mandel92 Skrevet 13. mai 2014 #861 Del Skrevet 13. mai 2014 Mandel: som jeg tipset om langt bak i tråden: drikk en drink som heter Skinny Bitch. Den er kun vodka og farris, gjerne med en sitronbit. Det høres kanskje ikke godt ut, men det er den, og den smaker absolutt ikke mye vodka. Vodkasmaken er muligens den verste i verden, spør du meg. Andre drinker som er lave på kalori, i forhold til andre vel å merke, alkhol vil alltid være usunt: - Mojito: 100 kcal uten sukker, med sukker blir det 140 kcal. - Skinny Bitch: 90 kcal - Rom&Cola: 100 kalorer OM du bestiller den med Diet Coke (VIKTIG) - Vanillavodka: 100 kcal - avhengig av blandevann selvfølgelig. Jeg kom i prat med en bartender i New York og jeg spurte om tips til gode drinker med lavt kaloriinnhold og han tipset om Vanilla Vodka blandet med farris (tror det heter soda i utlandet) eller "diet lemon soda". - Ett glass champagne: 85 kcal - Gin Tonic: 100 kcal Håper dette var litt til hjelp! Hvis det er viktig for deg å nyte litt alkohol på turen så ville jeg heller spart inn på kaloriene på frokost og lunsj, slik at jeg kunne nytt kvelden. Jeg er helt for å ikke gå bananas bare fordi man er på ferie eller det er en høytid, men man må jo klare å overleve på en slankekur også Takk for tips Målet er å ikke gå opp i vekt på turen og jeg har lyst til å nyte litt alkohol på turen, har ikke drukket alkohol siden desember :o Men jeg blir jo også ganske lett påvirket av andre rundt meg, så om alle de andre jeg skal sammen med har planer om å drikke mye og bestiller junk på resturanter så kan det bli vanskelig. Men jeg satser på det motsatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 13. mai 2014 #862 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 13. mai 2014 #863 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 13. mai 2014 #864 Del Skrevet 13. mai 2014 Takk for tips Målet er å ikke gå opp i vekt på turen og jeg har lyst til å nyte litt alkohol på turen, har ikke drukket alkohol siden desember :o Men jeg blir jo også ganske lett påvirket av andre rundt meg, så om alle de andre jeg skal sammen med har planer om å drikke mye og bestiller junk på resturanter så kan det bli vanskelig. Men jeg satser på det motsatte! Jeg har vært på Sydenturer før når jeg har slanket meg, jeg har ikke klart å gå ned, men i det minste å holde vekten! Velg sunne alternativer. Spis noe sunt til frokost og ikke kaker og slikt som mange hoteller har. Selvfølgelig kan du kose deg, men med begrensninger. Hvis du vil ha is velg yoghurtis, sorbe eller saftis. Til middag velger du kjøtt med salat, prøv å unngå poteter og ris. Når du er tørst drikk vann fremfor brus, men hvis du velger brus velg lettbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 13. mai 2014 #865 Del Skrevet 13. mai 2014 Hvis de andre skal bestille dessert så spør du om en annen vil dele med deg. Eller du kan bestille frukt, eller sorbetis som ikke har så mye kalorier. Om de drar på typiske junk food-restauranter kan du bestille en hamburger, men droppe pommes fritten. Ofte i den at de verste kaloriene ligger. Og selvfølgelig ta sukkerfri brus. Om dere er på vanlig restaurant kan du bestille biff uten poteter, men med ekstra salat. Husk at kjøkkenet som regel lager og tilpasser maten slik du vil. Så lenge man ikke går helt off menu da Andre tips er å planlegge hva du skal spise på flyplassen før du reiser. Jeg blir alltid sulten enten der eller på flyet og må derfor ha med nøtter eller noe annet sunt. Det siste der er viktig! Ikke gjør som jeg pleier: ikke kjøp masse godteri på taxfree og munch på det under hele flyturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. mai 2014 #866 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg er ikke hysterisk allergisk, og noen ganger reagerer jeg ikke på hvete i det hele tatt. Dette vet hun så hun mener jeg kan spise hvete de gangene jeg er på besøk hos henne. Hun blir rett og slett fornærmet om jeg ikke smaker på alt. Dette er sykt irriterende, for kroppen min har det jo best uten hvete, men noen ganger orker jeg ikke å ta kampen. Så tanten din mener at du skal "bruke opp" det lille du kan spise av hvete på henne? Streifer det henne ikke at det kan finnes andre anledninger der det er enda verre for deg å si nei? På 17. mai sier du at du alt har spist hvete denne uken, så magen din takler ikke mer hvete før om tidligst 3-4 uker. Og så har du med deg salaten din. IKKE la noen tvinge i deg mat du ikke vil ha/tåler! Du må sette tanten din på plass, hun trenger grensesetting. Ha en dekkhistorie klar om hun skulle spørre hvor du spiste hvete. (Hjemme hos foreldrene til ... ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 13. mai 2014 #867 Del Skrevet 13. mai 2014 Interessant program på tv ikveld jenter! Klokken 20:30 på TV3 begynner sesong 7 av supersize vs superskinny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. mai 2014 #868 Del Skrevet 13. mai 2014 Vet ikke om noen her kan hjelpe meg på noe vis, men jeg må likevel skrive for å få det ut. Håper tråden kan passe for slikt også? Tror jeg har min første fysiske og psykiske nedtur etter jeg begynte å være bevisst på trening og kosthold. De to siste dagene har jeg vært skikkelig nedfor (ikke trist, bare veldig sliten og nedfor), og det har også blitt sånn at jeg fokuserer bare negativt på meg og ikke minst veldig på min kropp. Fortsetter det slik blir det bare usunt fokus, men tror nok selv at jeg bare er litt nede nå, og at det går seg til snart. Det som plager tankene mine er fremgang for eksempel, jeg trener mye og spiser mye sunnere nå enn da denne tråden startet. Jeg startet mitt sunnere liv uken før denne tråden, så egentlig har jeg styrt med "dette" ca bare 4 uker. Bruker målebånd for å se resultater, vekten gikk ned først som forventet, så gikk den opp. Som forventet det også. Håper bare vekten gikk opp pga muskelvekst, ekstra vann pga mensen eller av en "sunn" grunn forrige uke Nå på neste måling bruker jeg bare målebånd, forresten. Den fremgangen jeg har er at jeg er litt sterkere, det ser jeg på styrketreningen. Kondisjonstreningen, som er intervalltrening, er også blitt forbedret på denne korte tiden. Har hatt en fantastisk fremgang på midjemålet, inn hele 5-6 cm til nå. Nå som jeg skriver og leser det, så ser jeg jo at det er stor fremgang. Men i speilet eller på klærne er det ingen forskjell. Omtrent ikke rundt magen heller. Skulle bare ønske noen kunne fortelle meg, utifra mitt utgangspunkt, hva som er realistisk fremgang og evt om jeg må spise underskudd av kalorier selv om jeg trener relativt hardt selv som nybegynner, for å bli kvitt flesket til fordel for muskler. Det jeg trodde (tror?) er at over tid vil kroppen bli sterkere og dermed forbrenne mer, slik at jeg lettere mister overskuddet av fett som jeg har. Jeg har aldri hatt som mål å bli helt stram, med ingen fett i det hele tatt. Jeg trener styrke for hele kroppen 2 ganger i uken, og mellom de har jeg 1-2 kondisjonsøkter på ca 1 time, fordelt annenhver økt styrke, annenhver kondisjon. Ellers er jeg mye mer aktiv i hverdagen, mye mindre TV og PC, og kuttet ut omtrent alt sukker og usunn mat i ukedagene. Passer på å holde 30 min/dag aktivitet, noe som er en stor forskjell fra de siste årene og spesielt månedene før april. Jeg er nok ekstra sliten for jeg leser intensivt til eksamen, samtidig som jeg prøver å ha aktivitetspauser slik at det ikke blir for stillesittende. Jeg er også relativt utrent, så har hatt en brå opptrapping av aktivitet på kort tid. Begynte med noen økter i uken, så flere økter fordi det ble gøyere og jeg merket jeg fikk en eksplosiv energi av å trene, så ble det i tillegg fokus på kosthold- hva som er fyfy og ikke, og mer aktivitet generelt i dagen, pluss at jeg må sitte mye i ro for å jobbe med utdanning. Kanskje jeg tar dette litt vel seriøst? Hvis det kan sies sånn. Føles som om jeg jobber med utdanning og dette "slankeprosjektet" 24/7, og at jeg begynner å miste tålmodighet og vil se resultater allerede. Hvem vet. Er ihvertfall veldig presset på studiene, så mulig de eksamensnervene som setter meg litt ut Godt å få det ut, nå skal jeg ut å gå litt før jeg fortsetter med studiene. Kalorier og treningsmengde kan jeg ikke hjelpe deg med. Men muskler forbrenner mer kalorier, og muskler veier mer enn fett. Så vekst av muskler kan forklare hvorfor du ikke ser vektnedgang. 5 cm mindre rundt midjen er kjempebra! Husk at 4 uker ikke er lenge. Det tar tid å få forandringer. Fortsett som du gjør, så vil du merke det på klærne og i speilet etter hvert. Det blir sagt at når man begynner å trene, så tar det 8 uker før du selv merker forskjell. 12 uker før dine nærmste ser forandring og 16 uker før resten ser forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #869 Del Skrevet 13. mai 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai)Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 2014 09. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 23. mai, uke 4: __ kg 30. mai, uke 5: __ kgJuni 2014 06. juni, uke 6: __ kg 13. juni, uke 7: __ kg 20. juni, uke 8: __ kg Dette ser jo enkelt ut! Takk til dere som inspirerer oss andre! Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Litt opp igjen... Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 13. mai 2014 #870 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. mai 2014 #871 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Synd du må forlate oss, men med den bakgrunnen er det et riktig valg. Takk for følget og lykke til videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 13. mai 2014 #872 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 13. mai 2014 #873 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Lykke til! Jeg skjønner absolutt hva du mener, har slitt med det selv. Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 13. mai 2014 #874 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Uff så trist å lese Men så bra at du ser det selv og klarer å ta ansvar! Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 13. mai 2014 #875 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Det var vondt å lese. Håper det ordner seg for deg! <3 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 13. mai 2014 #876 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg må nok dessverre trekke meg fra denne tråden. Jeg sliter med spiseforstyrrelser og det jeg har gått ned i denne tråden og påsketråden skyldes altfor lite mat og overspising og oppkast. Selv om målvekten min er helt sunn til min kropp, så kan jeg faktisk ikke slanke meg ned dit før jeg klarer å gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Etter jeg ble med i disse trådene har jeg blitt helt besatt på at vekten på fredagene må være lavest mulig, mens jeg ofte har overspist i helgene, siden det likevel er så lenge til jeg må skrive i tråden. Det kan dessverre ikke fortsette sånn, og nå må jeg faktisk fokusere på å bli frisk. Lykke til videre, alle sammen! Dere er veldig flinke Det er bra at du tar vare på deg selv og vet at dette er noe du må jobbe med. Jeg begynner å kjenne meg på kanten til besatt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 14. mai 2014 #877 Del Skrevet 14. mai 2014 Måtte veie meg i dag siden jeg drar bort i kveld og ikke får tilgang på vekt på noen dager. Høyde (valgfritt): 170 cmStartvekt for denne tråden: 70,5 kgMål til 20. juni: 66 kg April 2014 25. april, uke 1: 70,5 kg Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 69,9 (-0,6 kg) 9. mai, uke 19 (3): 69,5 (-0,4 kg) 14. mai, uke 20 (4): 67,7 (-1,8kg) 23. mai, uke 21 (5): -- (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- (-kg) Denne uka har jeg vært skikkelig flink med både kostholdet og treninga, og da løsnet det skikkelig! Bare 1,7 kg til så har jeg nådd målet for sommeren, håper jeg klarer det! Nå satser jeg på å ikke gå opp i vekt fram til neste fredag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 14. mai 2014 #878 Del Skrevet 14. mai 2014 Sinnssykt bra jobba mandel92! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 14. mai 2014 #879 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 14. mai 2014 #880 Del Skrevet 14. mai 2014 Mensen + 17mai + eksamen, dette kommer til å bli en ypperlig veing. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå