeg :D så tror det er muskler jeg har lagt på meg. Har spist bare bra mat! Kun en saft is på 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. mai 2014 #1043 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Jeg går i shorts ute. Må ha belte på den som jeg akkurat fikk presset meg inn i i fjor sommer Jeg er ikke slank, men jeg er fornøyd med kroppen min, jeg er ikke lubben, men kraftig bygd, helt normal. Det er dessuten lov å være hvit i mai Endret 19. mai 2014 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 19. mai 2014 #1044 Del Skrevet 19. mai 2014 Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være så vanskelig for dere Dere må aktivit gå inn for å ikke spise mye. Ikke gå i kjøleskapet til en hver tid. Ikke dra på butikken for å bli fristet. Ikke strekk dere etter sjokoladekaka som står på bordet. Jeg møter hver dag overvektige kvinner på jobb som prater i det vide og brede om å slanke seg. Men så fort det havner noe godt på bordet, så klarer de ikke å la være å forsyne seg.Viljestyrke folkens! En liten motivasjon til dere:http://www4.images.coolspotters.com/photos/212202/bar-refaeli-and-2010-sports-illustrated-swimsuit-issue-gallery.jpg Anonymous poster hash: 8c69f...9d3 Jeg syntes alle her inne er flinke, selv om noen av oss av og til går på en sprekk, MEN det mener jeg er ganske normalt under en slankekur. Noen er kanskje superflinke og har stålkontroll under hele veien, men de fleste av oss opplever å gå på en smell fra tid til annen. Det viktige er jo å komme seg på riktig vei igjen etter sprekken og det klarer vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 19. mai 2014 #1045 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Alt er veldig enkelt på papiret, når når man begynner å blande inn forskjellige mennesekser som alle har sine følelser, fristelser som blir servert hvorhen man går, problemer og motstand osv, så er det ikke så enkelt lengre. Jeg syns det lenge var vanskelig å takke nei til mye. Spiller ingen rolle hvor deppa jeg ble av overvekten, det var likevel vanskelig. Og sukkeravhengighet er en ganske så reell tilstand som er vanskelig å overkomme. Syns også alle her inne er flinke. Noen sliter kanskje mer enn andre, men bare det at de har tatt tak i sine problemer og forsøker å gjøre noe med det står det stor respekt av ----------- Selv har jeg målt magen min i dag. Lenge siden sist jeg gjorde det. Husker ikke forrige tallet da jeg har mistet den lappen jeg loggførte det på, men når jeg begynte å slanke meg (ca 1 år siden) så var magemålet på 117 cm tror jeg. I dag målte jeg 89 cm, så går bare rundt og er sååå fornøyd Endret 19. mai 2014 av Funky Punk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstblader Skrevet 19. mai 2014 #1046 Del Skrevet 19. mai 2014 Selv har jeg målt magen min i dag. Lenge siden sist jeg gjorde det. Husker ikke forrige tallet da jeg har mistet den lappen jeg loggførte det på, men når jeg begynte å slanke meg (ca 1 år siden) så var magemålet på 117 cm tror jeg. I dag målte jeg 89 cm, så går bare rundt og er sååå fornøyd Så bra, det har du all grunn til. På mitt tyngste var magemålet mitt 115. Startet på 113 når denne tråden startet, og går alt etter planen er jeg nede på tosifret i løpet av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 19. mai 2014 #1047 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) aa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 19. mai 2014 #1048 Del Skrevet 19. mai 2014 Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være så vanskelig for dere Dere må aktivit gå inn for å ikke spise mye. Ikke gå i kjøleskapet til en hver tid. Ikke dra på butikken for å bli fristet. Ikke strekk dere etter sjokoladekaka som står på bordet. Jeg møter hver dag overvektige kvinner på jobb som prater i det vide og brede om å slanke seg. Men så fort det havner noe godt på bordet, så klarer de ikke å la være å forsyne seg. Viljestyrke folkens! En liten motivasjon til dere:http://www4.images.coolspotters.com/photos/212202/bar-refaeli-and-2010-sports-illustrated-swimsuit-issue-gallery.jpg Anonymous poster hash: 8c69f...9d3 Åååh, er det SÅNN man gjør det Tar du og prater med de narkomane og alkoholikerne neste gang, så fikser du de også? --- Jeg har siste dag av GRUSOMHETSPERIODEN min med fryktelig mye stillesitting, stress og eksamenslesing. Fra og med onsdag skal jeg feire med å være i aktivitet hver dag - enten trening eller en lang og god tur med hundene. Det skal bli så deilig å ha tid og overskudd til å gjøre sånne ting, og jeg vet det kommer til å vises på vekten også Hurra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 19. mai 2014 #1049 Del Skrevet 19. mai 2014 Gladnyhet til alle nøtteelskere! Pistasjnøtter inneholder bare 3 kalorier per nøtt, noe som er ganske mye mindre enn i andre nøtter:) Dette var hvertfall deilige nyheter for meg! De har fortsatt ca 550 kcal per 100g, det er mer enn chips og sjokolade. Men hvis man klarer å stoppe etter bare et par stykker går det jo bra. Når jeg først har åpnet posen klarer jeg ikke stoppe før alle nøttene er borte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. mai 2014 #1050 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har gått i shorts i det fine været, blåser i at det bare er mai, det er varmt, og at jeg ikke er slank, jeg er helt OK! Med et par ærender i sentrum så ble det fort en liten runde på 4,4 km. Kjenner at kroppen er samarbeidsvillig, det er lett å gå og det virker ikke som disse siste kiloene er vanskeligere enn de første. Hadde med vannflaske, det er helt umulig uten når det er så varmt. Likevel møtte jeg mange godt påkledde mennesker, med langbukser, jakker, luer og noen tilogmed med gjenknappede boblejakker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. mai 2014 #1051 Del Skrevet 19. mai 2014 Motivasjon på bunn i dag tidlig. Gikk inn og leste her og jaggu fikk jeg ikke letta på ræva og gått tur. Det var fryktelig tungt og ingen rekord på denne runden. Men samma det- jeg gikk faktisk tur! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 19. mai 2014 #1052 Del Skrevet 19. mai 2014 Alt er veldig enkelt på papiret, når når man begynner å blande inn forskjellige mennesekser som alle har sine følelser, fristelser som blir servert hvorhen man går, problemer og motstand osv, så er det ikke så enkelt lengre. Jeg syns det lenge var vanskelig å takke nei til mye. Spiller ingen rolle hvor deppa jeg ble av overvekten, det var likevel vanskelig. Og sukkeravhengighet er en ganske så reell tilstand som er vanskelig å overkomme. Syns også alle her inne er flinke. Noen sliter kanskje mer enn andre, men bare det at de har tatt tak i sine problemer og forsøker å gjøre noe med det står det stor respekt av ----------- Selv har jeg målt magen min i dag. Lenge siden sist jeg gjorde det. Husker ikke forrige tallet da jeg har mistet den lappen jeg loggførte det på, men når jeg begynte å slanke meg (ca 1 år siden) så var magemålet på 117 cm tror jeg. I dag målte jeg 89 cm, så går bare rundt og er sååå fornøyd Er magemål samme som midjemål, og hvis ikke, hvor på magen måler du? Uansett drit bra jobba! Kjekt når man kan se og måle resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 19. mai 2014 #1053 Del Skrevet 19. mai 2014 Er magemål samme som midjemål, og hvis ikke, hvor på magen måler du? Uansett drit bra jobba! Kjekt når man kan se og måle resultater Jeg har alltid målt meg rett over navlen. Om det er riktig sted å måle eller ikke vet jeg ikke. Mitt fokus har kun vært å få ned størrelsen på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosie. Skrevet 19. mai 2014 #1054 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg ville blitt gal i hodet om jeg skulle veie meg flere ganger i uka,altså, særlig etter dager som 17. mai med ekstra salt, sukker og mat generelt. I likhet med Aricept letta jeg på ræva i dag etter å ha lest i denne tråden. Det er rart hvordan en drittdag kan bli veldig mye bedre etter å ha vært i aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. mai 2014 #1055 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg slo faktisk rekorden min på å gå på butikken og handle! Brukte 15 min mindre enn vanlig :-) Veide meg idag tidlig også. Under 76 kg, så det blir spennende å se til fredag. Bestilte mat fra Subway idag da, men tror ikke det gikk over 700 kcal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1056 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg slo faktisk rekorden min på å gå på butikken og handle! Brukte 15 min mindre enn vanlig :-) Veide meg idag tidlig også. Under 76 kg, så det blir spennende å se til fredag. Bestilte mat fra Subway idag da, men tror ikke det gikk over 700 kcal. Flott! Stå på jenter! Dette skal vi greie sammen Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 20. mai 2014 #1057 Del Skrevet 20. mai 2014 Da er jeg hjemme fra ferie, og det har gått veldig bra, egentlig! Jeg gidder ikke veie meg før fredag, for jeg er redd for å få panikk, jeg blir alltid veldig forstoppet og oppblåst på ferie, så om jeg veier meg i dag vil jeg jo veie mer enn før jeg dro, men er ikke nødvendigvis fett. Føler jeg har gjort gode valg og jeg har begrenset meg på alkohol. Jeg drakk bare en kveld, og da drakk jeg heller ikke spesielt mye. Tror dett kan bli første gang jeg ikke legger på meg etter en utenlandstur. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. mai 2014 #1058 Del Skrevet 20. mai 2014 Da er jeg hjemme fra ferie, og det har gått veldig bra, egentlig! Jeg gidder ikke veie meg før fredag, for jeg er redd for å få panikk, jeg blir alltid veldig forstoppet og oppblåst på ferie, så om jeg veier meg i dag vil jeg jo veie mer enn før jeg dro, men er ikke nødvendigvis fett. Føler jeg har gjort gode valg og jeg har begrenset meg på alkohol. Jeg drakk bare en kveld, og da drakk jeg heller ikke spesielt mye. Tror dett kan bli første gang jeg ikke legger på meg etter en utenlandstur. Bra jobba! Vekta kan være upålitelig, vei deg heller etter en god b**j! Selv pleier jeg å enten holde vekta eller gå ned når jeg er på ferie, jeg er i mye aktivitet, går til og fra, så jeg brenner mer kalorier enn når jeg er hjemme, og jeg spiser bare måltider, er så oppspilt at jeg ikke føler for å småspise. Så selv om porsjonene er store og maten kaloritett, går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 20. mai 2014 #1059 Del Skrevet 20. mai 2014 Bra jobba! Vekta kan være upålitelig, vei deg heller etter en god b**j! Selv pleier jeg å enten holde vekta eller gå ned når jeg er på ferie, jeg er i mye aktivitet, går til og fra, så jeg brenner mer kalorier enn når jeg er hjemme, og jeg spiser bare måltider, er så oppspilt at jeg ikke føler for å småspise. Så selv om porsjonene er store og maten kaloritett, går det bra. Hehe. Jeg har en tendens til å gå amokk på tax free og handle masse billig sjokolade som jeg spiser på hele ferien; det gjorde jeg ikke denne gangen og er superstolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. mai 2014 #1060 Del Skrevet 20. mai 2014 Hehe. Jeg har en tendens til å gå amokk på tax free og handle masse billig sjokolade som jeg spiser på hele ferien; det gjorde jeg ikke denne gangen og er superstolt Joa... men godteriene spiser jeg... etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå